۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
استاندار اردبیل: در استقبال از رئیس‌جمهور خداوند مومنان را در سرکوبی دشمنان قوت قلب می‌بخشد

تاثیر استقبال از روحانی در اردبیل بر اوضاع سوریه و عراق!

خدابخش تصریح کرد: در این مانور سیاسی تنها بحث فرد و یا گروه و تشکل خاصی نیست بلکه خداوند در سایه این حضور، مومنان را در سرکوبی دشمنان قوت قلب می‌بخشد.
کد خبر : ۱۹۱۴۷۱
استاندار اردبیل گفت: سفر رئیس جمهور و مقامات ارشد کشوری در استان‌ها و حضور باشکوه مردم در استقبال از آنها مانور سیاسی و نماد اقتدار و عظمت نظام اسلامی است.

مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در آستانه سفر رئیس جمهور در جلسه شورای اداری اردبیل اظهار کرد: حضور ملت ایران همواره در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نظیر انتخابات، راهپیمایی‌ها و آیین‌های ملی و مذهبی، هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های تحت عنوان راهیان نور و استقبالی که از مقامات و شخصیت‌های کشور انجام می‌شود شاخص مانور سیاسی است که همواره مورد دقت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه‌ در حالی که در تمام دنیا مانورهای ارتش پیامی به دشمنان و قوت قلبی برای نیروهای خودی است، افزود:  قطعاً حضور مردم اردبیل در استقبال از رئیس جمهور یک مانور سیاسی در نشان دادن عظمت، صلابت و اقتدار فراگیر خواهد بود.

استاندار اردبیل حضور جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فوق‌العاده ارزشمند و تاثیرگذار را در سایه این حمایت‌های واقعی دانست و گفت: هر چند در داخل کشور این حضور تاثیرگذار است اما دشمنان نظام پیام واقعی دلدادگی ملت را به نظام از طریق این حضور با شکوه دریافت می‌کنند.

خدابخش تصریح کرد: در این مانور سیاسی تنها بحث فرد و یا گروه و تشکل خاصی نیست بلکه خداوند در سایه این حضور، مومنان را در سرکوبی دشمنان قوت قلب می‌بخشد.

این مسئول مذاکرات ایران با 1+5 حرکت در مسیر دیپلماسی فعال و کوشا را یکی از برجستگی‌های دولت در حرکت‌های موفقیت‌آمیز توصیف کرد و ادامه داد: ما یقین داریم که بحران‌های منطقه‌ای که در سوریه و عراق و غزه شاهد آن هستیم که گروه‌های تکفیری دندان تیز کرده‌اند تا عالم اسلام را جریحه‌دار کنند قطعاً با این پیام روشن ملت از اهداف پلید خود عقب‌نشینی خواهند کرد.
منبع: فارس