۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
دروغ می‌گویید؛ حق الناس را رعایت نمی‌کنید

هماهنگی جالب رفسنجانی و مهدیِ بابا در حمله به رسانه ملی

ساعاتی پس از آنکه مهدی هاشمی در حاشیه چهارمین جلسه دادگاه خود رسانه ملی را دروغگو خواند، اکبر هاشمی رفسنجانی به انتقاد از صداوسیما پرداخت.
کد خبر : ۱۹۱۹۹۳
گروه سیاسی صراط - ساعاتی پس از آنکه مهدی هاشمی در حاشیه چهارمین جلسه دادگاه خود رسانه ملی را دروغگو خواند، اکبر هاشمی رفسنجانی به انتقاد از صداوسیما پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی صراط، مهدی هاشمی روز گذشته قبل از ورود به جلسه دادگاه، در جمع خبرنگاران سکوت کرد و تنها به گفتن این جمله خطاب به خبرنگار رسانه ملی بسنده کرد: "شما فقط دروغ می گویید".

ساعاتی پس از این حمله مهدی هاشمی به رسانه ملی، پدرش در دیدار با جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس، نسبت به بی‌توجهی بسیاری از محافل و رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی به حق الناس در هر شرایط و در همه ابعاد اظهار تاسف کرد.

هماهنگی جالب رفسنجانی و مهدیِ بابا در حمله به رسانه ملی

هاشمی رفسنجانی تا کنون تلاش کرده است تا درباره اتهامات مربوط به خانواده خود سکوت کند و در سال های اخیر به ندرت در این باره اظهارنظر کرده است. با این وجود هماهنگی دقیق آنها در اظهارنظر درباره برخی موارد جالب توجه به نظر می رسد.

گفتنی است پیش از این، و در دورانی که رابطه دولت اعتدالگرا و رسانه ملی از نظر دو طرف مطلوب نبود، دولتی ها با اقداماتی مشابه از هر فرصتی برای حمله به صداوسیما استفاده کردند که از جمله می توان به انتقادهای متوالی آشنا و ظریف از این سازمان اشاره کرد.