۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴

انتقاد مضحک بیل کلینتون از حماس

رئیس جمهور اسبق آمریکا در واکنش به قتل‌عام وحشیانه غیر نظامیان فلسطینی از سوی رژیم‌ صهیونیستی، حماس را مورد انتقاد قرار داد و گفت: چرا اسرائیل را مجبور به کشتار غیرنظامیان می‌کنید؟
کد خبر : ۱۸۸۰۲۳
صراط: بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا امروز به جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی و فلسطینیان ساکن غزه واکنش جالبی نشان داده است. وی ضمن حمایت از جنایات این رژیم، حماس را مورد انتقاد قرار داده و گفته، چرا اسرائیل را مجبور می کنید مردم غیرنظامی را قتل عام کند.

به نوشته جروزالم‌پست، کلینتون این را هم گفته که «نتانیاهو می‌تواند و باید آتش بس را قطعی کند تا بدین ترتیب آرامش را به خاورمیانه بازگرداند.»

کلینتون همچین تصریح کرد، «اسرائیل با مخالفت خود با قطعی کردن صلح نزد افکار عمومی جهان خود را منزوی می‌کند.» وی که با شبکه خبری ان‌دی‌تی‌وی سخن می‌گفت افزود: «فقدان یک توافقنامه صلح پایدار بین اسرائیل و فلسطینیان باعث خواهد شد انزوای اسرائیل در دنیا باز هم ادامه یابد.»

امروز پنج‌شنبه،‌ ۱۰ روز از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه می‌گذرد و آخرین گزارش‌ها حاکی است نزدیک به ۲۳۰ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده‌اند. سازمان ملل چند روز پیش اعلام کرد ۷۷ درصد قربانیان غزه را غیرنظامیان تشکیل می‌دهند. دولت آمریکا و انگلیس نیز در واکنش به جنگ جاری در غزه از رژیم صهیونیستی حمایت کرده‌اند. دیروز حتی خبر رسید آمریکایی‌ها ۶۲۱ میلیون دلار به ارتش رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.
منبع: فارس