۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
در مورد حضور ورزشکاران در شورای شهر

واکنش عضو شورای شهر به اظهارات علی کريمي

عباس جديدي در واکنش به صحبت هاي علي کريمي گفت:فوتباليست ها هم به شوراي شهر تشريف بياورند.
کد خبر : ۱۹۰۴۷۸
صراط: علي کريمي اخیرا در مصاحبه اي به حمايت از فوتباليست ها پرداخت و تاکيد کرد که بازيکنان فوتبال مثل ساير رشته ها به شوراي شهر نمي روند و از انواع و اقسام امتيازها بهره مند نمي شوند.

همين صحبت ها باعث شد تا عباس جديدی، کشتي گير سابق تيم ملي و عضو شوراي شهر تهران حرف هاي جالبي به زبان بياورد. جديدي در پاسخ به اظهارات علی کریمی گفت:« ما که گوش مان از اين حرف ها پر است. آقاي کريمي بايد به عنوان يک شخص وزين و مورد قبول جامعه خودش را نشان بدهد. اينجور صحبت کردن او نشان دهنده اين است که انگار او فقط در زمين فوتبال دويده و به مسائل ديگر توجهي نکرده است. به عنوان عضوي از شوراي شهر، همه ورزشکاران ديگر براي من قابل احترام هستند، به خصوص علي کريمي که چندين سال زحمت کشيده و براي تيم ملي بازي کرده. بنده به ايشان احترام مي گذارم اما او به عنوان يک ورزشکار ملي بايد ملي حرف بزند. اينجور حرف زدن از سوي او درست نيست. مردم از او و ساير ورزشکاران ملي توقع دارند که بين المللي حرف بزنند. همانطور که سالها در ميادين بين المللي افتخار آفريني کرده اند.بايد از بيان و از دهان امثال کريمي صحبت هاي منطقي شنيده شود. کريمي بايد خودش را طوري نشان دهد که مردم فکر کنند او جز زمين فوتبال، در مسائل اجتماعي هم يک مرد بزرگ است. مردم بايد بدانند که کريمي فقط فوتبال بازي نکرده. به اين هم از نوع صحبت کردن کريمي مي توانند برسند. ضمن اينکه بايد بگويم فوتباليست ها هم به شوراي شهر تشريف بياورند. مگر ما ممنوع الورودشان کرده ايم؟ »

جديدي در پاسخ به صحبت هاي علي کريمي مبني بر دريافت رانت هايي مثل زمين 99 ساله و .. افزود: «من در جريان نيستم و از اين مسائل خبر ندارم. خودم هم زمين 99 ساله نگرفته ام. کريمي اگر اين مسائل را مي داند بهتر است واضح بگويد و آن را به گوش مسئولان برساند. او نبايد اينقدر پيش پا افتاده حرف بزند. او بزرگ است و مردم هم از او انتظار دارند که مثل مردان بزرگ صحبت کند»
منبع: ورزش سه