۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۳

تظاهرات 15 هزارنفری در تل‌آویو

15 هزار نفر در تل‌آویو با برگزاری تظاهرات خواستار برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.
کد خبر : ۱۹۱۶۶۲

صراط:  15 هزار نفر در تل‌آویو با برگزاری تظاهرات خواستار برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.

تلویزیون المیادین خبر داد که 15 هزار نفر در تل‌آویو با برگزاری تظاهرات ضد جنگ خواستار سرنگونی دولت بنیامین نتانیاهو شدند.

این برای چندمین بار است که ساکنان فلسطین اشغالی با برگزاری تظاهرات خواهان توقف جنگ می‌شوند و تصمیم دولت رژیم صهیونیستی در آغاز حمله به غزه را محکوم می‌کنند.

ساکنان فلسطین اشغالی به دلیل تبعات ناشی از جنگ دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند به طوری که پیش از این نظرسنجی کانال دو تلویزیون اسرائیل حاکی از آن بود که 88 درصد شهرک نشین‌ها از ترس حملات نیروهای مقاومت حاضر به بازگشت به خانه‌های خود در جنوب فلسطین اشغالی نیستند.

حملات موشکی مقاومت هم منجر به دلهره شهرک نشینان اسرائیلی حتی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شده به طوری که ناظران در سرزمین‌های اشغالی تاکید دارند که ادامه جنگ با مقاومت می‌تواند برای رژیم صهیونیستی گران تمام شود و موج جدید مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی آغاز شود.

صهیونیست‌ها طی بیش از 6 دهه تلاش زیادی کردند تا یهودیان را ار سراسر جهان برای زندگی در فلسطین اشغالی ترغیب کنند تا بتوانند شرایط جمعیتی را به سود خود و به ضرر اعراب فلسطینی تغییر دهند اما پس از جنگ 33 روزه روند مهاجرت به اسرائیل؛ به مهاجرت از اسرائیل تبدیل شد.
منبع: فارس