۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۱

حریف ایران در نیمه نهایی لیگ جهانی +جدول

لاجوردی پوشان میزبان با شکست استرالیا صدرنشین گروه H شدند تا آمریکا با کسب رتبه دوم این گروه، مقابل تیم والیبال کشورمان صف آرایی کند.
کد خبر : ۱۸۸۱۶۱
صراط: لاجوردی پوشان میزبان با شکست استرالیا صدرنشین گروه H شدند تا آمریکا با کسب رتبه دوم این گروه، مقابل تیم والیبال کشورمان صف آرایی کند.

دور نخست مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال دیروز (جمعه) با برگزاری دیدار بین تیم های والیبال ایتالیا و استرالیا به پایان رسید و شاگردان بروتو موفق شدند با برتری قاطع 3 بر صفر مقابل استرالیا به عنوان تیم اول به دور بعدی صعود کنند.

ملی پوشان ایتالیا در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 22 و 25 بر 21 استرالیا شکست دادند و با 6 امتیاز راهی مرحله بعد شدند. استرالیا نیز با قبول این شکست بدون کسب امتیاز به کار خود در لیگ جهانی 2014 پایان داد.

بدین ترتیب ایتالیا 6 امتیازی شد و به عنوان تیم اول صعود کرد تا در مرحله بعدی مقابل برزیل صف آرایی کند، آمریکا با 3 امتیازی که از استرالیا گرفته بود در جایگاه دوم ایستاد و حریف کشورمان در دور بعدی شد و استرالیا نیز بدون امتیاز به کار خود در این مرحله پایان داد.

در گروه I نیز تیم های ایران، برزیل و روسیه به ترتیب با 4، 3 و 2 امتیاز رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

امروز، شنبه در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ایران از ساعت 20 به مصاف آمریکا می رود و برزیل و ایتالیا از ساعت 23 مقابل هم صف آرایی می کنند.

جدول رده بندی گروه اول مرحله نهایی لیگ جهانی
حریف ایران در نیمه نهایی لیگ جهانی +جدول