۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۵

استانی شدن انتخابات منتفی شد

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس خبر داد که طبق تصمیم این فراکسیون رئیس مجلس شورای اسلامی خروج طرح استانی شدن انتخابات از دستور کار مجلس را اعلام خواهد کرد.
کد خبر : ۱۸۹۹۷

به گزارش صراط نیوز به نقل از مهر، ولی اسماعیلی در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه با حضور در جمع خبرنگاران پارلمانی گزارشی از جلسه روز گذشته هیئت رئیسه این فراکسیون ارایه کرد.

به گفته اسماعیلی ۱۷ نفر از نمایندگان مجلس کاندیدای عضویت در کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی هستند که مقرر شد این فراکسیون ۱۵ نفر از این اعضا را به عنوان اعضای نهایی کمیسیون انتخاب کند.

به گفته وی دو نفر از کاندیداهای عضویت در این فراکسیون از فراکسیون اقلیت مجلس هستند.

اسماعیلی گفت : حمید رضا فولادگر، غلامرضا مصباحی مقدم، سید حسن ابوترابی فرد روسای کمیسیون‌های اصل ۴۴ و طرح تحول اقتصادی و نایب رئیس مجلس از جمله کاندیداهای عضویت در این کمیسیون ویژه هستند.

وی افزود : در جلسه روز گذشته در خصوص طرح نظارت بر نمایندگان بحث و مقرر شد طی دو هفته آینده وضعیت این طرح که در کمیسیون مشترک در حال بررسی است نهایی شود. به گونه‌ای که طرح نظارت بر نمایندگان تا قبل از بررسی بودجه به صحن مجلس آید و اعضای کمیته طرح نظارت بر نمایندگان مشخص شوند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین از تشکیل جلسه اعضای شورای مرکزی این فراکسیون در صبح روز یکشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: در این جلسه که قرار است ۶:۳۰ صبح برگزار می‌شود از سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی دعوت شده تا در خصوص تحولات منطقه و به خصوص بحرین بحث و تبادل نظر شود.

وی گفت : در جلسه روز یکشنبه تاریخ جلسه مجمع عمومی فراکسیون نیز مشخص خواهد شد.

اسماعیلی همچنین یادآور شد: در جلسه دیروز تصمیم بر این شد که علی لاریجانی رئیس مجلس در صحن علنی اعلام کند که طرح استانی شدن انتخابات به دلیل پس گرفتن امضاهای طراحان از دستور کار مجلس خارج خواهد شد.