۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

کي‌روش: تمام فرصت‌هاي کاري‌ام را رد کردم

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: بر اساس اعتماد و باوري که به شخص رئيس فدراسيون دارم، اخيراً تصميم گرفتم همانطور که در رسانه‌هاي ايران هم اعلام شد، فرصت‌هاي ديگر کاري‌ام را رد کنم.
کد خبر : ۱۹۰۹۸۷
صراط:کارلوس کي‌روش سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران که اين روزها در کشورش به سر مي‌برد و قرار است به زودي براي ادامه مذاکرات با فدراسيون فوتبال ايران راهي کشورمان شود.

 وي آخرين روند مذاکراتش براي تمديد قرارداد به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، چگونه پيش مي‌رود را در چند بند به صورت اختصاصي به شرح زير پاسخ داد:

. تا آنجايي که من متوجه شدم مذاکرات در حال انجام شدن است و تنها به صورت خصوصي و محرمانه بين آقاي علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال ايران و شخص بنده پيش مي‌رود.

2. بين آقاي کفاشيان و بنده تا آنجايي که من مي‌دانم قطعاً هيچ اختلاف نظري وجود ندارد و ما توافق کامل و درک متقابل که مربوط به منافع مشترک تيم ملي فوتبال و همين‌طور سرمربي آن است، داريم.

3. همانطور که هميشه چه به صورت خصوصي و چه در جمع اظهار داشته‌ام، براي من يک افتخار و يک مزيت است که به خصوص بتوانم به فوتبال ايران خدمت کنم و به آن متعهد باشم تا اين فرصت را داشته باشم که قدرداني خودم را نسبت به مهرباني، لطف و اعتمادي که همه هواداران فوتبال ايران به من نشان دادند، جبران کنم.

4. من بر اساس اعتقاداتم و تعهدي که به تيم ملي داشتم و همچنين اعتماد و باوري که به شخص رئيس فدراسيون، آقاي کفاشيان دارم، اخيراً تصميم گرفتم همانطور که در رسانه‌هاي ايران هم اعلام شد، فرصت‌هاي ديگر کاري‌ام را رد کنم.

5. به هر حال اميدوارم شما بتوانيد در اين شرايط متوجه باشيد که نهايي کردن قرارداد در اختيار من و تحت کنترل من نيست.

6. در پايان هر اظهارنظر ديگر که مربوط به مذاکرات بين دو طرف يعني شخص بنده و رياست فدراسيون فوتبال يعني آقاي علي کفاشيان باشد معتبر نبوده و نبايد آن را لحاظ کرد، مگر اينکه صحبت مطرح شده از جانب يکي از دو طرف مذاکره کننده باشد.

منبع: فارس
برچسب ها: کیروش فرصت صراط