۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
واکنش سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به اظهارات حبیبی

اوج این موضع گیری‌ها در فتنه ۸۸ بود

متاسفانه اینجور اظهار نظر ها تازگی ندارد که اوج اینجور موضع گیری ها در فتنه ۸۸ بود که در روز عاشورا ، آن اهانت به ساحت مقدس سید الشهدا کردند.
کد خبر : ۱۹۱۷۵۵
صراط: حجت الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات وقیحانه نجفقلی حبیبی درباره عزاداری حضرت امام حسین علیه السلام گفت : متاسفانه اینجور اظهار نظر ها تازگی ندارد که اوج اینجور موضع گیری ها در فتنه 88 بود که در روز عاشورا ، آن اهانت به ساحت مقدس سید الشهدا کردند .

نماینده مردم گرگان در مجلس تشریح کرد : خیمه های عزاداری حضرت را آتش زدند ، همان رفتار یزیدیان در روز عاشورا را در فتنه 88 تکرار کردند که البته پاسخ قاطع و دندان شکن مردم را در نهم دی دریافت کردند .

وی افزود : امیدواریم که انشاء الله کسانی که ادعا می کنند اصلاح طلب متدین هستند خودشان بر علیه این مواضع ، قاطعانه موضع گیری کنند تا کسی جرات نکند به اسم اصلاح طلبی در مقابل سید الشهدا بایستد.

گفتنی است که نجفقلی حبیبی عضو حزب مشارکت و رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی  در برنامه دیروز ، امروز ، فردا مورخ پنج شنبه 23 مرداد در اظهاراتی وقیحانه گفته بود :«شما سالانه برای بعضی چیزها چقدر خرج می‌کنید؟ در همین ایام عاشورا چقدر پول خرج می‌شود؟ بازده فرهنگی‌اش چقدر است؟ دو شب گریه می‌کنند و بعد می‌روند»! وی رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران در سال 88 نیز بوده است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط حبیبی