۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

حاشیه‌های نشست کی‌روش و تاج

ترک فدراسیون فوتبال از سوی مهدی تاج پس از نشست با کارلوس کی‌روش و در ادامه بازگشت دوباره او به فدراسیون فوتبال شک و تردید خبرنگارانی را در پی داشت که برای پوشش نشست مشترک رییس سازمان لیگ و سرمربی تیم ملی به خیابان سئول رفته بودند.
کد خبر : ۱۸۸۳۸۷
صراط: جلسه امروز کارلوس کی‌روش و مسئولان سازمان لیگ با حاشیه‌هایی همراه بود.

این جلسه از ساعت 16 آغاز شد که کی‌روش 10 دقیقه زودتر و تاج 10 دقیقه دیرتر در آن حاضر شدند. پس از جلسه نشست خبری برگزار شد.

پس از نشست کی‌روش فدراسیون را ترک نکرد و به دفتر علی کفاشیان، رییس فدراسیون و بخش کمیته بین‌الملل رفت. تاج و بهروان فدراسیون را ترک کردند اما دقایقی بعد تاج دوباره به سازمان لیگ برگشت و به دفتر کفاشیان رفت. او حدود 15 دقیقه بعد فدراسیون را ترک کرد. این رفتارش باعث شک و شبهه خبرنگاران از توافقات احتمالی شده بود.

تاج هنگام ترک فدراسیون در واکنش به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه شایعه شده تیم تراکتورسازی از لیگ برتر کنار کشیده است، گفت: مطمئن باشید برمی‌گردد. از من بشنوید که تراکتورسازی در لیگ خواهد بود.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون که ظاهرا در جلسه تاج، کی‌روش و کفاشیان حضور نداشت، دقایقی پیش فدراسیون را ترک کرد و در واکنش به سوال خبرنگاران مبنی بر این که آیا توافقات به صورت نهایی انجام شده است گفت: من در جلسه حضور نداشتم و از چیزی اطلاع ندارم.

در حال حاضر کی‌روش و کفاشیان همچنان در فدراسیون به سر می‌برند.

منبع: ایسنا