۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

استیضاح فرجی دانا حقش بود!

استیضاح شدن فرجی دانا حقش بود. دندش نرم. چرا کانادا را رها کرد و رفت به دورن حاکمیت جمهوری اسلامی و پست وزارت را قبول کرد.
کد خبر : ۱۹۲۵۲۵
صراط: "شهرام همایون" مدیر و مجری شبکه ماهواره ای ضدانقلاب "کانال یک" که طی چند روز گذشته به شدت در خصوص استیضاح وزیر علوم فعال شده بود و با آب و تاب فراوان از عملکرد فرجی دانا دفاع می کرد، بعد از جلسه استیضاح که منجر به برکناری وزیر سابق علوم شد، دوباره اظهارات خود را از سر گرفت.

این فعال ضدانقلاب که در ایام انتخابات جزو فعالان تحریم است، اینبار در قامت حامی وزیر استیضاح شده، با اشاره به برگزاری این جلسه در ادعایی گفت: « من دیروز تمامی صحبت های گفته شده در جلسه استیضاح را گوش کردم و کلی به آن خندیدم. چون درآن جلسه به  وزیر می گویند چرا اسامی بورسیه های غیر قانونی را افشا کرده اید.»

ادعای شهرام همایون در حالی است که وزیر علوم از بورسیه های غیرقانونی و همچنین اعلام فهرست آن بی خبر بوده و دلایل دیگری بر استیضاح در گفته های نمایندگان وجود داشته است.

مدیر کانال یک در ادامه افزود: «یکی از مدیران وزارت علوم لیست 3 هزار نفری بورسیه های غیر قانونی را نیز برای من ارسال کرده است. باید دانشجویان طرفدار وزیر علوم کاری و اقدامی بکنند و نشان دهند حامی فرجی دانا هستند.»

با این حال شهرام همایون در خاتمه تصریح کرد: «البته استیضاح شدن فرجی دانا حقش بود. دندش نرم. چرا کانادا را رها کرد و رفت به دورن حاکمیت جمهوری اسلامی و پست وزارت را قبول کرد.»

منبع: جام نیوز