۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰

گرانترین پیرمردهای خارجی لیگ! +تصاویر

ليست گرانترین بازيکنان خارجي شاغل در ليگ برتر به ترتيب رقم قراردادهايشان به عبارت زير است:
کد خبر : ۱۹۰۶۲۱
صراط: بر اساس ارقام اعلام شده از سوی باشگاه ها 3 بازیکن خارجی گرانقیمت لیگ به ترتیب عبارتند از:

1-جی‌لوید ساموئل 33 ساله که اصلیتی ترینیداد و توباگویی دارد فصل گدشته در استقلال بازی می کرد و این فصل با رقم 1.280 ميليارد تومان به تیم پیکان پیوست. این بازیکن سابقه بازی در تیم های استون ویلا ،بولتون واندرز و کاردیف سیتی را در کارنامه ی خود دارد و نسبت به سایر خارجی های شاغل در لیگ ایران رزومه قوی تری دارد

پیرمردهای خارجی گران قیمت لیگ ایران+ تصاویر


2-ادر لوسيانو ادينيوی 32 ساله بازیکن برزیل الاصل سابق تیم مس کرمان که از طریق این تیم به فوتبال ایران معرفی شد این بازیکن که سابقه بازی در تیم الشارجه امارات را نیز در کارنامه خود دارد با قراردادی به مبلغ 1.2  ميليارد تومان به تیم تراکتور سازی تبریز پیوست.

پیرمردهای خارجی گران قیمت لیگ ایران+ تصاویر


3-لوسیانو پریرا مندز با نام مستعار شیمبا این بازیکن 30 ساله که اصلیتی برزیلی دارد از طریق تیم فوتبال فولاد خوزستان به فوتبال ایران معرفی شد .او این فصل با قراردادی به ارزش یک میلیارد تومان به تیم سپاهان اصفهان پیوست

پیرمردهای خارجی گران قیمت لیگ ایران+ تصاویر


با نگاهی به شرایط سنی و رقم دریافتی این بازیکنان این سوال به ذهن خطور می کند که آیا این بازیکنان با این ارقام دریافتی و شرایط سنی  کارایی لازم را در لیگ ایرن خواهند داشت؟

لازم به ذکر است که یک سوی بحث انتقال بازیکنان خارجی به فوتبال ایران دلال ها هستند، که به دلیل نا آشنایی بازیکنان خارجی به شرایط فوتبال ایران و همچنین عدم شناخت مربیان و ضعف دانش فوتبالی مدیران تیم های لیگ پول هنگفتی را به جیب میزنند. گواه این مدعا اشک های کبه بازیکن فصل پیش تیم استقلال در گزارش پخش شده از برنامه ی نود است که ادعا میکرد اگر دوستی در ایران نداشت باید در خیابان می خوابید و  نهایتا آن حرکت منشوری را بعد از گلزنی مقابل الریان به نشانه ی اعتراض به شرایط حاکم انجام داد.