۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۵

خلبان از مهماندار کتک خورد

کشمکش خلبان یک هواپیمای خطوط هوایی عربستان با یکی از مهمانداران، به کتک‌کاری و انتقال خلبان به درمانگاه منجر شد و مسافران حیرت‌زده را 6 ساعت سرگردان کرد.
کد خبر : ۱۹۱۵۵۱
صراط: کشمکش خلبان یک هواپیمای خطوط هوایی عربستان با یکی از مهمانداران، به کتک‌کاری و انتقال خلبان به درمانگاه منجر شد و مسافران حیرت‌زده را 6 ساعت سرگردان کرد.

روزنامه عربستانی «عکاظ» نوشت: خلبان هواپیمای عربستانی، در حال آماده شدن برای پرواز 316 از قاهره به مدینه بود که میان او و یکی از مهمانداران درگیری لفظی رخ داد.
این جدال لفظی، سپس به درگیری فیزیکی کشیده شد که در نتیجه آن، خلبان از ناحیه چشم ضربه خورد و مهماندار نیز دچار زخم‌هایی در دست خود شد. در این میان، مسافران حیرت زده، تماشاگر این درگیری بودند که پلیس و امدادگران فرودگاه به سمت هواپیما شتافتند و خلبان هواپیما را به درمانگاهی در نزدیکی فرودگاه منتقل کردند.
بنابه این گزارش، این موضوع به شرکت هوایپمایی عربستان در جده ابلاغ شد و آنان پرسنل جایگزین را در حالی با اولین پرواز روانه قاهره کردند که سه ساعت پس از این ماجرا، به فرودگاه رسیدند.
بر پایه این گزارش، پرسنل جدید، 153 سرنشین هواپیما را پیاده و آنها را در سالن ترانزیت مستقر کردند و پس از توزیع یک وعده غذا و نوشیدنی، سرانجام با 6 ساعت تاخیر، همراه مسافران راهی جده شدند.
منبع: کیهان