۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
صهیونیست‌ها خواستار نسل‌کشی فلسطینی‌ها هستند

مطلب حذف‌شده از خروجی سایت صهیونیستی

روزنامه تایمز اسرائیل اخیرا مطلبی درباره «مجاز بودن نسل‌کشی فلسطینی‌ها» منتشر کرده که به سرعت آن را از روی خروجی خود حذف کرده است.
کد خبر : ۱۹۰۱۴۹

صراط: روزنامه تایمز اسرائیل اخیرا مطلبی درباره «مجاز بودن نسل‌کشی فلسطینی‌ها» منتشر کرده که به سرعت آن را از روی خروجی خود حذف کرده است.

روزنامه «تایم اسرائیل» مطلبی (تصویر متن کامل) را که درباره «مجاز بودن نسل‌کشی فلسطینی‌ها»منتشر کرده بود، از روی وب سایت خود حذف کرده است با این حال، این مطلب هنوز در روزنامه «تایمز یهود»هست و نویسنده آن نیز در توئیتر از مطلب خود دفاع کرده است . کامنت‌های) منتشر شده در واکنش به دفاع نویسنده از مطلب خود)

در بخشی از این مطلب آمده: 5 آتش‌بس با پرتابموشک و آدم‌ربایی نقضشده است. تنها یک راه برای خنثی کردن این تهدید وجود دارد. غیر از نابود کردن کامل دشمنی با این ماهیت، چه راه دیگری وجود دارد؟

در بخش دیگری از این مطلب آمده: اگر رهبران سیاسی و کارشناسان نظامی به این نتیجه برسند که تنها راه برای دست یافتن به این هدف از طریق نسل‌کشی است، آیا اجازه هستبه این اهداف دست یافت؟

نکته اینجاست که «رینهارد هیدریچ» و سایر جانیان کشتار جمعی با نویسنده مطلب موافقت کرده‌ و با نگارش جملات مثبت به این سئوالات پاسخ داده‌اند.

مطلب دیگری نیز در روزنامه «تایمز اسرائیل» وجود دارد که خواستار نسل‌کشی شده است. ظاهرادرخواست برای نسل‌کشی فلسطینی‌ها یک نظر فردی نیست. بنابراین چرا روزنامه «تایمز اسرائیل» یک مطلبی را که درباره نسل‌کشی بوده، حذف کرده در حالی که سایرین چنین نکرده‌اند؟

ظاهرا پایگاه خبری «مون اف آلاباما» نیز اول آگوست این مطلب را منتشر کرده است.

منبع: فارس