۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵

وعده گودرزی درمورد پروژه‌های ورزشی

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت اولویت بندی پروژه‌های نیه تمام حوزه ورزش و جوانان گفت: همه پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای ۹۰ درصد، تا سال ۱۳۹۴ تکمیل می شوند.
کد خبر : ۱۹۲۴۱۴
صراط: محمود گودرزی، ساعتی پیش در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان دامغان اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه، تنها برای تکمیل پروژه‌های بیش از 80 درصد کمکمی‌کند.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل و بهره برداری کامل از مجموعه ورزشی انقلاب دامغان بیان کرد: 22 میلیارد ریال دیگر برای اتمام این مجموعه ورزشی نیاز است.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه بخشی از بودجه این مجموعه ورزشی برای امسال پیش‌بینی شده بود از مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و نیز نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی خواست تا با تخصیص اعتبارات بیشتر، به تسریع در بهره‌برداری از این مجموعه ورزشی کمک کنند.

گودرزی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی بزرگ که توان برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی را نیز دارد؛ باید با همکاری مدیران ذی‌ربط، تا پایان امیال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه نباید روند اجرای پروژه‌های عمرانی طولانی شود عنوان کرد: این مهم سبب می‌شود تا هزینه‌های اجرای پروژه‌ها افزایش یابد.

پروژه ورزشی انقلاب دامغان بیش از سه هزار و 600 متر مربع زیربنا دارد که یک هزار و 500 متر مربع آن را سالن ورزشی تشکیل می‌دهد.

این مجموعه ورزشی دارای دو هزار و 100 متر مربع ساختمان‌های جانبی شامل بخش اداری، خوابگاهی و مواردی از این دست است.

منبع: تسنیم