۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

واژگونی تریلر در بزرگراه کسایی

واژگونی تریلر در بزرگراه شهید کسایی، ورودی وادی رحمت، منجر به راهبندان شد.
کد خبر : ۱۹۲۶۲۶
صراط: حبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در پی گزارش واژگونی یک دستگاه تریلر در بزرگراه شهید کسایی ورودی وادی رحمت در ساعت 13:25 امروز اول شهریور به سامانه‌ اطلاع‌رسانی 115 استان، آمبولانس پایگاه 233 اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه علی‌رغم راهبندان، خوشبختانه تلفات جانی نداشت و فقط راننده تریلر دچار مصدومیت شده و با علائم حیاتی به مرکز درمانی منتقل شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی از تجمع مردم در حوالی صحنه وقوع سوانح رانندگی و فیلمبرداری از این صحنه‌ها به عنوان معضل بزرگی برای امدادرسانی یاد کرد و گفت: متاسفانه هنگام وقوع سوانح رانندگی تمامی خودروهای عبوری از آن مسیر و عابران پیاده برای تماشای صحنه تجمع می‌کنند.

وی ادامه‌داد: تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف همواره موجب افزایش شدت تلفات و به خطر افتادن جان خود تماشاگران می‌شود.

حسینقلی‌زاده از مردم خواست در زمان وقوع سوانح رانندگی فقط با اورژانس تماس گرفته و از ترافیک در محل حادثه خودداری کنند چرا که نجات جان مردم و صدمه‌دیدگان، از آرشیو فیلم‌های برخی افراد مهمتر است و ممکن است این مصدوم یکی از عزیزان خود آنها باشد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دادن آدرس اشتباه به اورژانس 115 هم معمولا زمان امدادرسانی را با تاخیر مواجه می‌کند، از عموم شهرواندان خواست در ارائه آدرس دقیق وقوع حادثه دقت کنند.

رئیس پلیس‌راه استان پیشتر در گفت‌وگوی از بزرگراه شهید کسایی به عنوان پرترددترین محور استان یاد کرده و گفته بود که با توجه به اینکه در هر باند این بزرگراه روزانه 50 هزار خودرو تردد می‌کند، این بزرگراه بیشتر به یک خیابان شهری تبدیل شده است.

علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

منبع: ایسنا