۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰

اعلام آمادگی نتانیاهو برای خونریزی مجدد در غزه

یک مسئول سیاسی رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل با نوارغزه طبق اصل "آتش بس در مقابل آتش بس" و "آتش در مقابل آتش" عمل می‌کند.
کد خبر : ۱۹۱۹۵۶

صراط: شبکه المنار ساعتی پیش گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ساعات پایانی آتش‌بس با طرف فلسطینی می‌گوید که این رژیم پس از اتمام آتش‌بس، برای هر سناریویی آماده است.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم خونریز صهیونیستی افزود: اسرائیل در صورت شروع حملات موشکی از سوی غزه، پاسخ سختی به فلسطینیان خواهد داد.

آتش‌بس 5 روزه حماس و صهیونیست‌ها، ساعت 12 نیمه‌شب به وقت غزه پایان می‌یابد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارونوت امروز در مطلبی گفت: ارتش اسرائیل خود را آماده می‌کند تا در صورتی که مذاکرات قاهره که هم اکنون در حال برگزاری است ومهلت آن تا نیمه شب امشب است، با شکست مواجه شود از امشب غزه را بمباران کند.

این روزنامه همچنین می‌نویسد: ارتش اسرائیل میزان آمادگی دستگاه‌های اطلاعاتی را به منظور پیش‌بینی احتمال بمباران مجدد بالا برده است و دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل در طی چندهفته گذشته اقدام به بازسازی اهداف مورد نظر در نوارغزه کرده‌اند.

این روزنامه سپس از قول یک مسئول نظامی ارتش اسرائیل نقل میکند که گفته‌است ارتش اسرائیل در سایه تخمین‌ این که مذاکرات قاهره شکست خواهد خورد، خود را برای پرتاب موشک وخمپاره از امشب آماده می‌کند.

این روزنامه همچنین از قول یک مسئول سیاسی در رژیم صهیونیستی نقل می‌کند؛ اسرائیل آماده احتمال شکست مذاکرات است و در این صورت دو راه وجود دارد: یا دوباره تیراندازی‌ها و بمباران‌ها از سرگرفته شود و یا اینکه اسرائیل گامهای یک جانبه‌ای در نظربگیرد.

این مسئول سیاسی رژیم صهیونیستی سپس گفت: اسرائیل با نوارغزه طبق اصل "آتش بس در مقابل آتش بس" و "آتش در مقابل آتش" عمل می‌کند.

وی سپس هشدار داد که در صورتی که حماس دوباره اقدام به آتش گشودن به سوی اسرائیل کند، پاسخ از سوی اسرائیل قاطعانه خواهد بود.

شایان ذکر است در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از 2 هزار نفر شهید و بیش از 10 هزار تن دیگر مجروح شده اند.

منبع: جام نیوز