۱۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۷

13 فروردین ،روز ملي آتش زدن پرچم اسراييل

کد خبر : ۱۸۷۶۴
 
"عماریون"- زماني كه پادشاه نيك سيرت ايراني،كورش، به حكومت رسيد با شكست بخت النصر ،پادشاه جبار و خونخوار بابل، سرزمين خود را تا سواحل مديترانه گسترش داد. ديدگاه الهي كورش باعث شد تا وي پيروي از تمام اديان الهي را در ايرانِ بزرگ آزاد بداند به شرط آنكه هيچ فرقه اي با فرقه‌ي ديگر جنگ نكند و يا قصد آشوب و شورش عليه حكومت را نداشته باشد. همين مهرباني پادشاه باعث شد يهودياني كه توسط بخت النصر شكنجه و كشته مي شدند، ايران را كشوري امن و مناسب براي خود ببينند و آزادانه به فعاليت هاي خود ادامه دهند.
سه نسل از حكومت كورش مي گذشت كه خشايارشا پادشاه ايران شد. در اين زمان به علت خيانت هاي فراوان و پيمان شكني هاي مكرر قوم يهود (فرقه‌ي zion)، آنها از دستيابي به مقامات دولتي و حكومتي منع شده بودند. در همين وضعيت شخصي به نام "مُردخواي" فرزند "پايير" از فرقه‌ي زيون با پنهان كاري و فريبِ حكومت توانست به دربار نفوذ كند و صاحب پست و مقام شود. وي پس از مدتي با وسوسه‌ي خشايارشا دخترخوانده‌ي خود "هدسه" را كه يك يهودي متعصب بود با تغيير نام به "استر" وارد دربار كرد و به ازدواج خشايارشا درآورد. اين دخترك زيبا و خائن با حقه‌هاي زنانه‌ي خود هر روز بيشتر به پادشاه نزديك مي شد و حتي در بسياري از امور حكومتي نيز دخالت مي كرد.
در همين زمان "هامان" وزير اعظم و لايق ايراني كه از مفاخر علم و سياست و دانش در دوره‌ي هخامنشي است، متوجه رابطه‌ي مردخواي با استر مي شود و پس از تحقيق متوجه مي شود كه اين دونفر باهم نسبت فاميلي دارند و هردو از يهوديان zion هستند. اين موضوع را روزهاي پاياني اسفند (به گفته برخي مورخان: 23 اسفند) به اطلاع خشايارشا مي رساند و از او مي خواهد اين 2نفر را مجازات كرده و به خاطر پيمان شكني‌هاي مكرر، يهوديان را از ايران اخراج كند. پادشاه اين موضوع را قبول مي كند و از هامان مي خواهد تا روزي را براي اعلام اين موضوع مشخص كند. وزير بزرگ ايران، نيمه‌ي فروردين را براي اين كار مناسب مي بيند.
دخترك نحس يهودي ،استر، موضوع را متوجه مي شود و با همكاري مردخواي در روزهاي دهه اول فروردين خشايارشا را باخوراندن شراب بسيار مست مي كنند و در حال مستي از او حكمي مي گيرند كه 1-هامان و برخي از ديگر وزراي ايراني دربار بايد اعدام شوند 2- تمام قبايل منتسب به اين افراد بايد كشته شوند 3- تا6 روز يهوديان آزادند كه هركاري بكنند ولي مجازات نشوند.
يهوديان در روز 13 فروردين، يك قتل عام بزرگ راه مي اندازند و علاوه بر هامان وزير داناي ايران، بيش از 100000 ايراني را سر ميبرند (در بعضي منابع اينگونه آمده: يهوديان در اين روز آنقدر كشتار كردند كه از هر 11 نفر ايراني، يك نفر را سر بريدند)
از آن سال به بعد [تا هم اكنون] يهوديان به ويژه زيونها (zion) روزهاي آخر اسفند ماه را با آتش زدن و توهين به عروسك هاي هامان و ديگر نمادهاي ايران، اين نسل كشي و وحشيگري را جشن مي‌گيرند [بسياري از مورخان، ريشه و اصل جشن چهارشنبه سوري را همين موضوع مي دانند كه به علت نفوذ زيونها در دربار پادشاهان ايران، همواره برگزار گرديده است] پس از انقلاب اسلامي در ايران با كمرنگ شدن نفوذ يهوديان در حكومت، با اين جشن مخالفت شد و سعي در جلو گيري از آن همچنان ادامه دارد. هرچند در ديگر كشورها به ويژه اسرييل، يهوديان هرساله جشن هامان سوزي يا ايراني كشي را در روزهاي آخر اسفند برگزار مي كنند كه تصاوير زننده‌ي بسياري از اين جشن ها در فضاي اينترنت منتشر شده است.
از آن سال به بعد ايرانيان در روز 13 فروردين ماه (سالروز كشتار ايرانيان توسط يهود) به خيابان و طبيعت مي روند كه جامعه‌شناسان و مورخان دليل آن را اينگونه ذكر مي كنند: 1- به ياد آن روز كه همه‌ي ايرانيان براي فرار از دست يهوديان به كوه و صحرا پناه برده‌ اند 2- اعلام همبستگي و اينكه اگر 100 ها هزار ايراني را بكشيد باز هم ما در صحنه حضور خواهيم داشت 3- اعلام انزجار از يهوديان زيون.
لازم به ذكر است كه قبر استر و مردخواي هم اكنون در همدان قراردارد، و در نقشه نيل تا فرات رژيم غاصب قدس (اسراييل) همدان و مقبره‌ي اين دو خائن، جزء كشور اسرائئل ديده شده است.
+يك پيشنهاد: روز 13فروردين را روز ملي آتش زدن پرچم اسراييل (كشور يهوديان زيون) كنيم- درسراسر ايران
نظرات بینندگان
علی از تنکابن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۷ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۲
۳
مرگ و ننگ ابدی بر رژیم غاصب و نسل کش اسرائیل
احمد
|
GERMANY
|
۱۰:۰۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰
۵
۱
دمت گرم صراط. افرین . مرگ بر اسراییل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰
۵
۱
خدا نفرین کنه تمام یهودیان کافر و حرا زاده را
مبارز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰
۵
۱
موافقم. من رو اين قضيه تحقيق ميكنم اگه حقيقت داشته باشه مطمئن باشيد تا سيزده بدر سال بعد صد هزار نفر رو برا اينكار بسيج ميكنم. ولي از اين صهيونيست هاي عوضي كه بنيان كارشون با نيرنگ و توطئه بنا شده هيچ چيزي بعيد نيست
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۳۷ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۰
۰
۶
این جریان از بیخ و بن دروغه سندی هم نداره جز یک کتاب که مال چند قرن پیش هست.
تازه گیریم که خشایارشا این حکم رو امضا کرده باشه فرض کنیم تمام این مدت هم مست بوده بعدش چی نفهمیده؟اگه این طور بود تمامشون رو دو شقه می کرد
Reza
|
UNITED STATES
|
۰۱:۲۳ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۰
۰
۶
فکر نمیکنید با این مطلب یهود ستیزی را گسترش میدهید؟ این مطلب توهین به مردم یهود است. چرا باعث تفرقه مردم میشوید؟
عبد الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۰
۰
۶
عجیب است. چندی پیش سایت ارجمند صراز نیوز مقاله ای را در رابطه با کفر و فسق کوروش منتشر نمود که بسیار مایه خرسندی مومنین شد.حالا میبینیم در اول مقالهنوشتید کوروش نیک سیرت و ... نکند شما هم به باند ........پلید پیوستید؟
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۰
۳
۵
اولا که من 90 % احتمال میدم اینا دروغ باشن.
ثانیا یعنی همه ی یهودی ها بدن؟ اگه اینطوریه یعنی هر کودک یهودی که به دینا میاد قرار آدم بدی باشه. پس سرونوشتش از پیش نوشته شدست و نمیتونه به هیچ وجه آدم خوبی باشه.
و این کاملا به قانون الهی در تضاد است و تو هرجامعه ای خوب و بد است .


بعد شما فکر نمیکنید با این کار آتش دشمنی بین ملت ها رو روشن می کنید؟(من کاری به دولت ها ندارم!)

و سخن آخر اینکه کم هویت ایرانی را نابود کردید جان هرکسی که می پرستید دیگر به تغییر نام 13 به در فکر نکنید.
ومن 200% مطمئنم هرچقدر تلاش کنید کمتر نتیجه می گیرید
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
۳
۳
به نظر من احتمالا درست باشه چون که یهودیان از خیلی وقت ها پیش کارهای رو میکنند که روح ما هم خبر نداشته و نداره حتی برخی از مردم یهودی هم نمی دونند که چه خبره و اخیرا این مسائل علنی شده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۳
ممنونم.همیشه برام سوال بود که چرا 13 نحسه برای ما حالا فهمیدم.عجب ادمین یهودی ها!!!...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱
۰
ooo
هژار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
یهود ومردم یهود باید نابود شون