۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

بیمارستانی در بوشهر طعمه حریق شد

دقایقی پیش در بیمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر که اکنون تخریبی است آتش‌سوزی صورت گرفت اما به کسی آسیب نرسید.
کد خبر : ۱۹۲۱۷۷
صراط: دقایقی پیش در بیمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر که اکنون تخریبی است آتش‌سوزی صورت گرفت اما به کسی آسیب نرسید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بوشهر گفت: مأموران آتش‌نشانی بوشهر هم اکنون در محل حادثه هستند و اقدامات لازم برای اطفای حریق انجام شده است.

علیرضا نکیسا افزود: طبق گزارشی که از معاون عملیات آتش‌نشانی دریافت کردم به دلیل اینکه این بیمارستان اکنون بدون استفاده در حال تخریب است عده‌ای افراد غیرمتخصص اقدام به جمع‌آوری آهن‌آلات موجود در این بیمارستان کردند که در اثر این کار و تکه کردن مخزن آب بیمارستان توسط دستگاه برش هوا آتش‌سوزی اتفاق افتاد.

وی گفت: هم اکنون مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه هستند و بر اساس گزارش دریافتی آتش مهار شده است.

* برش‌کاری مخزن آب دارای ایزوگام، عامل آتش‌سوزی

معاون عملیاتی آتش‌نشانی بوشهر که در محل حادثه حضور داشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: با توجه به اینکه تخریب بیمارستان بدون استفاده فاطمه زهرا (س) آغاز شده تعداد افراد غیرمتخصص اقدام به جمع‌آوری و تکه کردن آهن‌آلات موجود در بیمارستان کردند.

اصغر صالح‌‌فرد در همین ارتباط برای تکه کردن یکی از مخازن آب بیمارستان از دستگاه برش هوا استفاده شده و به دلیل اینکه مخزن مذکور دارای ورق‌های ایزوگام بوده این اقدام موجب آتش‌سوزی شده است.

وی افزود: نیروهای امدادی آتش‌نشانی شامل 3 دستگاه خودروی آتش‌نشان از ایستگاه 4 آتش‌نشانی واقع در خیابان گمرک سه دقیقه پس از حادثه در محل حاضر شدند و  اقدام به مهار آتش کردند.

معاون عملیاتی آتش‌نشانی بوشهر ادامه داد: هم اکنون آتش مهار شده اما آلودگی ناشی از دود آتش در محل حادثه مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده که مأموران آتش‌نشانی در تلاش برای رفع این آلودگی هستند و اکنون در مراحل پایانی کار قرار داریم.

صالح‌فرد گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته اقدام با هماهنگی آتش‌نشانی انجام می‌شد شاهد چنین اتفاقی نبودیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط آتش سوزی