۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
چه کسی دروغ می گوید؟

چرخش 180 درجه ای مدیر احمدی نژادی وزارت نفت + سند

شب گذشته منصور قنبر زارده که از دولت گذشته صندلی خود را در باشگاه نفت حفظ کرده و از جمله مدیران نزدیک به احمدی نژاد است ...
کد خبر : ۱۹۰۶۱۹
"گروه ورزشی صراط" - در حالی که تیم فوتبال نفت تهران اینروزها مجددا بر سر زبان ها افتاده است شب گذشته برنامه 90 دقایقی از وقت خود را صرف حاشیه های روزهای اخیر این باشگاه تهرانی کرد .
بنا بر این گزارش ماجرا از جایی شروع شد که ناصر فریادشیران مربی سابق نفت تهران، به نمایندگی از این تیم در مراسم تجلیل از برگزیدگان لیگ برتر روی سن رفته و جایزه تیم اخلاق را دریافت کرد .
پس از این واقعه بود که برخی از مدیران فعلی باشگاه نفت تهران این اقدام را بر نتابیده و مصاحبه های مکرری را علیه فریادشیران ترتیب دادند . یکی میگفت این مربی اخراجی سرخود روی سن رفته است و دیگری بیان می داشت که دعوت از فریادشیران از قبل هماهنگ شده بود .

اما ناصر فریادشیران نظر دیگری دارد . وی با بیان اینکه همچون دیگر مهمانان حاضر در این مراسم منتظر بودم تا یکی از دست اندرکاران باشگاه نفت به روی سن رفته و تندیس تیم اخلاق را دریافت کند اظهار داشت: از طریق اطرافیانم مطلع شدم که ظاهرا هیچ شخصی از باشگاه نفت در سالن حضور نداشته و مجری برنامه نام بنده را به عنوان نماینده این باشگاه صدا می زند . به روی سن رفته و جایزه را دریافت کردم و این لوح را روز گذشته شخصا به معاون وزیر نفت تحویل دادم .

چرخش 180 درجه ای مدیر احمدی نژادی وزارت نفت + سند
حضور فریادشیران در وزارت نفت و تحویل تندیس تیم اخلاق به مدیر کل روابط عمومی این وزارتخانه

اما ظاهرا حاشیه های این باشگاه سابقا بی حاشیه را پایانی نیست .
شب گذشته منصور قنبرزاده که از دولت گذشته صندلی خود را در باشگاه نفت حفظ کرده و از جمله مدیران نزدیک به احمدی نژاد است که در وزارت نفت دولت روحانی همچنان بر مسند کار باقیست روی خط برنامه 90 آمده و با بیان اینکه فریادشیران یکی از کارمندان بازنشسته وزارت نفت بوده و به همین دلیل به عنوان نماینده نفت جایزه را دریافت کرده است خاطرنشان کرد: ایشان مربی اخراجی نفت نبوده و با تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تصمیم بر این شد که با ایشان همکاری نشود . قنبر زاده در ادامه خود را از مخالفان انتقال تیم فوتبال نفت به شهرستان اراک عنوان کرد و تاکید داشت که در زمان جدی شدن این انتقال مخالفت خود را اعلام کرده است .

اما در نامه ای که تصویر آنرا در زیر مشاهده می نمایید به خوبی مشخص است که وی به عنوان رییس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران ، به صورت صریح و شفاف نه تنها حمایت خود را از انتقال نفت به اراک اعلام کرده، بلکه به وضوح بیان می دارد که با این انتقال به شهرستان اراک و یا دیگر شهرستان های متقاضی تحت پوشش شرکت ملی نفت ایران و یا وزارت نفت موافق است!!

حمایت صریح مدیر ورزش نفت برای خروج این تیم از تهران + سند

قنبرزداده در زیر نامه رسمی برای اعلام نظر کارشناسی جهت انتقال نفت به شهرستان اراک نوشته است: با سلام . بنظر این حقیر موضوع انتقال تیم فوتبال از تهران به شهرستان خارج از مرکز با توجه به سیاست گذاری های اخیر و انتقال امورات اجرایی به شهرستان ها و تمرکز ستاد به مسائل سیاست گذاری نظارت همسو با سیاست های کلان کشور و وزارت نفت میباشد . لذا با این انتقال به شهرستان اراک و یا دیگر شهرستان های متقاضی تحت پوشش شرکت ملی نفت ایران و یا وزارت نفت میتواند موثر باشد . بهر حال چنانچه موافق باشید موضوع در هیات امنای محترم موسسه بدرستی کارشناسی شود و نهایتا پس از جمع بندی نقطه نظرات به شورای ورزش ارائه گردد .

حال با گذشت بیش از سه سال از باقی ماندن تیم فوتبال نفت تهران و موفقیت هایی که این تیم در لیگ برتر کسب کرده است مشخص نیست با چه انگیزه ای به طور ناگهانی نظر این مدیر وزارت نفت تغییر کرده و در حالیکه پیش از این در هماهنگی کامل و همسویی با سیاست های علی آبادی رییس وقت سازمان تربیت بدنی از عوامل خروج نفت تهران از پایتخت بود اینک خود را مخالف انتقال این باشگاه در گذشته معرفی می نماید .

گفتنی است اختلاف نظر جدی فریادشیران و قنبر زاده بر سر انتقال این تیم از تهران به یکی از شهرستان ها آغاز شد که در نهایت تلاشهای مربی سابق نفت با همکاری عادل فردوسی پور و دیگر رسانه ها به ثمر نشست و نفت در تهران ماندگار شد اما قنبرزاده تصمیم به حذف فریادشیران گرفت تا دیگر شخصی سودای اعلام نظر مخالف خود با این مدیر نفتی را در سر نداشته باشد .

لازم به یادآوری است منصور قنبرزاده در ابتدای دولت احمدی نزاد و ورود نزدیکان مشایی و رحیمی به وزارت نفت، به عنوان رییس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران منصوب شد .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
۵۷
۴۴
احمدی نزادی ها استاد چرخش هستن
اینم یکیشون
طرف تا دیروز میگفته باید تیم از تهران بره حالا که تو تهران مونده و کلی رتبه و موفقیت کسب کرده میگه من از اولشم مخالف بودم!!!
در حیرتم از اینهمه...............
اعتدال
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر شما جناب ناشناس ۱۵:۱۵


و این در حالیست که سه بزرگوار (آیت الله هاشمی و جناب ناطق نوری و جناب روحانی)

از زمان مبارزه با رژیم ستمشاهی تا کنون هیچ تغییری در مواضع شان دیده نشده.

و بسیار ثبات قدم دارند.


شعار هر سه بزرگوار از ابتدا مرگ بر شاه و مرگ بر آمریکا بود و حالا نیز

شعار هر سه بزرگوار در همین راستا می باشد.
بچه دهاتی
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژادی ها از حیث چرخش و خالی بندی و خیلی فضائل دیگه(!)عمراً به گردپای حضرات خودعمارپندار و اصولسوار برسند.
جهان 2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
۶
۷
این بنده خدا به طور 100 درصد تایید نکرده بلکه گفته با توجه به سیاست تمرکز زدایی امور اجرایی این امر میتواند موثر باشد در نهایت گفته:
" بهر حال چنانچه موافق باشید موضوع در هیات امنای محترم موسسه بدرستی کارشناسی شود و نهایتا پس از جمع بندی نقطه نظرات به شورای ورزش ارائه گردد ."
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر این حقیر می تواند موثر باشد چه معنی میده ؟؟؟؟
سعادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
۵
۱۱
جریان انحرافی مشایسم با تاسف تا این لحظه در ارکان مختلف .................حضوری فعال دارند یکی از این نیروهای فعال مشایی کسی نیست جز ..................کسی که خبره در رنگ عوض کردن است احسنت به صراط که حقایق پنهان این امر بر مشایی را برای مردم ولایت مدار روشن کرده این ناصر فریادشیران مربی مبارز با سیستم احمدی تژادی به کمک رسانه ها مانع انتقال سیاسی نفت به اراک شد تاسف از این هم بی تدبیری مشخص نیست حال که دولت احمدی نژادی به خانه رفت این .................. مشایی چرا باید .............. و ................... را بر عهده داشته باشد