۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲

آمار تحلیلی عملکرد ملی‌پوشان والیبال

آمار تحلیلی عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران برابر ایتالیا منتشر شد.
کد خبر : ۱۸۸۴۰۵
صراط: تیم ملی والیبال ایران در دیدار رده‌بندی لیگ جهانی 2014 با نتیجه 3 بر صفر از ایتالیا شکست خورد تا نتواند روی سکو قرار بگیرد. در این مسابقه ایوان زایتسف بازیکن تیم ایتالیا با 14 امتیاز که 2 امتیاز با دفاع و 12 امتیاز با اسپک به دست آمد بیشترین نقش را در پیروزی تیمش بازی کرد.

در تیم ایران نیز امیر غفور 8 امتیاز که 6 امتیاز آن با اسپک و 2 امتیاز از سرویس بود کسب کرد، اما نتوانست از شکست تیم ملی ایران جلوگیری کند.

* آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران در بخش‌های حمله، دفاع و سرویس به این شرح است:

در بخش حمله امیر غفور از مجموع 20 حمله، توانست 6 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. پس از غفور، میلاد عبادی‌پور از 13 حمله خود موفق شد 6 امتیاز کسب کند. سید محمد موسوی هم در این بازی 10 حمله انجام داد و موفق به کسب 5 امتیاز برای ایران در بخش هجومی شد. امشب هم بازیکنان ایران مانند بازی شب گذشته برابر آمریکا در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند و عملکرد خوبی نداشتند.

در دفاع فرهاد قائمی در تیم ایران از مجموع 5 دفاع خود توانست 2 امتیاز کسب کند. رضا قرا هم دو دفاع انجام داد و توانست یک امتیاز به دست بیاورد. محمد موسوی هم از 9 دفاع روی توری که داشت تنها یک امتیاز برای ایران به ارمغان آورد.

در سرویس‌ها هم تنها امیر غفور از 7 باری که پشت خط سرویس قرار گرفت موفق شد 2 امتیاز مستقیم کسب کند و سایر بازیکنان ناکام بودند.
منبع: فارس