۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

حمایت مجدد مجری بی‌بی‌سی فارسی از همجنسگرایان+تصاویر

تاثیر رسانه ها در قبح زدایی از برخی اعمال نامشروع که تا گذشته انجام آن با اکراه همراه بوده غیرقابل چشم پوشی است، آنچنان که مشاهده می شود قبح زدایی توسط رسانه ها در غرب با موفقیت انجام شده است اکنون که برخی کشورهای دنیا علی الخصوص دارای جمعیت مسلمان با پدیده های غیراخلاقی غرب نظیر همجنسگرایی مقابله می کنند، رسانه ها پای به میدان گذاشته اند تا آن پروسه دوباره تکرار شود!
کد خبر : ۱۸۷۱۰۳
صراط: اگرچه در انبوه شبکه های ماهواره ای فارسی زبان هنوز شبکه ای به همجسنگرایان اختصاص ندارد اما برخی از همین شبکه های ماهواره ای دین خود را به همجسنگرایان ادا کرده اند، از میان شبکه هایی که با عنوان «اینترتایمنت» یا سرگرمی در حال فعالیت هستند تولید برنامه در خصوص همجسنگرایان اندک است، نکته جالب توجه اینکه شبکه های فارسی زبانی که در حوزه خبررسانی فعالیت می کنند بیشترین سهم را برعهده دارند به نحوی که در فواصل مشخص برنامه هایی با محتوای حمایت از همجسنگرایان تهیه وتولید می کنند.

ناگفته نماند که همجنسگرایان فعالیت زیادی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دارند، از انتشار مطالب با موضوع همجنسگرایی تا اعطای جایزه به کسانی که در این حوزه بیشترین فعالیت را داشته اند، این موارد تنها بخشی از فعالیت سازمان های مدافع همجنسگرایی در خارج از کشور است. در همین راستا کشورهای غربی نیز امتیازات ویژه ای برای رفاه حال همجنسگرایان در نظر گرفته اند که می توان به انتخاب جنسیت و ازدواج و ... اشاره کرد.

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان «صدای آمریکا» و «بی بی سی فارسی» آنچنان که گفته شد بیشترین سهم را در اشاعه همجنسگرایی دارند، تولید محتوا برای حمایت از همجنسگرایان بی آنکه به پارامترهای مهمی چون سن، فرهنگ، اعتقاد دینی مخاطب اهمیت داده شود از جمله اقدامات برنامه سازان و مجریان این دو شبکه خبری است. مجریان و برنامه سازان این دو شبکه نه تنها در قالب بخش های مختلف خبری بلکه در فضای مجازی نیز کامنت ها و مطالب بسیاری در خصوص حمایت از همجنسگرایان پست می کنند که قابل تامل است!

حمایت مجدد مجری بی‌بی‌سی فارسی از همجنسگرایان+تصاویر

عمل زشت مجری بی بی سی فارسی در حمایت از همجنسگرایی و...


حمایت مجدد مجری بی‌بی‌سی فارسی از همجنسگرایان+تصاویر

تقدیرانجمن دگرباشان ایرانی از حمیده آرمیده به سبب برنامه های متعدد در حمایت از همجنسگرایان

حمایت مجدد مجری بی‌بی‌سی فارسی از همجنسگرایان+تصاویر

تلاش مجریان این دو رسانه نیز برای انجمن همجنسگرایان قابل تقدیر بوده است و آنچنان که مشاهده می کنیم برای این تلاش به آنها جایزه داده می شود تا در راستای حمایت از همجنسگرایان همچنان کوشا باشند؛ اما با وجود تلاش گسترده برنامه سازان شبکه های خبری صدای آمریکا و بی بی سی فارسی همجنسگرایی حتی برای کسانی که همجنسگرا هستند همچنان مایه شرمساری است. با این وجود رسانه ها کار خود را انجام می دهند و با انواع و اقسام گزارش ها می کوشند تا از این عمل زشت قبح زدایی کنند، از دروغ پردازی درباره یک گردهمایی تا سوء استفاده از مضامین ادبی و امثالهم ...

 

علی همدانی در گزارش خود از گردهمایی همجنسگرایان سبک و سیاق بی بی سی فارسی را الگو قرار می دهد؛ او تا پیش از این نیز با ارسال پست های مشابه فساد اخلاقی خود را به نمایش گذاشته بود. علی همدانی مجری بی بی سی فارسی تا قبل از شروع به کار در لندن برای بی بی سی فارسی در این گزارش های فرهنگی تهیه می کرده است؛ براستی چگونه می توان تصور کرد که حضور چند ایرانی در یک گردهمایی همجنسگرایان مایه افتخار باشد؟ سوء استفاده از مضامین ادبی که دیگر جای خود دارد!!!

 

حمایت مجدد مجری بی‌بی‌سی فارسی از همجنسگرایان+تصاویر

نکته قابل تامل همچنان که گفته شد استفاده از ماسک برای مخفی نگاه داشتن هویت خود از دیگران است، به عبارت دیگر استفاده از ماسک برای اشخاصی که کار خوب و یا مهمی را انجام داده باشند غیرمنطقی است و کسانی از ماسک استفاده می کنند که اقدام شان مغایر با هنجارهای اجتماعی باشد!
منبع: ماهستیم