۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

راهپیمایی علیه خدا از نظر اصلاح‌طلبان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسائل ارزشی برای اصلاح‌طلبان اصل نیست و حتی برخی از نظریه‌پردازان آنها نیز عنوان کردند که می‌توان بر علیه خدا نیز راهپیمایی کرد.
کد خبر : ۱۹۰۸۵۲
صراط: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسائل ارزشی برای اصلاح‌طلبان اصل نیست و حتی برخی از نظریه‌پردازان آنها نیز عنوان کردند که می‌توان بر علیه خدا نیز راهپیمایی کرد.

سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم‌توجه دانستن اصلاح‌طلبان نسبت به مسائل اسلامی در نامه علی مطهری به شهردار تهران گفت: جریان اصلاح‌طلبی اسم با مسمایی نیست و اصلاح‌طلب به معنای واقعی آن در میان این گروه مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان نه دارای اساسنامه و مرامنامه هستند و نه مبنای فکری آنان مشخص است که معلوم شود که چه می‌خواهند بکنند و در طول دوره اصلاحات نیز چیزی جز تضعیف ارزش‌ها برای کشور به جا نگذاشتند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اکثریت اصلاح‌طلبان در صدد بودند تا با شعارهای زیبا به قدرت دست پیدا کنند و به اهداف جاه‌طلبانه خود برسند.

طاهری خاطرنشان کرد: مسائل ارزشی برای اصلاح‌طلبان اصل نیست و در دوران اصلاحات تا آنجا پیش رفتند که برخی از نظریه‌پردازان آنها عنوان کردند که می‌توان بر علیه خدا نیز راهپیمایی کرد.

وی افزود: اگر اصلاح‌طلبان این مسائل را قبول ندارند اساسنامه و مرامنامه‌ای برای خود داشته باشند و یا در عمل در قبال این گونه مسائل موضع‌گیری کنند که ما تا کنون شاهد چنین موضوعی نبوده‌ایم.
منبع: فارس