۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
بازیکنان جوان خواسته‌هایمان را برآورده می‌کنند

اظهارات خطیبی قبل از بازی تراکتور و ذوب‌آهن

مربی تیم تراکتورسازی گفت: برای بازیهای آسیایی بازیکنان دیگری را به تیم اضافه خواهیم کرد ولی در بازی قبلی بازیکنان جوان نشان دادند که با انگیزه‌اند و می‌توانند خواسته‌هایمان را برآورده کنند.
کد خبر : ۱۹۰۷۸۳
صراط: مربی تیم تراکتورسازی گفت: برای بازیهای آسیایی بازیکنان دیگری را به تیم اضافه خواهیم کرد ولی در بازی قبلی بازیکنان جوان نشان دادند که با انگیزه‌اند و می‌توانند خواسته‌هایمان را برآورده کنند.

حسین خطیبی در نشست پیش از بازی ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز درباره بازی این دو تیم اظهار کرد: ما بازی هفته اول را توانستیم سرافراز از زمین بیرون بیاییم در صورتی که بازی سختی بود که با فولاد به کمک هواداران انجام دادیم و با روحیه‌ای مضاعف و باتمریناتی خوب آماده بازی برابر ذوب‌آهن شدیم و تیم ذوب‌آهن نیز تیم خوبی و با سرمربی فهیمی است و یحیی گل‌محمدی نشان داده است که در گذشته در هر تیمی بوده تیمی خوبی را راهی لیگ برتر کرده ااست.

وی افزود: ما برای بازی با ذوب‌آهن به بازی هفته گذشته آنها نگاه نخواهیم کرد و می‌دانیم که این تیم، تیم قدرتمندی است اما تراکتورسازی نیز فردا حریف راحت برای ذوب‌آهن نخواهد بود و آنها را در اصفهان اذیت خواهیم کرد و همین‌طور برای بازی فردا محروم و مصدومی نداشته و با توکل بر خدا و حضور طرفداران تبریزی در اصفهان امیدوار هستیم دست پر به تبریز بازگردیم.

مربی تیم تراکتورسازی تبریز درباره صادر نشدن کارت رسول خطیبی سرمربی این تیم گفت: در جام شهدا با بهروان درباره صادر نشدن کارت رسول خطیبی صحبت کردیم و به دلیل اینکه امسال رسول خطیبی در کلاس‌های مربیگری ثبت نام کرده کارت برای وی صادر خواهد شد و امیدوار هستیم که خطیبی بتواند در کنفرانس‌ها شرکت کند و مشکلی در این باره به وجود نیاید.

خطیبی درباره اینکه تراکتورسازی برای لیگ امسال بازیکنان زیادی از دست داده است و شاید برای جام باشگاه‌های آسیا با مشکل روبرو شود تصریح کرد: دیگر در فوتبال نام‌ها بازی نخواهند کرد و این موضوع را در جام جهانی هم شاهد بودیم که تیم‌های پرستاره نتوانستند نتایج خوبی به دست آورند؛ همچنین ما بازیکنان باکیفیت و آینده‌داری را توانسته‌ایم جذب کنیم که در تیم‌های قبلی خود پدیده‌های تیم خود بودند ولی اگر در بازی‌های آینده مشاهده  شد که تیم دچار مشکل است برای بازیهای آسیایی بازیکنان دیگری را به تیم اضافه خواهیم کرد ولی در بازی قبلی بازیکنان جوان نشان دادند که با انگیزه‌اند و می‌توانند خواسته‌هایمان را برآورده کنند.

وی پیرامون بازی‌های هفته اول یگ برتر بیان کرد: من بیشتر بازی‌ها را توانستم مشاهده کنم و با دیدن آن به این نتیجه رسیدیم که کیفیت‌ تیم‌ها مطلوب بوده ولی نتوانستند بازی‌های که از تیم خود انتظار داشتم را انجام دهم و تیم تراکتورسازی هم از همین قبیل بوده است ولی به طور قطع اینها رفته رفته هماهنگ‌تر خواهند شد و برای این هماهنگی زمان نیاز است. امیدوارم بازی‌های خوبی از تیم‌ها با بازیکنان جدید و جوان که این خود یکی از حسن‌های لیگ امسال است ببینیم.

خطیبی درباره تعداد تماشاچی‌های تبریزی که به اصفهان می‌آیند برای بازی فردا خاطرنشان کرد: حدود 5 اتوبوس برای بازی با تیم ذوب‌آهن فردا به اصفهان خواهند رسید و تیم ما را حمایت خواهند کرد.
منبع: تسنیم