۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

نظر کریمی قدوسی درباره دادگاه هاشمی

باید اتهامات آقای مهدی هاشمی توسط دادستانی برای مردم به درستی تبیین شود و به اطلاع آنها رسانده شود تا افکار عمومی از این پس خود پیگیر ماجرا باشند و در جریان نتایج قرار بگیرند.
کد خبر : ۱۹۰۲۸۲
صراط: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: باید اتهامات آقای مهدی هاشمی توسط دادستانی برای مردم به درستی تبیین شود و به اطلاع آنها رسانده شود تا افکار عمومی از این پس خود پیگیر ماجرا باشند و در جریان نتایج قرار بگیرند.

جواد کریمی قدوسی اظهار کرد: ابتدا باید به ملت ایران تبریک بگویم که بعد از پیگیری‌های بسیار زیاد و اصرارهای مکرر توانستند دادگاه یکی از متهمان اصلی پرونده‌های کرسنت را برگزار کنند، گرچه خیلی امیدوار نبودیم که روزی این دادگاه برگزار شود ولی با اصرارهای مردم و هشدارهای امام جمعه موقت تهران این مسئله محقق شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا این پرونده تشکیل نشود و یا منحرف شود اما براساس وعده‌های دادستانی این مسئله محقق شد و در اصل یک پیروزی بسیار بزرگ است.

کریمی قدوسی عنوان کرد: باید 14 عنوان اتهام آقای مهدی هاشمی توسط دادستانی برای مردم به درستی تبیین شود و به اطلاع آنها رسانده شود تا افکار عمومی از این پس خود پیگیر ماجرا باشند و در جریان نتایج قرار بگیرند.

یقه سفیدها باید در پای میز عدالت حاضر شوند

وی گفت: اگر امروز یقه سفیدها به پای میز عدالت نیایند این مسئله می‌تواند منجر به استحاله انقلاب شود زیرا همین جریان در مقاطعی انقلاب را دچار اشکال کردند، این افراد خود را مالک انقلاب می‌دانند و به بقیه نگاه رعیتی دارند و این نگرش صحیح نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت امروز اصرار دارد که این دادگاه علنی برگزار شود و شخص آقای اژه‌ای نیز در مصاحبه‌ها و نشست‌های متعدد نظر خود را اعلام کرده‌اند، اگر زمانی دادگاهی بخواهد غیرعلنی برگزار شود توجیه آن باید این باشد که اتهامات مدعی العموم مشخص نیست و هنوز اثبات نشده است اما در مورد این قضیه مستندات زیادی وجود دارد و آقای پورمحمدی در جلساتی که در کمیسیون قضایی مجلس حاضر شدند عنوان کردند که با هزینه بسیار زیادی مدارک زیادی از ایشان از سایر کشورها جمع آوری شده است و در حال ترجمه آن هستیم.
منبع: تسنیم