۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
ابوترابی در نطق میان‌ دستور:

اطلاق لفظ «بزدل» بار کیفری دارد

نماینده نجف‌آباد با درخواست از رئیس جمهور نسبت به افزایش تحمل خود در برابر مخالفان گفت: جناب آقای رئیس‌ جمهور! شما حقوقدان هستید و می‌دانید که اطلاق لفظ «بزدلان» بار کیفری دارد.
کد خبر : ۱۹۱۲۳۷
صراط: نماینده نجف‌آباد با درخواست از رئیس جمهور نسبت به افزایش تحمل خود در برابر مخالفان گفت: جناب آقای رئیس‌ جمهور! شما حقوقدان هستید و می‌دانید که اطلاق لفظ «بزدلان» بار کیفری دارد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی با درخواست از رئیس جمهور نسبت به افزایش تحمل خود در برابر مخالفان اظهار داشت: جناب آقای رئیس ‌جمهور! شما حقوقدان هستید و می‌دانید که اطلاق لفظ «بزدلان» بار کیفری دارد.

وی خطاب به رئیس جمهور افزود: از شما می‌خواهم جو آرام کشور را که خود در به وجود آمدن آن نقش داشته‌اید، حفظ کنید.

وی با تشکر از نمایندگان به خاطر رأی مثبت به طرح امکان‌سنجی انتقال سیاسی پایتخت به رغم فشارهای فراوان از خارج مجلس گفت: بحث آب شرب استان اصفهان تبدیل به یک معضل اساسی شده است که می‌رود به یک چالش امنیتی تبدیل شود.

ابوترابی ادامه داد: طبق قانون توزیع عادلانه، تونل گلاب به این خاطر طراحی شده است تا در مواقع خشکسالی آب را از قسمتی از استان به بخش دیگری از استان اصفهان انتقال دهد که آن هم صرفاً برای آب شرب استفاده می‌شود.

وی با ابراز تعجب از اینکه چگونه یک وزیر بدون هماهنگی با استاندار و نماینده شهر وارد شده و دستور توقف پروژه آب شرب را می‌دهد، بیان کرد: ما دیگر نمی‌توانیم جلوی کسانی را که قادر به تأمین آب شربشان نیستیم را بگیریم و ممکن است، هر حادثه‌ای رخ دهد.

نماینده نجف‌آباد با یادآوری اینکه مردم اصفهان بیشترین تعداد شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: آیا این مردم اکنون حق داشتن آب شرب ندارند؟

وی ادامه داد: آیا برای 5 میلیون نفر به غیر از این تونل می‌توان چاره دیگری برای تأمین آب شربشان یافت؟

ابوترابی با انتقاد از بی‌توجهی دولت به اعتراض نمایندگان استان اصفهان خطاب به رئیس ‌جمهور تصریح کرد: چرا دفتر شما با رفتاری توهین‌آمیز با نمایندگان استان اصفهان برخورد کرد؟ از شما می‌خواهیم این برخورد را پیگیری کرده و قبل از رخ دادن اتفاقات ناگوار، اقدام لازم نسبت به آب زاینده‌رود انجام دهید.
منبع: فارس