۱۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴

پلمپ دفتر دو شبکه شیعی در کویت

کد خبر : ۱۸۷۷۶
به گزارش شیعه آنلاین، نیروهای کویتی پس از حمله به دفاتر دو شبکه شیعه "الانوار" و "الکوثر" تمام مدیران این دو شبکه را بازداشت و دفاترشان را مسدود نمودند و اعلام کردند که این دو شبکه علیه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس عمل می کنند و گرداننده ی آشوب ها و اغتشاشات بحرین هستند.

رسانه های عربی مدعی شدند که این دو شبکه شیعه با توهین به کشورهای عربی خلیج فارس، شیعیان این کشورها را به آشوب و قیام علیه حکومت هایشان وا می دارند، به خصوص در روزهایی که نیروهای سپر الجزیره برای کنترل امنیت بحرین به این کشور آمدند این دو شبکه با پخش تصاویر ساختگی و دروغین(!) حکام خلیجی را قاتل خواندند و باعث به وجود آمدن فتنه شدند.

گفتنی است شبکه ماهواره ای "الکوثر" که تابع جمهوری اسلامی ایران است یک شبکه اسلامی و عقایدی می باشد و شبکه "الانوار" نیز یک شبکه دینی است و زیر نظر حضرت آیت الله سید "صادق شیرازی" از مراجع تقلید شیعیان اداره می شود.

شایان ذکر است بررسی های انجام شده توسط خبرنگار ما حاکی از آن است که این دو شبکه هیچ گونه تشویق به اعتراض و یا به قول خودشان فتنه گری ندارند در حالی که شبکه های تلویزیونی سنی و حتی اروپایی نیز تصاویر به خاک و خون کشیده شدن جوانان بحرینی را به صورت زنده نیز نشان می دادند.
نظرات بینندگان
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
البته شبکه الانوار جز سينه زنی و تفرقه افکنی بين شيعه و سنی کار ديگری نمی کند ضمن اين که از مخالفان جمهوری اسلامی و مروجان قمه زنی هستند. لذا ذکر شبکه الانوار در کنار الکوثر نوعی جفا در حق شبکه الکوثر است.
شبکه الانوار در ايام فتنه سال 88 کشورمان مواضع مناسبی نداشت و گاهی به صورت زير نويس مزخرفات خبرگزاری های معاند با جمهوری اسلامی را انعکاس می داد.