۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱
حاشیه های نشست مطبوعاتی رئیس جمهور

غفلت رئیس جمهور از دستور اکید رهبر معظم انقلاب

چه جوابی بدهیم ؟ ایشان یک بار دیگر هم ما را متهم کردند، در آستانه انتخابات گفتند دولت یک میلیارد دلار تخلف کرده ، تمام دستاویز رقبای ما در انتخابات یکی این گشت ارشاد بود یکی هم یک میلیارد دلار آقای لاریجانی .
کد خبر : ۱۸۹۱۹
"صراط" در حالی که مقام معظم رهبری در روز اول فروردین و در بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) به مسئولین کشور و روسای قوا تذکر دادند که از مطرح کردن اختلافات خود در رسانه ها به شدت پرهیز کرده و مسائل و اختلاف سلیقه ها را در بین خودشان حل کنند، رئیس جمهور در بخشی از کنفرانس مطبوعاتی خود که روز گذشته با حضور گزینشی رسانه ها صورت گرفت در پاسخ به سوال خبرنگار یکی از خبرگزاری های دولتی اقدام به بیان مطالبی خلاف شان نشست خبری نمود .
به گزارش صراط نیوز خبرنگار کم سن و سال خبرگزاری پانا پس از قرار گفتن در جایگاه، سوالی عجیب و مشکوک را مطرح کرد . وی از رئیس جمهور پرسید: "آقای لاریجانی اخیرا دولت را متهم به تخلف کرده اند ، آیا شما نمی خواهید جوابی به ایشان بدهید؟"
دکتر احمدی نژاد در حالی که نشست خبری وی به طور زنده از شبکه خبر پخش می شد با خنده هایی معنا دار و یاد آوری مسائل انتخابات گذشته در پاسخ گفت:  "چه جوابی بدهیم ؟ ایشان یک بار دیگر هم ما را متهم کردند، در آستانه انتخابات گفتند دولت یک میلیارد دلار تخلف کرده ، تمام دستاویز رقبای ما در انتخابات یکی این گشت ارشاد بود یکی هم یک میلیارد دلار آقای لاریجانی . ما همان موقع هم گفتیم آقا اشتباه می کنید ، در حساب کتاب ها اشتباه کردید دولت کارش دقیق است تا شب انتخابات این را تو بوق کردند! بعد معلوم شد که اشتباهه! خوب حالا آمدند همان را به نوع دیگری تکرار کردند."
وی در حالی که سر خود را به نشانه ناراحتی تکان می داد با سوال دیگری از همان خبرنگار مواجه شد .
خبرنگار پانا دوباره پرسید: "شما نمی خواهید این را پیگیری حقوقی بفرمائید؟"
و رئیس جمهور محبوب باز هم با تبسم همیشگی اش پاسخ داد: "حالا پیگیری حقوقی بکنیم بالاخره  از کدام رئیس قوه به کدام رئیس قوه شکایت کنیم؟" 
احمدی نژاد در پایان خطاب به خبرنگار افزود : "آقا مارو به دردسر نیانداز بگذار کارمونو بکنیم!"
گفتنی است در حالی رئیس قوه مجریه پیرامون روسای دو قوه دیگر اینگونه اظهار نظر می کند که رهبر معظم انقلاب با تذكر و هشدار جدي به مسئولان سه قوه در خصوص طرح گله‌ها از يكديگر در سطح افكار عمومي، فرمودند: "همه‌ى كسانى كه به كشورشان علاقه‌مندند، به نظام مردم‌سالارى دينى - كه مايه‌ى افتخار امروز ملت ايران است - علاقه‌مندند، بايد با هم هماهنگى داشته باشند. مسئولين كشور هم همين جور؛ آنها هم بايد سعى كنند اگر گله‌اى از هم دارند - كه گاهى ممكن است اين گله‌ها بحق هم باشد - اين گله را در معرض افكار عمومى مطرح نكنند؛ اين ضربه‌ى به اتحاد ملى است؛ اين را همه توجه داشته باشند. من به مسئولين كشور به طور جد اين را تذكر و هشدار ميدهم. ممكن است مسئولين از هم گله داشته باشند - كه هميشه بوده؛ از اول انقلاب كه ما دست‌اندركار مسائل بوديم، ديديم؛ گاهى قوه‌ى مجريه از قوه‌ى مقننه، گاهى قوه‌ى مقننه از قوه‌ى قضائيه، گاهى قوه‌ى قضائيه از قوه‌ى مجريه گله‌هائى داشتند؛ طبيعت كار هم همين است، گله به وجود مى‌آيد - ممكن است گله‌ها بحق هم باشد؛ اما اين را نبايد در عرصه‌ى افكار عمومى بياورند، ذهن مردم و دل مردم را ناراحت كنند، مردم را مأيوس كنند؛ بين خودشان حل كنند. مهمترين مسائل دنيا با مذاكره قابل حل است؛ اين مسائل جزئى اهميتى ندارد. پس از انسجام قوا با يكديگر، هماهنگى قوا با يكديگر هم مهم است."
گفته می شود در برخی از نشست های خبری با حضور مقامات اجرایی مسئولین امر سوالات خبرنگاران را قبل از مطرح نمودن ملاحظه می نمودند . هنوز مشخص نیست که آیا در کنفرانس مطبوعاتی دیروز رئیس جمهور مردمی این اتفاق افتاده است یا خیر؟
نظرات بینندگان
کربلائی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۳۰
۳۰
صراط بیمار است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یمار کسانی هستند که دچار خودبینی؛لجاجت؛خود بزرگ بینی؛کجروی و انحطاط و التقاط هستند نه کسانی که انحرافات انها را به دیگران نشان می دهند.
محمد محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس عزیز کجای این بنگاه خبر پراکنی داره انحرافات رو نشان میده؟بیشتر در حال تسویه حساب شخصی هست تا انتقاد .یه نگاهی به تیتر های بنداز تا متوجه شوید .ادبیات این سایت پر از تسویه حساب های شخصی نه انتقاد.
اس ام اس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای ناشناس عزیز ، شما لطفا از آب گل آلود ماهی نگیرید ...
این صفاتی که بیان کردید مشخصات یه فرد دیگه است که فکر می کرد 13 از 24 بزرگتره !!!!!
درود بر شرف دکتر احمدی نژاد و همچنین درود بر صراط که انتقاد سازنده می کنه .
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۱۷
۱۱
صرف نظر از طرح رسانه ای و اشاعه این خبر ، از اقدامات خیلی عجیب تر صراط این بود که ، رسانه ای شدن اتهام ریاست محترم قوه مقننه به دولت محترم را ، به صورتی کاملا ظریف ، به اصطلاح لاپوشانی کرد .
صراط عزیز : پس چرا نقدی بر این خبر ( اخیرا ) نزدی ؟؟؟؟؟؟- معظم له مدت مدیدی است که دعوت به همدلی می فرمایند - نکند که سخنان گهر بار حضرت آقا به زعم شما ، نسخه ای است که فقط یک طیف را در بر می گیرد و برای کاندیدای مورد نظر شما ( چشمک به صراط ) ، که قبلا هم سوابقی اینچنینی در جلسات ت م ن داشته بلا اثر است ؟؟؟؟؟؟؟و قابل تجویز نیست !!!!!!!!!! - نکند که این بام ، دو هوا دارد ؟؟؟؟؟؟
- صراط جان - راست و حسینی تخریب این رئیس جمهور با این دیدگاه و این تلاش بی وقفه و این سوابق ، از انصاف خارج نیست؟؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه مخاطب گرامی
یاد آوری این نکته که آقای رئیس جمهور نسبت به تذکر جدی مقام معظم رهبری غفلت کرده و به عنوان رئیس جمهور ولایت مدار انتظار دیگری از وی می رود تخریب محسوب می شود؟؟
ممنون از ارسال نظرتان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر مهران آزادپي خدا وكيلي كدوم يك از رئيس جمهوراي قبلي به اندازه احمدي نژاد به تذكرات جدي مقام رهبري غفلت كردند؟ راستش رو بگو، همين اقاي خاتمي كه شما ها اين همه بهش توهين ميكنيد سراغ داريد يك بار روي حرف آقا حرف زده باشه و خود سري كنه؟ اگر اين رفتاري رو كه اقاي احمدي نژاد با ساير قوا و بزرگان مملكت داره يكي از رئيس جمهوراي قبلي انجام ميداد كه تا حالا همين شماها اعدامش كرده بودين.
الان هم فكر نكن آقا از رفتار احمدي نژاد گله مند نيست، اگه هيچي نميگه به خاطر شرائط موجوده و اگر نه ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من در تایید مطلب آقای آزادیی می خواستم بگم وقتی کسی در روبروی رسانه ها به رییس جمهور اتهام می زند باید چکار کرد ایستاد و تماشا کرد معلومه که رهبری عزیز این مطلب را نمی پذیرند چون اگه سکوت کند تایید سخنان آنهاست برای شما هم متاسفم که از طرفی می گویید رییس جمهور ولایت مدار است و از طرف دیگر با پنبه یر می برید خود را اصلاح کنید تا ملایت مدار بمانید!!!!
رهگذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای صراط !!
گویا مخصوصا خودتان را به آن راه میزنید، آقای آزادپی پرسیدند که چرا در مورد اتهام ریاست محترم قوه مقننه به دولت محترم چیزی نمی نویسید؟ مگر خدای ناکرده رئیس محترم قوه مقننه ولایت مدار نیستند که علیرغم تذکر «حضرت آقا» باز هم به صورت علنی چنین به رئیس محترم دولت اتهام میزند؟
به قول آقای آزادپی چرا لاپوشانی میکنید؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام آقای مهران بس کنین از چی دفاع میکنین ؟ دعوت از شاه اردن و جواب اردنی ها ‏!‏ چندین مورد بی توجهی به سخنان حضرت آقا و کلی سوتی... من یه بسیجی و عاشق ولایت امرم نه سبز و.. که اینو میگم خدا پدر خاتمی رو بیامرزه خیلی حرمت نگهداشت ‏!‏ 
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جواب محمد عزیز ، باید بگویم همانطور که بارها عرض نموده ام مقام معظم رهبری هرگز از اصول کوتاه نمی آیند - البته دیکته نا نوشته هم غلط ندارد - مقام معظم رهبری با درایت و روشن بینی خود ، در صورت اشتباهات (که البته تائید می فرمائی که اشتباه ، کبیره نیست) ، تذکر می فرمایند و دولت محترم و اطرافیانشان با گوش جان می پذیرند و اصلاح می نمایند و این از خصایص مردان بزرگ است - مقایسه بفرمائید با کسانی که امروز در عرصه حضور دارند و حتی یک انتقاد کوچک را هم بر نمیتابند و جار و جنجال درست می کنند و اسکندریه را به آتش می کشند و به همه انبیاء و اولیاء و مجتهدین متوسل می شوند و با غوغا سالاری ، موضوع اصلی را به انحراف می کشانند و طرف خود را به نادانی و نفهمی متهم می نمایند که چه شود؟؟؟؟؟ که فقط از رویاروئی با یک انتقاد کوچک پرهیز کنند - در حالی که در همین سایت به وضوح میبینید که بارها دولت محترم مورد هجمه واقع شده ، با خروج از حد اقل شرط انصاف بد ترین توهین ها و بیشترین جفا ها نسبت به سکانداران دولت اعمال می شود و خود شما بزرگوار به راحتی نظر خود را اعلام می نمائید و در نتیجه این همه جفا ، حتی اعتراضی از این نوع برخوردها را از سوی دولت محترم نمی بینیم ، تا جائی که سایت صراط را در همین کامنت ها متهم می کنند که پشتش به کسی یا جریانی گرم است که فیلتر نمی شود - نه آقا جان - این بزرگواری دولتمردان است ( که البته این روش درست است ) - صدها نمونه عینی اش را سراغ دارم که در این مقال نمی گنجد . یکی از همین نمونه ها ، روزنامه زرد ص . ع بود که بیش از چهار هزار مقاله در طی چهار سال بر علیه دولت و به نفع سران فتنه نوشت و بعد در تحقیق معلوم شد که کاغذ یارانه ای از دولت دریافت می نماید . یا همین میر حسین خودمان که این همه بلوا بر علیه دولت درست کرد- تا همین اواخر که آن هم بنا به رای هیئت امناء دانشگاه ،از دانشگاه اخراج شد ، معلوم شد که ماهیانه چند میلیون تومان حقوق از دولت دریافت می نموده-
و اما برادر حسین ، در عرصه سیاست خارجی و نوع ارتباط با کشور های طرف تعامل ، گاهی اوقات دولت مجبور است که بین بد و بدتر ، بد را قبول نماید و به این می گویند دیپلماسی و اداره سیاست خارجی ، حسین آقا آیا شما میدانید که اگر شاه اردن ، اسکان آوارگان فلسطین در اردن را ، در مذاکره با اسرائیل غاصب قبول نماید ، این به چه معناست؟؟؟؟ به معنای از دست دادن یکی از مهمترین سنگرها ، در منطقه - حد اقل شما بزرگوار برای پیدا کردن راه حل دوم پیشنهاد بفرمائید . شاید راه حل شما بهتر باشد .- راه حلی که هم مجبور به (دعوت از شاه اردن) برای مجاب کردن وی از سرپیچی نسبت به خواسته اسرائیل نباشیم - و هم مردم بیچاره فلسطین ، این سنگر استراتژیک را تخلیه نکنند و از مواضع خود بیرون رانده نشوند - و هم اجمالا اصل اسلام این موضع را از دست ندهد - شاید این که گفتم گوشه بسیار ناچیزی از استراتژی دولت محترم باشد و دلایل عدیده دیگری هم وجود داشته باشد - مثلا ، پیدا کردن یک راه حل مشترک با دولت اردن ، برای اینکه یک قدم به نابودی اسرائیل نزدیک شویم یا ......... ، من وشما از عرصه سیاست خارجی چه می دانیم - ولی حد اقل می توانیم که با انصاف باشیم و دست به تخریب دولت نزنیم - این دولت ، دولتی است که اکثریت ما به آن رای مثبت داده ایم و مفهوم آن این است که حداقل چهار سال و یا حد اکثر چهار سال دیگر ، به آقای دکتر احمدی نژاد اعتماد داشته و سکان هدایت کشتی انقلاب را به دست ایشان سپرده ایم - پس حد اقل به رای خودمان احترام بگذاریم و سعی کنیم از تخریب ایشان پرهیز کنیم .
- در پایان به امید همدلی بیش از پیش همه ملت ایران - حق یار
اس ام اس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بعضی وقت ها بعد از خوندن نظرات بعضی از افراد ( مثل همین آقا محمد ) آدم دوست داره کامپیوتر رو خاموش کنه و بره از بالای پشت بام خودش رو پرت کنه پایین !!!!
آخه برادر من ، یه چیزی بگو که بگنجه . شما با چه استدلالی میگید که خاتمی روی حرف رهبری حرف نزده؟!؟!؟!؟
خاتمی و دار و دسته اش که 8 سال تمام سعی و تلاش می کردن که ولایت فقیه رو حذف کنن ، حالا شدن ولایتمدار ؟!؟!؟!؟
8 سال باج دادن به کشورهای غربی بر سر موضوع انرژی هسته ای ، آزادی بخشیدن های نامشروع و تزریق تفکرهای فاسد روشنفکرمأبانه به جامعه بالاخص به طیف جوان و دانشجویان ،افزایش روز به روز بی بند و باری های اخلاقی و هرزگی در سطح جامعه ، روزنامه های زنجیره ای و درج مطالب ساختارشکنانه ، فاجعه ی 18 تیر ، کثافت کاری های شخص خاتمی توی ایتالیا و ... . میشه لطفا بگید پس مسبب اصلی این کارها چه کسی بود ؟ نکنه خاتمی با دستور مقام معظم رهبری دست به این اقدامات زد ؟ خاتمی 8 سال خون به دل رهبری کرد و مقام معظم رهبری فقط و فقط بخاطر رأی مردم ایشون رو تحمل کردن .
خواهشا از آب گل آلود ماهی نگیرید . احمدی نژاد یک فرد کاملا ولایتمداره ولی معصوم نیست . ممکنه مثل همین قضیه اخیر گاهی زاویه دار عمل کنه ولی هرگز مثل خاتمی به کشورش و به اصل ولایت فقیه خیانت نمی کنه. و شما هم آقای محمد خان یادت باشه که هرگز اسم خاتمی رو در کنار ولایت نبربد ... خودتون که می دونید اجتماع نقیضین محاله ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با عرض پوزش یه نکته رو یادم رفت بگم .
حسین آقا ، حداقل یه کم تمرین کن بعد بیا نقش بازی کن . تو نه بسیجی هستی نه ولایتمدار .از همون خط آخر نظرت میشه فهمید که چه طرز تفکری داری و طرفدار چه طیفی هستی . بسیجیه ولایتمدار هیچوقت از یه آدم مثل خاتمی (البته من که شک دارم آدم باشه) که این همه وقته داره بر علیه حضرت آقا اقدام می کنه ، دفاع نمی کنه ...
واقعا اون هایی که میان و نظر واقعیشون رو میگن شرف دارن به امثال توی منافق ...
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر ناشناس سلام از اونجایی که اتهام شما در مورد بسیجی نبودن و منافق بودن من الحمدلله صحت نداره و میتونم حضوری بهت ثابت کنم قطعا اتهامات مثل نقل و نبات امثال شما به خاتمی هم صحت نداره  
اس ام اس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این اتهامات مثل نقل و نباتی که فرمودید همگی مستند هستند . کافیست کمی به خود زحمت مطالعه بدهید ( رجوع کنید به ویژه نامه های روزنامه ی ایران که بنام رمز عبور 1 و 2 منتشر شده ) . در ضمن رفتار شما نمونه ی بارز نفاق است .
بسیجی بودن و دفاع از خاتمی ؟!؟!؟!؟!؟!؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقاجان منظورم اینه شخصی که با گفتن یه خداپدر بیامرز به خاتمی از طرف این حقیر ؛ به من لقب و تهمت منافق میده حسابش با کرام الکاتبینه و میتونه 1000لقب اضافه به خاتمی و هر شخص دیگه هم بده لذا لزومی نمیبینم بسیجی بودنمو به شما ثابت کنم فقط مطمئن باش دلیل رای دادن خیلی ها مثل من شعار ولایتی بودن احمدی نژاد بوده اما ولی و مولای ما امام خامنه ای هست نه شخص دیگه لذا هر کی جلوی اماممون وایسه جلوش می ایستیم حالا میخواد احمدی نژاد باشه یا خاتمی هاشمی موسوی....
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام آقاي اس ام اسي ، من حسين هستم همون كسي كه بهش ميگي منافق. عزيزاني كه اين مطلبو ميخونين ميدونين چرا ايشون اين لقب رو به بنده دادن ؟ بخاطر اينكه بنده به ايشون عرض كردم كسي كه با شعار ولايي بودن به صحنة انتخابات اومد ، خيلي ها مثل بنده (كه اصلا شناختي از ايشون نداشتم) صرفا بخاطر شعار ولايتي بودن و در خط حزب الله بودن بهش راي داديم ، حالا يه رفتارهايي داره بروز ميده كه با شعارهاي اوليه تناقض و تعارض داره (مثل موضوع بي اعتنايي به نامه بركناري مشايي و كلي مورد ديگه كه آخرينش همين درگيري با برادران لاريجاني هست) بعد خدمت ايشون عرض كردم خاتمي ( كه الحمدلله هيچگونه توافق فكري و .... باهاش ندارم و قطعا با عملكردش در فتنه 88 دخالت داشته ) و طيفش كه ادعاي ولايتمداري نداشتند و ندارند در طي مدت حضورشون در قدرت با اينكه مسائل و خسارات متنوع و قابل توجهي را متوجه نظام كردن ، خدا پدرشونو بيامرزه كه به اين وضوح و شفافي كه الان يه شخص مدعي ولايي بودن ، به نظرات و دستورات مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي بي اعتنايي ميكنه ، به نظرات مقام عظماي ولايت بي توجهي نكردن ، حالا اين صحبت من از نظر جنابعالي ميشه دفاع از خاتمي ؟؟؟؟ ضمنا براي چندمين بار به شما برادر عزيز عرض ميكنم من و خيلي از دوستان و اطرافيانم قلبمون به عشق اماممون و مولامون حضرت قائم عج الله و نايب برحقش حضرت امام خامنه اي مي تپه و ما به داشتن اين ولي و مولايي كه داريم افتخار مي كنيم و مانند بعضي ها شخص ديگه و غيري رو به ولايت نپذيرفتيم و نميپذيريم و هركسي هم در خط اونا نباشه حالا ميخواد هاشمي باشه موسوي باشه احمدي نژاد باشه كروبي باشه و .... جلوشون مي ايستيم و قطعا راي ما به آقاي احمدي نژاد هم به دليل شعار ولايتمدار بودن ايشون بوده و لاغير ، حالا اگه شما به خاطر اين عشق و محبت به من لقب منافق ميدي بنده از دل و جون دوست دارم اينجوري منافق باشم !!!!
اس ام اس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حسین آقای عزیز ، سلام ...
بنده اون لقبی رو که از روی عصبانیت به شما نسبت داده بودم رو پس می گیرم و از شما هم می خواهم که من رو حلال کنید .
ولی شما در کامنت اولتون در مورد خاتمی نوشته بودید که خاتمی خیلی "حرمت" نگه داشت . آیا حرمت نگه داشتن فقط در سخن و کلام یک فرد خلاصه می شود ؟؟؟؟
یعنی اگر یک فردی مثل خاتمی 8 سال هر غلطی دلش خواست کرد ، ولی از تریبون رسمی بر علیه رهبری حرف نزد ، یعنی اینکه حرمت رهبری را نگه داشته !؟!؟!؟!؟!؟!؟
هر چند شما در کامنت های بعدی تان از مواضعتان کوتاه آمدید و کمی هم با کلمات بازی کردید تا سعی کنید دفاع از خاتمی را توجیه کنید . البته همین هم جای بسی امیدواری است که متوجه اشتباه خود شده اید . البته بنده هم امیدوارم که صحبتتان از روی قصد و نیت خاصی نبوده و تنها یک سوء تفاهم بوده و بنده در فهم و استنباط نظر شما دچار مشکل شدم .
بنده ضمن عذرخواهی مجدد از شما ، هنوز بر سر عقیده ی خود هستم که : اجتماع نقیضین از محالات است . ولایتمداری و خاتمی در یک جا جمع نمی شوند ......
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام برادر اس ام اس
گفتن لفظ حرمت نگهداشتن از طرف خاتمي صرفا بخاطر نشان دادن ميزان عصبانيت و ناراحتي بنده از شنيدن برخي اخبار (مانند خبر بالا) بود كه ميخواستم به اين نحو نشون بدم كه اين قبيل عملكردها و رفتارهاي رئيس جمهور (كه با شعار ولايت و حزب الله به صحنه آمد)به مراتب نامناسبتر از عملكرد اوني هست كه ادعاي ارزشي بودن و ولايي بودن نداره و ادعاي روشنفكريش ميشه ، ضمنا امثال خانواده هاي ما كه كليت زندگيمون از كودكي تاكنون ، ذره ذره وجود خودمون و برادرامون و پدرامون به اين نظام و انقلاب و ولايت وابسه بوده و (با افتخار) در تمام صحنه هاي دفاع از اسلام و ولايت (جاناً و مالاً) حضور داشتيم و داريم و انشالله خواهيم داشت ، بايد از چي بترسيم و بقول شما از گفته هامون و اظهارنظرامون عقب نشيني كنيم ؟؟ باز هم خدمت شما برادر عزيز عرض ميكنم براي امثال خانواده هاي ما ، حمايت همه جانبه و گوش بفرمان ولايت بودن مهمتر از هر چيز ديگه اي هست و اگر هر مسوولي از خط ولايت منحرف بشه جايگاهشو در نزد اين طيف از جامعه از دست ميده حالا شما تصور كن اون شخص ميخواد خاتمي باشه يا احمدي نژاد يا موسوي و هرشخص ديگه... همانگونه كه الان هاشمي از دست داده (جايگاه بين مردم) شما تصور كن هاشمي با ولايت و هاشمي بي ولايت رو و الانشو !!! غير از اينه كه وضع حال هاشمي نشان از زاويه گرفتن ايشون با ولايته ؟؟؟ اميدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم به بيان ديگه براي امثال من در نگاه اول خاتمي و هاشمي و احمدي نژاد و موسوي و هر يك از خواص ديگه جامعه سياست فرقي ندارن و صرفاً به اين منظور در مسند قدرت قرار گرفتن كه براي مردم فقط كار كنن ، لذا اين ولايتمدار بودنه هر يك از اين افراده كه ميتونه يكي رو از ديگري متمايز كنه و موجب بشه كه با شعار ولايي بودن يكي از اينها راي امثال ماها به نفع اون داخل صندوق راي انداخته بشه ، خب قطعا اين طيف از جامعه گفتار و نظريه هايي كه اخيراً انتشار اون از برخي جاها شدت گرفته رو برنمي تابن و اعتراض ميكنن ، هر چند كه به نظر ميرسه ديگه اين اعتراضها تاثيري نداره ....
اس ام اس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حسین آقا ، برای چندمین بار سلام...
بنده کاملا با نظرات شما موافقم و باز هم بابت سوء تفاهم به وجود آمده از شما معذرت می خواهم .
بالاخره نگفتی ، ما رو حلال کردی یا نه؟
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره و "المستشهدین" بین یدیه
بدرود
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۳۰
۲۹
اين همه هزينه كردين براي اين احمدي نژاد تا رئبس جمهور بشه به قيمت خيلي گزاف تا اونجائيكه حكومت تا مرز سقوط پيشرفت ولي اين اقا هيچكدومتونو ادم حساب نميكنه و همين روزاست كه تو روي همتون بايسته و بگه من از اول هم اينهارو قبول نداشتم.
به نظر ميرسه رو بد كسي سرمايه گذاري كردين برادرا !!
ابرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد جان ؛
اولا:جمهوری اسلامی با جفتک پراکنی چند میکروب ضعیف شده هرگز سقوط نمیکند بلکه واکسینه میشود.
ثانیا: انتقاد به آقای رئیس جمهور ،که گاها ضروری هم هست،چیزی از ارزش ایشان کم نمیکند.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد عزيز،‌ هزينه‌هايي كه سال 88 نظام كرد براي رييس‌جمهوري آقاي احمدي‌نژاد نبود، براي مقابله با يك فتنه عظيمي بود كه در پي براندازي كل نظام و به تبع آن، سركوب همه جنبش‌هاي اسلامي و آزادي‌خواهانه بود. مسأله اينقدر هم كه شما فكر مي‌كنيد ساده نبود (البته طراحان اصلي آن از بزرگي هدفشان باخبر بودند و كماكان بدنبال آن هستند). ضمناً براي استقرار اين نظام چيزي حدود 200 هزار شهيد تقديم شده، و صد البته اگر قرار باشد ساقط بشه بايد كساني كه سقوط اونو مي‌خوان حداقل دو برابر آن هزينه بدهند. شايد يه نسيم بتونه چند تا برگ خشك شده را از درخت جدا كنه و بندازه، ولي درخوت تنومند را نمي‌تواند از ريشه درآورد. اين را هم بدانيد كه آقاي احمدي‌نژاد و هر كس ديگه هر چقدر به آرمانهاي اسلام و انقلاب و خصوصاً ولايت‌فقيه وفادار باشه، براي ما عزيزه و عزت ذاتي و مادام‌العمري نخواهد و روي ايشان هم سرمايه‌گذاري كلاني نشده است. محاسبات شما اشتباه است برادر كه نتيجه كج و كوله مي‌گيريد.
حميد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمد آقاي عزير اگه تو انتخاابت 88 راي مردم رو درست خونده بودن كه الان مير حسين رئيس جمهور شده بود و هيچ كدوم از اين اتفاقها يا به قول شما فتنه ها پيش نيومده بود، اتفاقي كه افتاد اين بود دولت تقلب كرد راي موسوي رو داد به احمدي نژاد و مردم هم اومدن تو خيابون تا راي شونو پس بگيرن دوستاي شما هم تا ميخوردن مرد رو زدن و بردن و زنداني كردن و ... پس نتيجه اينكه نظام خيلي بيش از حد براي احمدي نژاد خرج كرد، ضمنآ اينو بدون هميشه نظامي تنومنده كه پشتيبانش ملتش باشند، شما فكر ميكني در حال حاضر چند درصد مردم پشتيبان نظامند؟
ضمنآ همين الان روح شهدا از دست اين دولت ناراحته لطفا از شهدا مايه نذار كه مطمئنا با هيچكدوم از تفكرات شما موافق نيستند، شهدا شهيد شدن تا راه امام حسين رو ادامه بدن نه مثل بعضي ها كه چسبيديد به كانون قدرت و سر سفره رنگيش نشستن و دارن سانديس ميخورن.
احمد آقا لطفا واقع بين باش، ببين من از الان دارم پيش بيني ميكنم همين دولت زمان انتخابات بعدي چه بلائي سر نظام بياره .
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای حمیدرضا دولت احمدی نژاد دولت مردمیه ادعای تقلب را امثال اقای م ه انداختن تو دهن شما همونایی که با اومدن احمدی نژاد احساس خطر کردن همونایی که بیت المال را مال باباشون میدونستن شما هم نادانسته وسیله شدین برای هدف انها توجه کن نگفتم موسوی چون اعتقاد دارم موسوی هم از اینا بازی خورد .اخه برادر من رو چه حسابی میگید تقلب شده چون شما و اطرافیانت به موسوی رای دادید حالا که انتخاب نشده پس تقلبه چرا به رای بقیه هموطن هاتون احترام نمیزارید اگه مخالفتی هم دارید از راه شرافتمندانه وارد بشید نه با دروغ و تهمت
man
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حميد رضا جان فكر نميكردم هنوزم متوهمي وجود داشته باشه كه ادعاي تقلب رو مطرح بكنه از قول من به خودت تبريك بگو (!)
حميد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سارا خانم حرفت قبول فرض ميكنيم تو انتخابات تقلب نشده ، خوب بعد از انتخابات كه آقايون موسوي و كروبي و رضائي اعتراض كردن چرا اجازه صحبت بهشون ندادن؟ چرا نذاشتن بيان تو تلويزيون و صحبت كنن؟ چرا اجازه ندادن نماينده هاشون بيان با مجريان انتخابات مناظره كنن و حرفاشونو بزنن؟ چرا با مشت آهنين دهنشونو بستن ؟ به خدا تمام اونهائي كه به موسوي راي دادن نظام و رهبري رو دوست داشتن و هنوز هم دارن ولي حيف كه با برخورد شديد دولت مواجه شدن و بقيه قضايا اتفاق افتاد و هنوز هم ادامه داره و ادامه خواهد داشت، اينم بگم فكر نكن اين قضيه و يا به قول شما فتنه تموم شده هنوز ادامه داره و تا مردم به حقشون نرسن به مباره ادامه ميدن . به مردم منطقه نگاه كن ببين چطوري دارن از حقشون دفاع ميكنن، مردم مصر، تونس، ليبي، اردن، سوريه، بحرين، يمن، الجزاير ، ايران هم از اين قضيه مستثنا نيست و تا به دست اوردن ازادي مبارزه ميكنه.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای حمید رضا شما با چه سندی داری ادعا می کنی بهشون اجازه ی صحبت ندادن
مگه هر کی معترضه باید بیاد توی تلویزیون بگه مگه نرفتن شورای نگهبان و اعتراض کردن اما به هیچ جا نرسید
اونام چون دیدن اعتراضات بی پایشون از جمله اینکه چرا مردم لرستان به دامادشون رای ندادن لجشون گرفتو دستان آمریکا رو محکمتر فشردن و هر غلطی که دلشون خواست کردن و خیابان ها پر از رعب و وحشت شد وحشت کتک خوردن و لخت شدن
کارهایی که از انسان بعیده و بی شک مرتکبین این اعمال قبیح شاید با ظاهر آدمیزاد اما غیر آدمیزاد بودند
ضمنا در جواب جملهی آخرت
"بجنگ تا بجنگیم"
این هم چند تا لینک واسه امثال شما هر چند مطمئنم مرغ یه پا داره و "نمی خواد" که حقیقت رو بپذیره
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8803241111
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8803280029
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8803260451
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8803250647
اینو حتما بخون
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8803260451
خوب میشی !
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای حمیدرضا خان ، توهم 1ماهه ، 2 ماهه ، 3ماهه ..... 2 سال خجالت داره والله .
به همه ثابت شده که موسوی و کروبی نوکرهای آمریکا و صهیونیست بودن . حالا شما بعد از 2 سال تازه داری میگی توی انتخابات تقلب شده . البته حق داری ... مگه میشه که مردم لرستان به دامادشون رأی ندن ، یا مردم آذربایجان به پسرشون !!!!!!!!
اس ام اس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظر من اون کسانی که خیلی خیلی هزینه کردن و سودی عایدشون نشد "اصلاح طلبان " بودن و نه "نظام" . و اون کسی هم که خیلی واسش هزینه شد ولی هیچ فایده ای نداشت ، " میرحسین " بود و نه " احمدی نژاد " .
موسوی به تنهایی چنان خیانت ناخواسته ای به اصلاحات کرد که شاید تا سال های سال هیچ کاندیدایی از اصلاح طلبان نتونه به مسند ریاست جمهوری برسه . چون ماهیت اصلاحات برای مردم عیان شده و همه ی مردم میدونن که اصلاح طلبان تشنه ی قدرت هستند و نه شیفته ی خدمت . میرحسین به تنهایی تمام هزینه هایی که برای اون شده بود رو با کله شقی ها و گستاخی های فراوان و اصطلاحا با شمشیر از رو بستن برای نظام ، به هدر داد . تا جایی که حتی صدای مجمع روحانیون مبارز هم که پشتوانه ی عظیمی برای اصلاحات محسوب میشد ، درآمد .
خلاصه اینکه مقام معظم رهبرری چه زیبا فرمودند که فتنه ی 88 ، کشور را در برابر میکروب های سیاسی واکسینه کرد .
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای حمید رضا اگه موسوی به میزان ارایی که مدعی شده بود اطمینان داشت و اگر دلسوز مردم و مملکت بودواگر حرفی برای گفتن داشت می تونست 4سال صبر کنه تا انتخابات بعدی . موسوی در این مدت دهانش بسته نبود هرچه که دلش خواست مستقیما یا از طریق همسرش و اطرافیانش ماهواره سایت ها و....به گوش مردم رسوند مردم هم شنیدن ولی وقتی واکنش دلخواهش را ندید شروع کرد به دعوت برای اغتشاش .شما انتظار داری با کسی که فراخوان میده برای به اشوب کشیدن کشور و امنیت و ارامش مردم را سلب میکنه چه طور رفتار کنن ؟وجدانی اگه یکی از عزیزانت ساعت ها دریکی از این اشو بها گرفتار میشد باز هم موافق این رفتار بودی!؟ باور کن خیلی از مشکلاتی که الان در جامعه میبنی باعثش خود خوا هی های همین اقایون مدعیه .فقط کافیه کمی رفتار و گفتاراین اقایون را با شعار های امروزیشون مقایسه کنی اون موقع به عدم صداقتشون پی میبری .در ضمن کشور هایی که نام بردی حداقل سی چهل سالی از ما عقب ترن یعنی تازه رسیدن به سال 57ایران و در واقع انقلابشون تکرار انقلابه ایرانه.
برادر خوبم این حرفهایی که زدم صرفا برای دفاع از احمدی نژاد نیست بلکه حرف های دلسوزانه ی خواهری به برادرشه دلم نمیخواهد شما ها سپر بلا و الت دست افرادی مثل م ه باشید.همونایی که بهتون یاد دادن به هم بگید ساندیس خور یا جلبک .همونایی که تفرقه میندازن تا خودشون وکارهای زشتشون را اون پشت قایم کنن همونایی که چشم دیدن احمدی نژاد را ندارن چون از قدرتشون نترسید ودستشونو رو کرد.ایران اسلامی نیاز داره به رئیس جمهور شجاعی مثل ایشون.امیدوارم یه روزی نظرت نسبت به احمدی نژاد عوض بشه
zd
|
PAKISTAN
|
۱۳:۴۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۷
۸
sayt pana filter bayad gardad
مجيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۱۲
۳۰
در نشست دو ساعته نيمه با خبرنگاران از قبل هماهنگي شده ، نه تنها يادي از توصيه و سفارش هاي آقا نكردند بلكه در پاره اي اوقات به مسخره هم گرفتند . صد رحمت به موسوي حداقل آشكارا اظهار مي كنند ضد ولايت فقيه اند و خيال همه را راحت كردند . از بعضي ها بايد ترسيد درظاهر اظهار ارادت و دستبوسي مي كنند ولي در حركات و سكنات آنان بوهاي ديگري است .
ابرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا:موسوی هرگز جرات ابراز علنی ضدیت با ولات فقیه را پیدا نکرد.
ثانیا:رئیس جمهور محترم مثل همه مردم ایران ،قلبا مکتبی است فقط گاهی اشتباهاتی دارد که باید تذکر داد.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۱۲
۲۳
برای احمدی نژاد متاسفم
او حرف آقامون و عزیزمونو زیر پا گذاشت.
میترسم حرف رضا گلپور در مورد احمدی نژاد درست باشه..." ویروس کارگزارانیسم..."
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۱۹
۴
بابا اگه اينم نگه ديگه چي بگه بدبخت! يادتون رفته تو انتخابات سبزها ميگفتن: يه ميليارد دلار گم شده خرج بسيجي شده!
اقای دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۹
۶
سلام .درست که اقای احمدی دلاور این حرف اقارو گوش نکرده و البته کار بدیه اما انصافا وقتی بقیه بهش حمله میکنن هم این جور واکنش نشون میدید....چطور میشه که وقتی اقا از دولت تعریف میکنه به این تندی که واکنش منفی نشون میدید ...واکنش مثبت نشون نمیدید....
بعدشم ابن کار شمارو سیاستمداران بهش اصطلاحا میگن حمله از پله ی دوم.یعنی اینکه شما میاید فقط این واکنش منفی احمدی دلاور رو میبینید و میگید اقا اینطور گفت تو گوش ندادی... نمیگید که این واکنش در برابر چه تهمت بزرگی بوده...نمیگید که بهش گفتن دزد....اول باید ببینید که این واکنش در برابر چه کنشی بوده ..بعد تشخیص بدیم کی راست میگه بعد تازه بیایم متخلف رو مجازات کنیم.
شایان ذکره که بگم حمله از پله ی دوم استراتژی شناخته شده ی منافقین عالمه.
بعدشم دوستان عزیز من... نسخه ی امثال رفسنجانی رو برای احمدی دلاور نپیچید.فاصله خیلی زیاده.
(السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه)سلام برتو که قران رادرست میخوانی و درست ترجمه میکنی...زیارت ال یاسین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببخشیدا اونا خیلی ...... کردن به دکتر گفتن دزد اما این دلیل میشه دکتر محبوب ما حرف آقا رو یادشون بره؟
اونا اشتباه کردن دکتر چرا؟
بهتر بود به این خبرنگار حرف آقا رو یادآوری میکردن و میگفتن که ما خودمون مسئله رو حل میکنیم
البته اگر حرف رهبری معظم یادشون بوده !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقاي دل اين واكنش درمقابل كنش خوردن بود شما كه در كامنتهاتون خيلي وقتها قبل از محاكمه مجازات كردي شما حناتون رنگي نداره اتفاقا حمله از پله دوم كار شماهاست اگر سياست بلد باشيد كه بعيد ميدونم در ضمن قبول ميكنيد كه براي آيت اله هاشمي نسخه پيچيديد؟
حمید رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نا شناس فهیم ! ما خودمون مساله رو حل می کنیم یعنی قبول گم شدن یک میلیارد دلار !! امان از دست شما نفهم ها که ادعای ولایت مداری هم دارید !
علی از تنکابن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۲۱
۵
دکتر احمدی نژاد همچنان به عنوان سربازی مطیع و پا در رکاب در خمت آقا می باشند. و برچسب مخالفت با حضرت آقا هرگز به دکتر بسیجی مان نمی چسبد!!!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام برادر علی . بابا بس کنین دیگه خاتمی هم خواب اینجور رفتارای ضدولایی رو نمیدید.ضمنا بسیجی اختیار جان و مال و ... دست ولی امره نه مثل ...ضمنا موضوع اصرار بدعوت از شاه اردن و عکس العمل اردنیها و استمرار بگومگو با مسولین بعد از فرمایش آقا و کلی بی اعتنایی به نظرات حضرت آقارو ندیدین ؟ بدجوری ولایت غیر رو پذیرفتین ‏!‏
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام علي اقا احتمال ميدم شما با اين لحني كه حرف ميزنين دارين شوخي ميكنين وگرنه مگه اين عملكردها جاي دفاع داره ؟؟؟ قطعا منظورتون از علامت !!!!! آخر صحبتاتون نشونه اينه كه متوجه شدين چه خبره. بابا بس كنين از كدوم بسيجي سرباز مطيع ولايت و پادرركاب آقا حرف ميزنين ؟؟؟؟ تا كي ميخواين ادامه بدين ؟؟؟ بخدا خجالت آوره دفاع از اين رفتارها ! يه زماني پيش طرفداراي رقيب احمدي نژاد حنجره پاره ميكرديم اما الان بخدا از خجالت فرار ميكنيم ! انصافاً كدوم يك از رئيس جمهورا اينطور !!!!! ولايتمداري كردن ؟؟؟ خدا پدرشونو بيامرزه خصوصاً خاتمي رو ! اگه الان اين كارارو خاتمي كرده بود خيابونا مملو از كفن پوش بود. تن صداي حضرت امام خامنه ا ي در خصوص عدم جنجال سازي و بگو مگو با مسوولين ارشد نظام هنوز توو گوش بعضي ها هست ! مگه چند روز پيش اين صحبتارو كرد كه فراموش شد ؟؟؟ اصرار و يكدندگي كردن به دعوت از شاه اردن و آدم حساب نكردن خيل گسترده اعتراضهاي مردمي و ... و جواب جالب اردني هارو نديدين ؟؟ جواب اردني ها رو چيزي جز خفت و خوار كردن ما ميشه تفسير كرد ؟؟ اگه با ولايت نباشيم قطعا عزتي در كار نخواهد بود مثل همين مورد. جشن نوروزتون كه ديگه حتما يادتونه حتما ميخواين بگين اونم عزت اسلامي بود آره ؟؟؟؟ در حالي كه برادرامون در خاك و خون ميغلطن اين مسلمونيه ؟؟ اسلام و امام حسين و علي و شيعه اينجوريه ؟؟؟ (در حالي كه حفظ فرهنگ و تمدن ايرانيمون هم در جاي خودش و در حد اعتدالش مطلوبه) برين تووي وصيتنامة شهدامون بخونين ببينين كدومشون از حفظ نوروز و تقدس و معنويت نوروز و ملي گرايي و گنده كردن ايراني بودنشون يك كلمه حرف زدن ؟؟؟؟ غير از اين بوده كه همگي در تبعيت از ولايت ، ادامه راه شهداي كربلا و اسلام و حفظ اسلام ناب محمدي متفق القول بودن ؟؟؟ چرا حضرت آقا همزمان با برگزاري اين جشن تشريف بردن عسلويه ؟؟؟ مگه حضرت آقا نفرمودن با توجه به وضعيت برادران مسلمانمون در منطقه اين عيد در كام ما تلخ هست ؟ و كلي موضوع و مطلب ديگه ... حالا شما هي بفرمايين دكتر بسيجي مان !! بسيجي اينجوريه واقعا ؟؟؟ نه عشق بسيجي با ولايت معنا ميشه .....
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حسین آقا من کاملا با شما موافقم اما به ظر من اونی که خوابیده رو می شه بیدار کرد اما اونی که خودشو زده به خوابو نه
ضمنا من نظرات آقای علی از تنکابن و مهران آزادپی رو توی همه ی خبرایی که مربوط به اون شخصیتی که شما بهش می گید مشکوک و احمدی نژاده می بینم و من به این نتیجه رسیدم اقای به اصطلاح مشکوک یه تیم تشکیل داده و بهشون حقوق هم می ده واسه رصد این مدل خبرا و کامنت هایی به نفع طیف گمراه خودشون دادن
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حسين آقا احسنت به شما و نظرات درست و منطقي كه دادي خدا خيرت بده ادم بايد حرف منطقي را از دهن هر كس كه ميشنوه قبول كنه.
صاحب اسمت امام حسين(ع) هميشه پشت و پناهت باشه
اس ام اس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حسین عزیز خواهشا وقتی می خوای اسم خاتمی رو بیاری و ازش دفاع کنی ، اول یه مروری بر حوادث دو دوره ی ریاست جمهوریش بکن ، بعد اظهار فضل کن .
والله قسم ، والله قسم ، والله قسم کسی که دم از ولایت و ولایتمداری می زند ولی از خاتمی دفاع می کند منافق است . والسلام
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من واقعا نمیدونم که این رسم ناجوانمردانه رو چه کسی بنیان گذاشته که اگر کسی از مواضع و افکار کسی حمایت می کنه ، سریعا او رو متهم می کنیم که جیره خوره و حقوق می گیره و غیره - این کمال ناجوانمردیه که در حق هر فردی که مورد این اتهامات قرار می گیره روا میشه ، حلا چه این طرفی باشه و چه اون طرفی فرقی نمی کنه - ( آقا جان هرکسی طرز تفکری داره و در این زمان و این دوره ، مگر می توان فکر کسی را خرید؟؟؟؟؟ به نظرم ، کامنت آقای مسعود بسیار افراطی و خارج از انصاف اومد - من از اتهامی که ایشون به حقیر وارد نمودند ، گله ای ندارم و قضاوت رو در این مورد واگذار می کنم به حضرت حق که در داوری و عدالت او شکی نیست - از طرفی دنیا پر است از این جور آدمها - یک بار هم گفتم - توی قرون وسطی یه آقائی بنام گالیله پیدا شد که گفت زمین گرد است - ( خوب به این نکته عنایت فرمائید ) - مردم اون زمان وقتی به آسمان نگاه می کردند ، می دیدند که ماه گرد است ، خورشید گرد است و حتی وقتی نگاهشون از آسمون به سمت هر افق ، امتداد پیدا می کرد ، کمان آسمان کره زمین رو هم با چشم های خودشون می دیدند - می دیدند که تمام اجرام آسمانی کروی و گرد هستند ، علم نجوم این را قرن ها قبل به اثبات رسانده بود - ولی یه عده آدم افراطی هم بودند که گفتند که شیطان در بدن این آقای گالیله رسوخ کرده و برای تطهیر ( بخوانید به بهانه تطهیر ) گرفتند این آقارو وسط میدون اصلی شهر آتیش زدند - اما نتیجه ای که از این تفکر میگیریم چیه ؟؟؟؟؟
نتیجه اینه که یه عده متحجر ، عقیده داشتند که مردم نباید فکر کنند و تفکر ، موهبتی است الهی که به عده ای خاص عطا شده و مردم اصولا حق تفکر ندارند ( این سیاست بعد ها به تفتیش عقائد معروف شد ) - یعنی مردم باید تفکرشون رو آکبند ، همونجور که با خودشون آوردند ، با خودشون به خاک گور ببرند - ( من فقط یک داستان و یک سرگذشت رو روایت کردم ، و هر کسی می تونه به قدر بضاعت خودش از این داستان بهره برداری کنه !!!!!! مسعود جان - برادر مومن - شما رو به هر چه به اون اعتقاد دارید ، در کجای این کامنت هائی ( که خوشبختم و خوشوقتم و خوشحالم که به نظر جنابعالی می رسه ) و تا بحال تعقیب فرموده ای ، ذره ای از حد انصاف خارج شدم ؟؟؟؟؟؟ - من هم مثل سایر خوانندگان این سایت پرطرفدار ( به خاطر صداقتش در ، درج کامنت های مخالف و موافق ) - نظر و ایده خودم رو عنوان می کنم - تابحال در کجا دیدی که به کسی توهین کنم و کسی رو با افراط و تفریط به نافهمی و جیره خوری متهم کنم؟؟؟؟؟؟ این رسم جوانمردی نیست - واما اگر خیلی در خصوص اینجانب کنجکاو بودی و خواستی وضعیت معیشتی من رو هم از نزدیک ببینی ، ایمیلم رو برات میزارم و از طریق این ایمیل آدرس ، انشاءالله ، قرار ملاقاتی با هم خواهیم داشت - و بعد از اون میتونی با انصاف نسبت به یک فرد نظر بدی - و اما حسین آقا ، شما هم لطف بفرمائید و از اعلام نظری که با افراط و تفریط توام هست پرهیز بفرمائید - کامنت اکثر دوستان رو ذیل نظر جنابعالی رصد می کنم - شما هم مطابق نظر مقام عظمای ولایت ،کمی به همدلی ، نزدیکتر شوید و از تخریب پرهیز فرمائید - انشاءالله - به امید بسط عدل بدست منجی بشریت ، قائم آل محمد ( عج )
علی از تنکابن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام، مسعود جان من از جواب دادن به کامنت شما خودداری می نمایم. فقط از خدا می خواهم که به خاطر تهمت دور از انصاف و وجدانی که به بنده نسبت دا ده اید، فردای قیامت بتوانید جواب و دفاعی از آن داشته باشید. خداوند شما برادر خوب و عزیزم و همه ما را عاقبت به خیر کند. شادی ارواح مطهر امام و شهدا صلوات. یاعلی
محمد حسین حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۱۷
۵
خدا هدایتتان کند
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۱۰
۲۰
دوستان اصولگرا و اي كسانيكه بدتريت توهينها را به مير حسين شجاع و شيخ مهدي كروبي كردين منتظر باشين به هيمن زودي همين جناب احمدي نژاد دست رد به سينه همه تان خواهد زد منتظر باشيد در انتخابات بعدي صحبتها و فرمايشان جديدي از احمدي نژاد بشنويد كه همه شما انگشت به دهان بمانيد. روزهاي طوفاني و يا به قول شما سانديس خورها روزهاي پر از فتنه اي در راه است البته ايندفعه نه از جانب اصلاح طلبها بلكه از جانب مشاعي و بقائي و رحيمي و ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا این امثال میر و شیخ بودند که ما را مجبور به توقف و قناعت به یاران احمدی نژاد کردند. لطفا وسط دعوا نرخ تعیین نکنید.
abdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بیکران بر مهندس میرحسین موسوی و سربازان جنبش سبز
ابرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
"درود بیکران بر مهندس میرحسین موسوی و سربازان جنبش سبز"
اربابانشان U.S. و U.K.Dرا هم اضافه میکردید...
علی از تنکابن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داش ابرام دمت گرم.
مهدی از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باز هم شما سبز ها دچار توهم شدید.
حالا که بازنده انتخابات شدین می خواهید شریک جرم پیداکنید و چهره رییس جمهور
محبوب را مخدوش کنید. واقعا که خیلی ابله وخیالاتی هستید
دوست شما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۸
۶
سلام خسته نباشيد به خدا قسم من نمي خواهم مقرضانه و با نيت بدي صحبت كنم و به عنوان يك دوست به شما بچه هاي زحمت كش صراط و ديگر سايت ها نصيحت برادرانه اي ميكنم، تو رو به خدا سعي كنيد كه مواظب حرف زدن ها و اعمال خودتان و به خودم هم ميگويم خودمان باشيم چرا كه ممكن هست با قضاوت هاي اشتباه و برداشت هاي غلط خود و ديگران از اينگونه خبر ها به خصوص خبرهاي صراط و ديگر سايت ها باعث گمراهي ديگران شويم و فكر ميكنم كه جبران آن خيلي مشكل باشد و خودمان را گرفتار كنيم هم در دنيا هم در آخرتو به خاط اينكه مطلبي نوشته باشيم و صفحه سايت را پر كرده باشيم واقعيات خوب است ولي مواظب باشيد.فقط به عنوان وظيفه خودم به عنوان امر به معروف نوشتم و لاغير.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۱۲
۵
آخه اینهم شد غفلت؟!!
اگه یه همچین چیزی هست به مسبب اصلیش اشاره کنید نه به احمدی نژاد...
خوبه خودتون هم نوشتید که آقای لاریجانی علنا قضایا رو مطرح کردند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۱۵
۵
ان شالله اگر قابل هدايت نيستيد خدا نابودتان كند.
چرا صبحت هاي عزت آفرين رييس جمهور را بيان نمي كنيد ؟!و تنها به حاشيه هاي حداكثر 5 دقيقه اي از مصابحبه 2 ساعته را چسبيده ايد!!!
واقعا اگر اصولگرا هستيد كه بايد به اصولگرايي گريست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۸
۶
بالاخره احمدی نژاد باید یک تیتر هم برای شما صراطی ها درست کند.
سبحان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۱۷
۷
حق با آقای احمدی نژاد است............
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
۴
۲
بوی دماغ سوخته وچی چی سوخته می آید!
سامان الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۱۰
۳
اگر امثال احمدی نژاد در این کشور نبود که الان شما به همین راحتی الان اینجا شعر نمی سرودید!!
احمدی نژاد کجا و برادران لاریجانی که دوستدار خاندان هاشمی هستند کجا؟؟!!
بنده خدا احمدی نژاد پیش چه کسی شکایتش رو ببره؟ پیش داداش علی لاریجانی؟ خنده داره!!
همین لاریجانی نبود که شب انتخابات به آقای چیز زنگ زد و تبریک گفت پیروزیش رو!!!؟؟
همین آقای لاریجانی نبود که وقف دانشگاه آزاد را داشت تصویب میکرد؟!!
همین آقای لاریجانی نبود که از شیرین عبادی طرفداری می کرد و ...؟!!
بازم بگم؟!!
این احمدی نژاد اگه دهانش رو باز کنه که همتون باید دنبال سوراخ موش بگردید از رسوایی هاتون!!
حسن م.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۴
۵
احمدی نژاد در روزهای اخیر دو نکته گفت که مورد توجه قرار نگرفت: یکی تعبیر "بیداری انسانی" که دقیقا در مقابل تعبیر "بیداری اسلامی" آقا درست کرده و بیان کرد. یکی در همین نشست خبری برغم اینکه آقا در 17 اسفند 89 (روز درختکاری) صراحتا علیه باغشهرها ابراز نگرانی کردند، گفت: باغشهرها کار درستی است و من بعدا در این زمینه مصاحبه میکنم.
امیر حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۳
۲
نه در سایه شما میتوان نشست نه در افتابتان!
نمي دانم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۴
۳
يا شما غافليد از اينكه اينگونه نظراتي كه داده اند و اكثرا باب ميل شما و خبرتان نيست فيلترشان كنيد يا اهميتي ندارد فقط مي خواهيد خبرهاي باب ميل خودتان را بگذاريد. شما هم بعنوان يك رسانه مجازي مسئول هستيد كه اينگونه اوضاع را آشفته نكنيد كه البته شما كاره اي نيستيد هرچه كند خواست خداوند متعال است.
هوشنگ1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۶
۲
صراط مثل برنامه نود ميمونه،ميخواد همه رو به جون هم بندازه،اتفاقا نظر آقا غير مستقيم به شماها بود كه همه رو به جنگ دعوت ميكنيد.
رضا
|
-
|
۱۰:۰۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۱
۳
برادرمن چراسرخودرازیربرف کرده اید............. به کدامیک از فرمایشات رهبری عمل کرده اند که این یکی دومی ان باشد.یاداوری کنم .1مسئله مشائی 2-موضوع سازمان حج وزیارت3-حفظ حرمت افرادو......اصلادرقبول ولایت پذیری ایشان تردید نزدیک به یقین وجود دارد(مواردبالاکه ازاین نوع خودتان هم می دانید که کم هم نیستند).
حقگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۷
۶
دوستان عزیز تو این مملکت همه بدند به جز سردار دکتر شهردار جانباز جناب کاپیتان حاج محمد باقر قالیباف اعلی الله مقامه و ایدالله روحه
از سایتی هم که سر در آخور ایشان دارد بیشتر از این انتظاری نیست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا چرت ميگي؟ بنده خدا قاليباف اين وسط چيكارس كه بيخودي پاشو ميكشين وسط؟
ولایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آی گل گفتی برادر
حرف حق و حساب جواب نداره
ما هم از این سایت
همین توقع را داریم
ولی به نظر من این سایت های
مخالف دولت هم باید باشند
و حرف خودشون رو بزنند
قضاوتش با خواننده گان است
یا علی
راستگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۱۰
۲
شما که اینقدر ولایتمدار هستید و به قولی کاتولیک تر از پاپ
رهبری بارها بر عدم تخریب مسئولین تاکید کرده اند ولی کار شما تخریب احمدی نژاد شده است و تنها آدم گل این مملکت خالیباف است و الباقب بد هستند
هادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۸
۲
آقاي صراط نيوز ديگر مسئله مهمي نبود که اين حرفهاي وسخنان از دل برآمده که مردم هم تأييدمي کنند وهم رهبري عزيز مطرح کنيد دکتر احمدي نژاد اين همه کارباارزش وبزرگ انجام داده که هم به نفع نظام است وهم به نفع ملت ودولت چرا شما نمي بنييد اينها را منعکس کنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چي ؟ كار با ارزش ؟ كو؟ كجاست؟بر دروغگو لعنت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس بر میرحسین و کروبی لعنت ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۷
۲
منظورشان این است که دوقوه دست دوبرادر است
فاروق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۸
۳
نفاق صراط نيزروزي برملاميشود.
بسيجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۴
۴
صراط بي بصيرت
خوتون هم كه كار رئيس جمهور رو كرديد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۷
۲
خداییش پشتتون به کی گرمه که سایتتون فیلتر نمیشه؟ حاضرم قسم بخورم اگه یکی از این مطالبتونو راجع به یکی دیگه از سران قوا نوشته بودید (همون دو برادر) تا حالا صد بار فیلتر شده بودید.
فاطمه یعقوبی فرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما هر جا به احمدی نژاد انتقاد میشه و جوابی ندارین گیر میدین که چرا بع بقیه انتقاد نمیشه و همه رو متهم می کنید به غرض ورزی چون همش توهم توطئه دارید.
من تو همین صراط نیوز نقد دلسوزانه به علی و صادق لاریجانی دیدم و فیلتر هم نشدن چون نقدشون منصفانه بود و اونها هم فهمیدن اما تا به احمدی نژاد نقد میشه یه مشت حقوق بگیر کامنت گذار(دور از جون شما) سریع جو سازی می کنن .
به خدا من یکی رو دکتر یه حساب دیگه می کردم
مهدیاز مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فاطمه خانم . اینقدر بی انصاف نباش انتقاد که چه عرض کنم . بدترین توهین ها از جانب هر دو جناح به اقای احمدی نزاد شد. به بهانه مشایی
به بهانه نوروز
به بهانه مراسم نوروز
به بهانه ... وهمچنان هم ادامه دارد
حالا من کاری به فیلتر کردن ندارم که خوب است یا بد .اما بدان که انتقاد با توهین فرق میکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۳
۱
اگر یک پیام مخالف لاریجانی وتوکلی در سایتها چاپ شده آدرس آن را به ما بدهید و اگر روزی کمتر 100پیام علیه رئیس جمهور دیدید بگوئید تا سجده شکر بجا بیاوریم آنوقت می گویند در غرب رسانه ها دست یک گروه خواص به سرکردگی صهیونیسم است ودیگر اینکه آقا فرمودند برای تمام قوا حجت است وکسی این حرف رهبری را نقص کرده که ابتدا تهمت زده یا حتی درست گفته ولی جای گفتن آن در رسانه وعلنی کردن نیست حال به نظر شما باید رئیس جمهور سکوت کند تا همین شما ها بگوئید چون تکذیب نشد پس درست است این چه منطقی است درست است به اختلافات نباید حاشیه داد ولی دفاع ازخود واجب شرعی است
حمید رضا فراهانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۳
۱
جانم فدای رهبر
زنده باد احمدی نژاد
به کوری چشم کسی که نمی تونه ببینه دکتر چقدر هوادار داره !!!
اقای دل(در پاسخ به ناشناس عزیز)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۵
۱
سلام.باتشکر که وقتتونو صرف خوندن نظرات من میکنید.
فساد اقای هاشمی وخاندان محترم ایشون اظهر من الشمس است پس چه ما نسخه ای پیچیده باشیم یا نه پیچیده باشیم توی احوال ایشون تاثیری نداره.بعدشم اگه من و امثال من از احمدی نژاد حمایت میکنیم به خاطر شخصش نیست به خاطر شخصیت مبارزشه...به خاطر راهیه که در پیش گرفته ...همیشه اگر هاشمی و همفکراش برنامه ای انجام میدادن بدون برو برگرد به ضرر قشر مستضعف تموم میشد .اما احمدی نژاد اولین کسیه که واقعا دقدقه ی محرومین رو داره ..ماهم محرومیم.
بعدشم نسخه پیچی کار ثروتمندا و قدرتمنداست ...ما نه ثروتی داریم که برای بدست اوردن قدرت خرج کنیم نه قدرتی داریم تا باهاش ثروتمند بشیم ....خط فکری احمدی نژادوما که حامیانشیم قدرت رو برای خدمت میخواد ...اما خط فکری مقابل یعنی هاشمی و طرفداراش قدرت رو برای سلطنت و ثروت اندوزی میخواد..همونطور که دیدیم.شایان زکره که بگم اتحادی که حول محور دنیا و دنیاطلبی باشه به محض به خطر افتادن منافع از هم میپاشه اما اتحاد حول محور عقیده اگه حتی به قیمت جون افراد تموم شه از هم نمیپاشه.
درضمن ماسیاستمدار به معنی کلمه نیستیم.
(السلام علیک یاتالی کتاب الله وترجمانه)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۱
۲
ممنون از اظهار نظر دقیقتان اما چه فایده کی حرف ما رو می شنود
اقای دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۲
۰
سلام .مابرای اینکه کسی از مسوولین بشنوه به این پایگاه مراجعه نمیکنیم.همینکه نظر شمارو من بخونم ونظر من رو شما کافیه.اگر فکر افراد درست بشه همه چی حله وفقط تو این جور بحث هاست که نظر کاملا درست بدست میاد.اگه همه باهم راحت بشینن و حرف بزنن همه چی حل میشه اما یه سریا که جالبه که همیشه از صحبت و حقوق بشر و ....اینا حرف میزنن جلوی گفتگوی راحت رو میگیرن تا فقط صدای خودشون شنیده بشه و حق جلو ه کنه...دیگه دوران اسلحه گذشته هرکی افکار مردم رو تسخیر کرد و حرف تازه و عادلانه داشت برندست دیگه نه زور کارمیکنه نه ثروت نه بمب اتم....فقط فکر.
(السلام علیک لاتالی کتاب الله وترجمانه)
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۳
۳
صرااااااااااااااااااااااااااط لطفا مشخص کن رفیق دزدی یا همراه قافله.
توقع داشتی رئیس جمهور میگفت آقا گفته مشکلات را رسانه ای نکنید اون وقت خود شما این حرف را پیراهن عثمان میکردین و میگفتین کدوم مشکل؟ مگه مشکلی بوده؟ چرا دولت داستان تخلف یک میلیاردی را مشخص نمیکنه؟ چرا رئیس جمهور در مقابل سوال خبرنگار پانا سکوت کرد?................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۱
۱
نمی دانم چرا این آقایان نمی خواهند بفهمند که مجلس 290 نماینده دارد و رئیس آن هم به اندازه دیگران تاثیرگذار است.
چرا همه چیز را به گردن رئیس مجلس می اندازند؟
این جریان مرموز و تفرقه افکن باید متوقف شود.
علی رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
۴
۱
این مطلب که نوشتید خبر نیست نظر شخصی نویسنده مطلبه و من با این نظر اصلا موافق نیستم.من فکر میکنم هیچ کس و هیچ رئیس جمهوری تا امروز در ایران نظرات مقام معظم رهبری رو مد نظر قرار نداده ولی وقتی خبرنگاری عمدا یا سهوا سئوال بودار میپرسه انتظار دارید چه جوابی بشنوید؟؟؟آیا فرمایش رهبر معظم در سئوال پرسیدنها هم نباید لحاظ شود؟!! یا فقط اینها شامل رئیس جمهور محترم میشود!!! خب معلوم است سالهاست دیواری کوتاهتر از دیوار رئیس جمهور نمی یابید....!
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متن این خبر نوشته که سوال خبرنگار هم مشکوک بوده ضمن اینکه هر چقدر هم سوال ناجور و انحرافی می بود رئیس جمهور باید میگفت ما اختلافو خودمون حل میکنیم نه اینکه بگه شکایت کی رو به کی بکنیم !!!!
این جمله خیلی زشته
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فرهاد خان! رئیس جمهور با شوخی و خنده این مطلب را گفتند. اصلا مگر حرف بدی بود. خودش هم گفت که پارسال رئیس مجلس گزارش دروغ داد تا از آن استفاده کنند و هیچ کسی هم بهش هیچی نگفت!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۰
۲
۱
من برای صراط متاسفم!
شما متاسفانه فقط ایراد بنی اسرائیلی می گیرید. موضع شما شرم آور است. لاریجانی به طور علنی میگه تخلف کردید، بعد به رئیس جمهور می گید که چرا 2تا جمله گفت؟!
ظاهرا از نظر شما دزد از همه بی گناهتر است!
علوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۰
۱
۱
دوستان عزیز جدل کردن ایمان را ضایع می کند از دوستان می خواهم که جوابها را برای رضای خدا بنویسند نه برای ضایع کردن طرف مقابل
ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۰
۲
۱
الحمدلله صراط داره بیشتر از قبل ماهیت خودش را نشون میده و شخص احمدی نژاد را نشونه رفته !!! خوبه دو قوه هرکاری میکنند بکنند و احمدی نژاد ساکت باشه !!!یعنی اقا گفته احمدی نژاد حرف منطقی هم نزنه ؟!!! سوال خبرنگاران را هم جواب نده !!! اگر متهم به دزدی هم شد قبول کنه؟!!! بگه اره ما میلیارد میلیارد بالا کشیدیم !!!خوبه با این مدل خرج کردن از سخنان اقا دارددی به اقا خیانت میکنید مثل جنگ صفین قران علیه قران ناطق !سخن اقا را علیه خود اقا به کار میبرید
علی رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۰
۳
۱
رئیس جمهور عزیز در طول این همه سال رسانه ها رو هم شناختن.میدونند که اونطوری هم بگن رسانه ها یه چیزی دارند برای جنجال به پاکردن.این هم نتیجه آزادی رسانه ست دیگه.که اول باید جنبه شو داشت.دلیل نداره صراط نظر شخصی نویسنده خودشو منتشر کنه به عنوان خبر!
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۰
۴
۱
آقايون محترم طراط لطفا بار ديگر حرف هاي رد و بدل شده بين دكتر احمدي ن‍‍ژاد و خبرنگار را بخوانيد ، اولا كه خبرنگار نبايد چنين سئوالي مطرح كند ، ثانيا رئيس جمهور محترم هم جوابي گله آميز كه مطلب جديدي را آشكار كند بيان نكردند و حتي طبق نوشته ي خودتان سئوال خبرنگار را هم بي جواب گذاشتند....
آقا مارو به دردسر نیانداز بگذار کارمونو بکنیم!
يه رئيس جمهور هم كه كار مي كند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۰
۱
۳
بااین تفکر طالبانی خود آبروی اسلام رابرده اید .عوام فریبی خوراک سایت شماست . بنده طرفدار اصلاحات هستم ولی بدانید که شما غیرمنصفانه قضاوت می کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۰
۲
۴
تنها راه بقای رئیس جمهور بحران سازی است!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
۶
۳
درود بر رهبر و رئيس جمهور عزيزمان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
۳
۲
واقعا براتون متاسفم که اگه ....... هر غلطی بکنه هیچی بهش نمیگین اما احمدی نزاد اگه خواست از حقش دفاع کنه درجا بهش تهمت ولایت مدار نبودن و ... میزنین.
در ضمن دانستن حق مردم است.

قربون احمدی نزاد برم که چقدر من این روحیه لجبازیشو (البته در مقابل دشمنهای در لباس دوست)دوست دارم.

رهبری:""مراقب باشید دوست را جای دشمن و دشمن را جای دوست نگیرید""

درسته که شما و...سعی دارین خودتونو دوست و دلسوز دولت جلوه بدین اما مردم ما زرنگ تر از اونین که دوست ودشمن رو اشتباه بگیرن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
۳
۱
کاملا مشخص است که ..... احمدی نژاد را آزار می دهند خاک بر سر شما با این گیرای بیخودی که میدید اینم حتما کار مشایی!!
مهدی از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
۲
۲
بنا به حرمت اسم مقدس ائمه.
نام حسین را از روی اسم این نوکر فتنه گر سبز لجنی بردارید وبه او بگویید میر چیز موسوی
مرید بهشتی و چمران و رجایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰
۱
۱
کجایند بهشتی ها که آن قدر از این جماعت مثلا ولایی امروزی فحش خوردند ولی به خاطر نظام دم نیاوردند.خاتمی و موسوی و احمدی نژاد هم نداره.هیچ کدوم دغدغه شون اعتلای نظام اسلامی نبوده و نخواهد بود وگر نه این قدر تو سر و مغز خودشون نمی زدند و حتی اگر صد در صد حق بااونها بود مثل بهشتی مظلوم با اون همه تهمت که بهش می زدند دم نزد تا شهید شد.توجیه گران احمدی نژاد فکر می کنید بهشتی مظلوم نمی توانست جواب تهمت ها و یاوه گویی های امثال شما در آن روزگار که به طرفداری از بنی صدر خیانت کار می زدید را بدهد؟من نه طرفدارخاتمی و موسوی بوده و نه هستم ولی به خدا جفاست به خون بهشتی و چمران و رجایی که احمدی نژاد رو مظلوم و فدایی نظام بدانیم.آیا شما دغدغه اسلام رو دارید یا مراجع و علمای راستین که حاضر به پذیرش احمدی نژاد نیستند و فقط به خاطر نظام است که علنا چیزی نمی گویند؟
مهدی ازمشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عمو جان مرید بهشتی چمران بودن خوب است البته اگه راست گفته باشی.ولی دلیلی ندارد که بیخودی ذهن مردم راتشویش کنی واحمدی نزاد رو تخریب کنی.
احمدی نزاد را مظلوم بدانبی یا ندانی چیزی از شایستگی ایشان کم نمیکند .ضمن اینکه توهین هاییکه به اقای احمدی نزاد از طرف هر دوجناح وحتی برخی اصولگرایان تند رو میشود را هم درنظر بگیر که . وبدان که ایشان اگر بخواهد به همه تو هین ها پاسخگو با شد که دیگر وقتی برای خدمت به مردم باقی نمیماند
عمو جان چشمانت را خوب باز کن و محبوبیت اقای احمدی نزاد را در قلب همه مسلمانان وحتی غیر مسلمانان جهان را ببین.
گفته بودی مراجع احمدی نزاد راقبول ندارند.
بگو ببینم کدام مراجع
ایا تا به حال در طول عمرت به نماز جمعه رفته ای. متاسفم
نکنه خطبه های نماز جمعه اسراییل را گوش میکنی
خودت خوب میدانی که احمدی نزاد مورد تایید مقام معظم رهبری وتمامی مراجع است البته منهای بک با دو نفر که خودت میدانی به جه دلیل ونیازی به توضیح نیست
ضمنا انتخابات هم تمام شده وتخریب احمدی نزاد دیگه فایده ای ندا ره .
موفق باشی
علی از تنکابن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام،آقا مهدی حقیقتا از مطالب زیبا و خوبت ممنونم. در ضمن بنده در تتمه مطالبت شیوایت عرض می کنم که تمامی علماء ربانی و مراجع معظم تقلید، دکتر احمدی نژاد رو قبول دارند الا چند مرجع نمای قلابی مثل: صانعی، بیات و دستغیب! که البته دکترعزیز هم نیازی به حمایت این مراجع آمریکائی ندارد. زیرا دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد دارای پشتوانه و حمایت قوی از سوی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای می باشد. "در ضمن برایم خیلی جالب است که در بسیاری از موارد مثل همین نمونه (مرید بهشتی و چمران ،ناشناس) مخالفین رئیس جمهور بسیجیمان از اسامی متفاوت و... جهت درج کامنت مخالفت با دکتر استفاده می نمایند، که همین نیز خود جای ملاحظه و دقت نظر، دارد. برای هر دو عزیز آرزوی موفقیت و عاقبت به خیری دارم. "در پناه مولا باشید." ***یاعلی***
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۰
۱
۱
جناب آقا مهدی عزیز.ممنون از این همه پیش داوری و اظهار لطف جنابعالی. منظور من این بود که بر فرض محال اگر صد در صد همیشه حق با احمدی نژاد بوده و باشد با توجه به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر وحدت قوا و عدم انعکاس رسانه ای اختلاف سران قوا آیا می بایست به بهانه های مختلف این گونه عمل کرده ومیکرد؟پس کجایند امثال بهشتی که به خاطر این نظام این همه تهمت شنیدند ولی دم نیاوردند.آیا می دانی که اکثر کسانی که به آن مظلوم تهمت میزدند امثال شمای مثلا حزب اللهی با نیت قربا الی الله بودند نه ضد انقلاب؟دعوت از شاه اردن و بر پایی جشن های نوروز همزمان با قتل عام مسلمانان محبوبیت است یا ......؟این چه منطقی است که هر ارگان و قانون که خودش قبول دارد را قانونی می داند ولی بقیه را نه؟مثلا در مورد قانون کمک به متروی شهرهای کشور.در مورد مراجع عظام لطفا بفرمایید کدامیک قبول دارند؟در مورد حجاب و رواج بی بند وباری و ابتذال در جامعه و مکتب ایرانی و وضع اقتصادی کشور و مشایی و........ همه دیدند موضعگیری مراجع و علما را.در مورد تهمت نماز جمعه اسراییل هم برو توبه کن.باعث تاسف است که عده ای اوباش به اسم بسیجی در روز روشن با منطق اهل خوارج به یک زن فحاشی ناموسی می کنند و افتخار وتوحیه می کنند.بسیجی واقعی همت و باکری اند نه عده ای که به کوی سبحان و دانشگاه همچون اراذل حمله می کنند.در فاجعه اوضاع همین بس که :آیت‌الله مصباح یزدی (بزرگترین حامی احمدی نژاد)با هشدار به مسئولان گفت: امروزه در دورن جامعه ما تشکیلاتی فراماسونری در حال شکل گرفتن است، و همان‌طور که در دوران مشروطه، فراماسونری با شعار قرآن و اسلام پیش آمد، امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه می‌کند و تحت پوشش آن حرف خود را بیان می‌کند، یعنی قالب را حفظ و محتوا را عوض می‌کند.

اگر تنبلی کنیم می‌بینیم همان کسانی فتنه را آغاز کرده‌اند که خود پرورش داده‌ایم
وی ادامه داد: چگونه کسی که در عمرش با عالمی ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه‌ای به اسلام می‌زند، می‌تواند برای اسلام مفید باشد، و معلوم نیست چه شده که برخی نیز به آن‌ها دل بسته‌اند!

استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: اگر تنبلی کنیم زمانی از خواب غفلت بیدار می‌شویم که تیرگی فتنه همه جا را فراگرفته است و می‌بینیم همان کسانی فتنه را آغاز کرده‌اند که خود پرورش داده‌ایم. این عزل و نصب‌ها از کجا در می‌آید؟ این حرف‌های ملی‌گرایانه و مکتب ایرانی، آن هم در زمانی که نهضت اسلامی در جهان اسلام در حال شکل‌گیری است، برای چیست؟ ملی گرایی و دم زدن از مکتب ایرانی با چه انگیزه‌ای می‌تواند صورت بگیرد؟ در مورد انتخابات هم تازه کار شروع شده اول برای افزایش تعداد وکیل الدوله ها در مجلس و بعد شوراها و بعد هم ریاست جمهوری.
علی از تنکابن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با سلام، عزیزم مقداری در نوشتارت دقت کرده بعد به اسم بسیج این واژه مقدس و ارزشی اظهارنظر نمائیم! زیرا اگر دقت کنید خودتان در نوشتارتان آورده اید که : عده ای "اوباش"! به "اسم بسیجی"! در روز روشن.....! پس خودت هم اعتراف به این نمودید که آنان بسیجی نبوده بلکه مشتی اوباش به نام مقدس بسیجی بودند!!! پس برادرعزیزم، در اینجا بسیج مستحق سرزنش و انتقاد نبود! در ضمن معیار تشخیص بسیجی واقعی بنده و شما نمی باشیم. بلکه معیار "پیشوای مسلمانان آن پیر حکیم و فرزانه" می باشند! شهدای عزیزمان همگی بسیجی واقعی بودند از همت و باکری عزیز گرفته تا کاوه و کاظمی و خرازی و شیرودی عزیز و....، و این تقسیم بندی و انشقاق بین شهدا نیز کار نابخردانه ای بوده که عده ای منافق در زمان فتنه مرتکب آن شدند. فلذا ما دیگر مرتکب آن اشتباه جاهلانه نشویم! و همچنین قابل ذکر است که انتقاد بزرگانی همچون عمار زمان حضرت علامه مصباح یزدی و دیگر بزرگان دینی هرگز به معنای مخالفت و رد دولت خدمتگزار توسط آن عزیزان و بزرگواران نمی باشد. برادرم که نمی دانم اسم شریف کاربریتان چه می باشد! زیرا در یک کامنت خودتان را مرید بهشتی و چمران و در دیگری ناشناس معرفی نمودید! بهرحال دقت کافی و درنظر گرفتن رضایت آقا امام عصر(عج) و وجدان و انصاف را در نوشتار بیشتر رعایت نمائیم. عاقبت به خیر باشید. با تشکر.
***یا زهرای اطهر***
مهدی از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس عزیز. شما راجع به عدم پذیرش احمدی نزاد گفته بودی .ومن هم بطور واضح به شما جواب دادم.امادوباره موترد جدیدی مطرح کردی که هیچ ربطی به بحث اوایه میان ما ندارد. گرچه که بسیاری از صحبتهای شما را قبول دارم .من هم مخالف تند روی وتوهین به فائزه هاشمی هستم علی رغم اینکه از این خانواده بسیار متنفرم.من هم مخالف برخی اقدامات بسیاری از بسیجی نماها هستم.
که حالا من نمیدانم چه ربطی به احمدی نزاد دارد.
همانطور که از پاسخمن ناراحت شدی وانرا توهین دانستی .پس لطفاخودت به اقدامات بسیار خوب دولت توهین نکن .متاسفانه باز هم به نمایندگی از مراجع موضع گیری کردی وگفته بودی (همه دیدند.موضع گیری علما را)
یعنی چی.
البته دولت هم نقاط ضعفی دارد .اما به هرحال توصیه میکنم یکبار دیگه به دقت مواضع علما را بررسی بفرمایید تا ببینید که احمدی نزاد را قبدل دارند یا نه
البته اگه به خطبه های نماز جمعه ایران مشرف شدید وبنده را هم دعا بفرمایید
خدا نگهدار
www.bitaraf321@aol.com
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰
۱
۱
لیاقت ما همین آقای احمدی نژاد است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
تو 8 سال گذشته ما فقط درجا زدیم...حالا هی بگید سیاست رو بچسب...این دولت فقط لجبازی کرده و همین.... نه انرژی هسته ای داریم و نه اعتماد ملی و نه ابهت منطقه ای ... همه داره مثل یخ جلو چشممون اب میشن و ما میگیم مکتب ما و سیاست ما.... قیمت گاز 9 برابر شد... منابع گاز ما 15 سال دیگه تموم میشه ...تحریمیم و هیچ کشوری علمشو در اختیار ما نمیگذاره... هر روز داریم به اندازه ی چند سال عقب میافتیم....ول کنین این حمایت های بی ترمز رو....اقا اا ... اصلا" رف........ دزد بود... خا....... فلان بود .. لااقل وجهه ی بین المللی که داشتیم... الان کدوم رو داریم... حمایت مالی...؟؟؟ ترینیداد و توباگو....؟؟؟ چه عالی.... حالشو میبریم....