۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

اظهارات استیلی بعد از پیروزی راه‌آهن

سرمربی تیم راه‌آهن معتقد است که روحی تیمی شاگردانش باعث پیروزی مقابل نفت شده است.
کد خبر : ۱۹۰۷۹۲
صراط: سرمربی تیم راه‌آهن معتقد است که روحی تیمی شاگردانش باعث پیروزی مقابل نفت شده است.

حمید استیلی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران گفت: با تیمی مسابقه داشتیم که بسیار منسجم است و سهمیه آسیایی هم دارد. نفت دیدار خوبی مقابل پرسپولیس انجام داده بود اما ما هم در این بازی از دو، سه جوانی استفاده کردیم که تا به حال در لیگ برتر به میدان نرفته بودند. واقعا بازیکنان جوان ما فوق‌العاده بازی کردند و ما هم برای انتخاب لیست 18 نفره‌مان مشکل داشتیم چون بازیکنان فوق‌العاده‌ای در اختیار داریم.

وی ادامه داد: واقعا احتیاج به زمان داریم. ما بازی قبلی مقابل استقلال را از دست داده بودیم و بعد از آن روی نقاط ضعف‌مان کار کردیم و امروز هم با یک روح تیمی پیروز شدیم. تیمی که دقیقه 90 گل مساوی را می‌خورد و دقیقه 94 گل برتری را می‌زند یعنی اینکه روح تیمی خوبی دارد. بازیکنانم بعد از گل خوردن تساوی روحیه خود را از دست ندادند و توانستند به بازی برگردند. خیلی خوشحالم که تعویض‌های ما امروز جواب داد و بازیکنانم روز خوبی را پشت سر گذاشتند. همان طور که همه می‌دانید باشگاه راه‌آهن مشکلات زیادی دارد اما همه داریم بر این مشکلات غلبه می‌کنیم.

سرمربی تیم راه‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد علت 2 اشتباه پیاپی دروازه‌بان‌های این تیم مقابل استقلال و نفت تهران خاطرنشان کرد: دروازه‌بان ما امروز یکی از بازیکنان خوب زمین بود و فقط روی یک صحنه اشتباه کرد اما در کل عملکرد خوبی داشت. ضمن اینکه تیم ما کلا در نیمه دوم کم اشتباه بود و این بازی زمانی حریفان دست به گل پیدا کرد که ما خودمان اشتباه کردیم.
منبع: تسنیم