۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

پیشنهاد استیلی بالاتر از 8 میلیارد است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: قیمت پیشنهادی خود را از 8 میلیارد افزایش دادیم و صحبت‌هایی در این زمینه انجام داده‌ایم.
کد خبر : ۱۹۱۱۰۹
صراط: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: قیمت پیشنهادی خود را از 8 میلیارد افزایش دادیم و صحبت‌هایی در این زمینه انجام داده‌ایم.

حمید استیلی در خصوص برکناری صادق رئیسی‌کیا از مدیرعاملی باشگاه راه‌آهن خاطرنشان کرد: این تصمیم دادستانی بوده و در حال حاضر آنها در خصوص راه‌آهن تصمیم می‌گیرند. در خصوص فرد جایگزین هم تا زمانی که وضعیت مشخص نشود دادستانی تصمیم می‌گیرد و پس از آن هیات مدیره تصمیم خود را خواهد گرفت.

وی در خصوص اینکه آیا پیشنهاد بالاتر از 8 میلیارد برای خریداری باشگاه راه‌آهن داده‌اند تاکید کرد: بله ما کمی قیمت را افزایش داده‌ایم و دو سه جلسه هم صحبت کرده‌ایم.مسئولان دادستانی هم کمک می‌کنند تا مشکل برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اینکه چه زمانی توافقات نهایی  انجام خواهد شد گفت: زمانش مشخص نیست در حال حاضر در حال صحبت هستیم تا ببینیم چگونه می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا شخص دیگری هم برای انجام مذاکره حاضر شده است گفت: من اطلاعی در این زمینه ندارم شاید شخص دیگری هم وجود داشته باشد. دادستانی نمی‌تواند تیم‌داری کند و این وضعیت در آینده مشخص خواهد شد.

استیلی در خصوص اینکه نمی‌توانند برای باشگاه هزینه‌ای انجام دهند تاکید کرد: ما نمی‌توانیم قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم اما هزینه‌های جاری باشگاه از جمله برگزاری اردو و رزور هتل و سایر مسائل را انجام می‌دهیم. امیدوارم که هرچه زودتر شرایط تیم مشخص شود.

وی در مورد اینکه آیا برای دیدار در هفته سوم مشکلی ندارند گفت: ما تاکنون بازی‌های خود را انجام داده‌ا یم و مسئله خاصی نیست در هفته سوم هم به میدان می‌رویم.
منبع: فارس