۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷

بیانیه حماس خطاب به رژیم صهیونیستی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، هیچگاه نخواهد توانست اراده ملت ما را در هم بشکند.
کد خبر : ۱۸۸۴۲۵
صراط: حماس در این بیانیه افزود: جنایات پلید نیروهای اشغالگر صهیونیستی، جنایت جنگی و تروریسم آشکار صهیونیستی علیه غیر نظامیان بی دفاع اعم از زنان، کودکان و سالمندان است که پس از شکست در برابر مقاومت فلسطین که تلفات جانی و خسارات مادی زیادی به ارتش رژیم وارد ساخت، مرتکب آن شد.

حماس درباره جنایت رژیم صهیونیستی در منطقه الشجاعیه خاطرنشان کرد: خون مردم غزه که به خاطر جنایات صهیونیستی بر زمین ریخته می شود هدر نمی رود و دست عدالت دیر یا زود گریبان عاملانش را خواهد گرفت، چه این که جنایات مزبور هرگز اراده، پایداری و مقاومت مردم فلسطین را در هم نخواهد شکست.

در این بیانیه تصریح شده است: حماس رژیم صهیونیستی را به عنوان قاتل و جنایتکار جنگی مسوول این جنایات پلید دانسته و مواضع آمریکا و تمام حامیان تل آویو که به آن برای قتل و جنایت بیشتر، چراغ سبز نشان دادند، محکوم می کند.

حماس همچنین موضع کشورهایی را که در برابر جنایات پلید علیه غیر نظامیان اعم از کودکان، زنان و سالمندان سکوت اختیار کرده اند، تقبیح کرد.
منبع: العالم