۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
کرانچار:

هنوز مدعی قهرمانی هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هیچ اعتراضی به برد نفت تهران ندارم زیرا آنها با کیفیت‌تر از ما بازی کردند.
کد خبر : ۱۹۲۰۸۳
صراط: زلاتکو کرانچار بعد از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: هیچ اعتراضی به برد تیم نفت ندارم. بی‌شک آنها بهتر و با کیفیت‌تر از ما فوتبال بازی کردند؛ آنها خواستند و به خواسته خود رسیدند. قبل از بازی به بازیکنانم تذکر داده بودم که نفت تیمی خطرناک است و به خصوص در ضربات سر باید مراقب آنها باشیم. این تیم در تمام بازی از ما بهتر بود و به آنها تبریک می‌گویم.

وی افزود: این درس خوبی برای بازیکنان من است. روز گذشته تیم نفت را آنالیز کرده و به آنها تذکر داده بودم که بازی سخت و مهمی را پیش‌رو خواهیم داشت. باید دقت کنیم که در مسابقات سال گذشته نیز دو بار از آنها عقب افتادیم و توانستیم جبران کنیم. امروز اوضاع سخت‌تر بود و این تیم نفت خیلی بهتر هدایت شده بود.

سرمربی سپاهان در مورد مصدومیت دروازه‌بان اول این تیم و تعویض او با رحمان احمدی در دقیقه یک بازی تصریح کرد: به نظرم رحمان خیلی خوب تلاش کرد و پذیرفتن آن سه گل نیز به خاطر مشکلات دفاعی بود. او حتی توانست یکی دو توپ را نیز بگیرد و دروازه‌ را نجات دهد.

کرانچار گفت: وقتی بازیکنمان اخراج می‌شود فشار روی تیم ما بیشتر می‌شود. من صحنه را ندیدم ولی داور قطعا به خاطر اینکه از همه به صحنه‌ها نزدیک‌‌تر است بهتر می‌تواند تشخیص دهد. اخراج بازیکن تیم ما باعث نشد تاکتیک را عوض کنیم و حتی با استفاده از خلعتبری، حاج‌صفی و شریفی تلاش کردیم به سمت دروازه‌ حریف حمله کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا خلعتبری با یکی از تماشاگران درگیری لفظی پیدا کرد، گفت: من آن صحنه را ندیدم ولی تماشاگران حق دارند تا اندازه‌ای ناراحت شوند. آنها در گرمای تابستان بیش از 400 کیلومتر را طی کرده بودند و انتظار بازی بهتری داشتند.

کرانچار تاکید کرد: ما هنوز کاندیدای قهرمانی هستیم و باید این اصل را بپذیریم که شکست بخشی از فوتبال است و با آن کنار بیاییم. ورزشکاران نیز باید درک کنند که هواداران جزیی از فوتبال هستند. در اینجا به نمایندگی از تمام تیم از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین بازی‌های ضعیفی از سپاهان نباشیم.

منبع: تسنیم