۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

آتش سوزی در قطار مترو/ شکستن شیشه ها و هجوم مسافران هراسان در تونل/آخرین امار مصدومان

کد خبر : ۱۸۷۴۴۲
"صراط" - مسافران متروی تهران امروز شاهد آتش سوزی در یکی از قطارهای خط دو بودند .
به گزارش خبرنگار صراط پس از توقف قطار در سکوی شمالی ایستگاه ملت، و لحظاتی پس از ورود قطار به تونل به سمت ایستگاه بهارستان ، متاسفانه قطار دچار سانحه شده و به علت دود حاصل از آتش سوزی، در تونل متوقف شده و مردم با شکستن شیشه ها از قطارمرگ پیاده شده اند .
مسافران هراسان عده ای از داخل تونل به ایستگاه ملت برگشته و عده ای دیگر در زیر زمین و از طریق تونل به سمت ایستگاه بهارستان حرکت کردند .

تا کنون از میزان آسیب دیدگان جزئی و کلی این حادثه خبری در دست نیست.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد

تا این لحظه مشخص شد دو زن باردار در قطار مورد اشاره حضور داشته و همچنین به علت شکسته شدن شیشه ها برای خروج اضطراری صورت یکی از مسافران دختر آسیب سطحی دیده است .

----------------
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مصدومیت 9 مسافر در حادثه امروز مترو خبر داد.
 
حسن عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح حادثه صبح امروز خط 2 مترو تهران گفت بلافاصله پس از دریافت این خبر نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان داده است که یکی از لنت‌های عقب قطار دچار حریق شده بود که مردم به دلیل ترس از آتش‌سوزی به درهای خروجی هجوم آوردند.
 
وی با بیان اینکه مردم اقدام به شکستن شیشه‌های مترو کرده و سعی در خروج داشتند، گفت: متاسفانه 9 نفر در اثر ازدحام مصدوم شدند که به بیمارستان‌های سینا و امام خمینی منتقل شدند.
 
به گفته عباسی این مصدومیت ناشی از ازدحام مردم بوده است و برخی از خبرها مبنی بر سوختگی صحت ندارد.
نظرات بینندگان
شهروند شاهد حادثه
|
Finland
|
۰۳:۴۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۳
۳
۱
صورت خانم زخمي نشده بود بلكه دست ايشان بوده كه بلا فاصله توسط امدادگران اورژانس در بيرون ايستگاه بهارستان مورد رسيدگي قرار گرفت.