۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱

دیدار ذوب‌آهن و تراکتورسازی مساوی شد

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر : ۱۹۰۸۳۵
صراط: دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:25 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

ذوب‌آهن در این بازی با ترکیب محمد باقر صادقی، مهرداد قنبری، سینا عشوری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، قاسم حدادی فر، قاسم دهنوی، مرتضی تبریزی، اسماعیل فرهادی، محسن مسلمان و مسعود حسن زاده قدم به مسابقه گذاشته بود و تراکتورسازی با ترکیب حامد لک، احمد آل‌نعمه، خالد شفیعی، محمد ایران‌پوریان، حبیب گردانی، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، سامان نریمان‌جهان، شاهین ثاقبی، فرشاد احمد‌زاده و احمد کامدار بازی می‌کرد.

ذوبی‌ها با توجه به شکست هفته گذشته خود در تلاش بودند که از این بازی خانگی استفاده کرده و به پیروزی برسند و با همین هدف ترکیب تیم اصفهانی هجومی‌تر از بازی قبل چیده شده بود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در تلاش بودند که که از ابتدا به گل برسند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند تا این اتفاق صورت گیرد.

محسن مسلمان، هافبک ذوب‌آهن در دقیقه 35 می‌توانست با ضربه پای چپ خود ذوب‌آهن را صاحب گل کند اما او قدر این موقعیت را ندانست و توپ در دستان حامد لک قرار گرفت.

ذوبی‌ها در 15 دقیقه پایانی مسابقه حملات بیشتری را ترتیب دادند اما قدر این موقعیت‌ها را ندانستند.

تیم اصفهانی در دقیقه 45+1 بار دیگر می‌توانست توسط قاسم حدادی‌فر به گل برسد اما شوت سرکش او بی‌نتیجه ماند تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم تیم تراکتورسازی اندکی هجومی‌تر بازی کرد و تلاش کرد که از طریق احمد آل نعمه به گل برسد اما با دفاع ذوبی‌ها این اتفاق صورت نگرفت؛ پس از آن نیز ذوب‌آهن چند موقعیت گلزنی نصفه و نیمه داشت.

اسماعیلی‌فر، بازیکن تازه‌وارد ذوب‌آهن در دقیقه 70 مسابقه یک موقعیت نسبتاً خوب را از دست داد و این مسئله واکنش کادر فنی تیم اصفهانی را به دنبال داشت.

تیم تراکتورسازی در ادامه تلاش کرد که با حملات تک ضرب و ضربات ایستگاهی از نقاط ضعف ذوب‌آهن استفاده کند و در مقابل ذوب‌آهن نیز حملات خود را توسط حدادی‌فر، مسلمان و دهنوی ترتیب می‌داد.

در دقیقه 89 بازی و زمانی که قاسم دهنوی در محوطه جریمه اسماعیلی‌فر را صاحب توپ کرد، گردانی روی این بازیکن خطا انجام داد و ذوبی‌‌ها معتقد بودند که این خطا باید پنالتی اعلام می‌شد اما داور بازی چنین اعتقادی نداشت تا این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

قاسم واحدی قضاوت این بازی را بر عهده داشت؛ وی به قاسم حدادی‌فر از تیم ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.
منبع: تسنیم