۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
۵۰ نقطه در غزه پس از پایان آتش بس سه ساعته هدف قرار گرفت

اسراییل یک مسجد دیگر را بمباران کرد

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی، سحرگاه شنبه مسجد «حسن البنا» در شهر غزه را بمباران و آن را کاملا منهدم کرد.
کد خبر : ۱۹۰۸۴۰
صراط: هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی، سحرگاه شنبه مسجد «حسن البنا» در شهر غزه را بمباران و آن را کاملا منهدم کرد.

به گزارش «آناتولی»، شاهدان عینی اعلام کردند، «جنگنده‌های اسرائیلی با شلیک چند موشک، مسجد حسن البنا در شهرک الزیتون در جنوب نوار غزه vh بمباران کردند که در پی آن، این مسجد به طور کامل تخریب و خسارت‌های زیادی به خانه‌های مجاور آن وارد شد.»

شاهدان دیگری نیز اعلام کردند: «هواپیماهای جنگی اسرائیل، بامداد امروز 6 باب خانه در مناطق مختلف نوار غزه از جمله رفح و خان‌یونس (جنوب نوار غزه) را بمباران کردند. این عملیات منجر به تخریب کامل همه خانه‌ها شد.»

از سوی دیگر، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین تصریح کرد «بمباران جنگنده‌های اسرائیلی منجر به وقوع تلفاتی در میان فلسطینی‌ها نشده است.»

ارتش رژیم صهیونیستی، عصر جمعه اعلام کرد از زمان پایان آتش‌بس 72 ساعته بین گروه‌های فلسطینی و اسرائیل، 50 هدف را در نوار غزه بمباران کرده است.

ارتش اسرائیل در بیانیه خود به اهداف مورد حمله در نوار غزه اشاره‌ای نکرده است. اما به گفته منابع پزشکی و امنیتی فلسطین، در جریان حملات روز جمعه اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه، 5 فلسطینی به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش، مذاکرات غیر مستقیمی که از هفته گذشته بین هیات‌های فلسطینی و اسرائیلی با نظارت قاهره در جریان بود، به شکست انجامیده است.
منبع: تسنیم