۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱

روز قدس در ایران از نگاه تایمز اسراییل

یک روزنامه اسرائیلی در گزارشی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در سرتاسر ایران، نوشت که ایرانیان با این راهپیمایی حمایت خود از فلسطینیان را نشان دادند.
کد خبر : ۱۸۹۱۷۱
صراط: یک روزنامه اسرائیلی در گزارشی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در سرتاسر ایران، نوشت که ایرانیان با این راهپیمایی حمایت خود از فلسطینیان را نشان دادند.

پایگاه خبری روزنامه "تایمز اسرائیل" در گزارشی به برگزاری گسترده راهپیمایی روز قدس در سرتاسر ایران پرداخت و نوشت این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که اسرائیل همچنان به مبارزه خود علیه حماس و دیگر گروه‌ها در نوار غزه ادامه می‌دهد و ایرانیان با این راهپیمایی حمایت خود را از فلسطینیان نشان دادند.

بر اساس گزارش تایمز اسرائیل، راهپیمایی در تهران و بیش از 700 شهر ایران برگزار شد. در تهران، تصاویر تلویزیونی نشان داد که تظاهرات کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا".

این پایگاه نشریه اسرائیلی در ادامه گزارش خود نوشت: ایران راهپیمایی روز قدس را هر ساله و در آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌کند اما امسال این راهپیمایی در حالی برگزار می‌شود که در هجدهمین روز، درگیری میان اسرائیل و گروه‌های فلسطینی در غزه همچنان ادامه دارد.

دکتر "اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد از زمان آغاز جنگ و تجاوز نظامی علیه نوار غزه، تاکنون 834 فلسطینی شهید شده‌اند که بیشتر آنها غیرنظامیان هستند.

وی افزود: تعداد مجروحان نیز به 5240 تن رسیده که بیشتر آنها را غیرنظامیان شامل می‌شود.
منبع: تسنیم