۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

مقصد بعدی مسعود شجاعی کدام تیم است؟

هافبک ۳۰ ساله تیم ملی کشورمان ترجیح می‌دهد فوتبالش را در لیگ اسپانیا ادامه دهد.
کد خبر : ۱۸۷۲۲۳
صراط: اخیراً سایت «canarias7.es» اسپانیا اعلام کرد مسعود شجاعی که قرارداد یک‌ساله‌اش با لاس‌پالماس به پایان رسیده در آستانه پیوستن به تیم دسته سومی آ.اِ.ک آتن یونان است اما اکنون خبر می‌رسد که هافبک تیم ملی کشورمان ترجیح می‌دهد فوتبالش را در سرزمین ماتادورها ادامه دهد.

مدیر برنامه‌های مسعود شجاعی در گفت‌و‌گو با روزنامه «اسپورت دِی» یونان خبر داد که این بازیکن چند پیشنهاد از تیم‌های لالیگایی و لیگ دسته دوم اسپانیا دارد و ترجیح می‌دهد در اسپانیا به بازی‌اش ادامه بدهد تا اینکه بخواهد گزینه‌های احتمالی از کشورهای دیگر را مورد بررسی قرار دهد.

بر اساس گفته مدیر برنامه‌های شجاعی این بازیکن از  باشگاه آ.اِ.ک آتن پیشنهاد دارد جایی که اخیراً برانکو میلووانوویچ را از لاس‌پالماس به عنوان مدیر ورزشی تیم فوتبال خود انتخاب کرده و وی به دنبال جذب هافبک ایرانی فصل پیش زردپوشان جزایر قناری است.

قرارداد شجاعی 30 ژوئن 2014 با لاس‌پالماس به پایان رسیده و به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر باشگاهی که می‌خواهد ملحق شود. این هافبک 30 ساله که فصل گذشته پس از شش سال حضور در اوساسونا اسپانیا و بازی در لالیگا به تیم دسته دومی لاس‌پالماس ملحق شد در 24 بازی که در رقابت‌های مختلف برای زردپوشان جزایر قناری به میدان رفت 6 گل به ثمر رساند.
منبع: تسنیم