۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

ترس صهیونیست‌ها به روایت سفیر فلسطین

سفیر فلسطین هدف از دشمنی با اسلام و تلاش برای تجزیه و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را تحقق طرح از نیل تا فرات اسراییل دانست.
کد خبر : ۱۸۹۱۳۸
صراط: صلاح‌ زواوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران در روز جهانی قدس اظهار کرد: درود به روح امام و فرزندان‌شان و کسانی که همراه با ایشان با رژیم شاه مبارزه کردند و علیرغم 15 سال تبعید دو پرچم حمایت از فلسطین و تلاش برای ایجاد وحدت بین کشورهای اسلامی را زمین نگذاشتند و امروز ما از نعمت‌های آن استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: امام راحل در پشت این دو پرچم از همه مستضعفان جهان خواستند برای قیام علیه استکبار و صهیونیست‌ها گرد هم بیایند و بر این تاکید کردند که این انقلاب قبل از اینکه ایرانی باشد اسلامی است.

سفیر فلسطین گفت: من این افتخار را داشتم که پشت سر امام راحل نماز بخوانم. ایشان برای خانواده خود درهم و دیناری باقی نگذاشت و بعد از سال‌هاف این سخنان و کلمات اوست که راه را برای دل‌های عاشق باز نگه داشته است.

زواوی در ادامه خطاب به رهبر انقلاب گفت: شما دو پرچم مقدس برداشتید که با آن جهان اسلام را دعوت کردید و از آنها خواستید با گفته امام راحل‌مان که ما یکتاپرستیم و می‌خواهیم احکام خدای متعال و سنت رسول خدا را پیاده کنیم هشدار دادید که دشمنان اسلام خواهان از بین بردن این دین مقدس هستند و تجزیه آن به موجودیت‌های کوچک که نتیجه آن تفرقه باشد.

وی افزود: هدف از همه این کارها تحقق برنامه صهیونیست‌ها برای طرح از نیل تا فرات و طرح آمریکایی خاور میانه بزرگ است.

زواوی خطاب به رهبر انقلاب افزود: شما با همه فشارها همه درها را برای گفت‌مان گسترده با همسایگان دور و نزدیک باز کردید تا همه آنها را جذب کرده و به یاری آنها بتوانید بزرگ‌ترین جنگها را برای حفاظت از دین خدا و خون شهدا علیه رژیم صهیونیستی به راه بیندازید.

سفیر فلسطین اظهار کرد: امروز روز جهانی قدس است که آن رهبر عرفانی برای احیای آن و اهمیت قبله اول مسلمین تاکید داشتند. ما احساس می‌کنیم که دشمن صهیونیستی نسبت به این وضعیت حالت ترس دارد که می‌خواهد مسجدالاقصی را خراب کند و به جای آن هیکل سلیمان را قرار دهد.
منبع: ایسنا