۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵

عذرخواهی تیم پدیده از خبرنگار مشهدی

سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: به دنبال حل مشکل رجب زاده هستیم.
کد خبر : ۱۹۲۶۵۶
صراط: هاشم حسینی در مورد عدم صدور کارت برای رجب‌زاده، بازیکن این تیم و وجود اختلافات احتمالی با سرمربی تیم تصریح کرد: رجب‌زاده به عنوان بازیکن تیم فوتبال پدیده بسیار منظم در تمرینات شرکت می‌کند و هیچ بحث و اختلافی وجود ندارد. من در گذشته نگفتم که مرزبان و رجب‌زاده با یکدیگر مشکل دارند و خبرنگاران اشتباه برداشت کرده ‌بودند. به هر حال رجب‌زاده هم از بازیکنان خوب فوتبال خراسان است.

وی در خصوص اینکه چرا با وجود ثبت قرارداد با این بازیکن برایش از طرف تیم فوتبال پدیده کارت بازی درخواست نشده‌است، بیان کرد: به دنبال حل مشکل رجب‌زاده هستیم و مرزبان هم به وی نگاه مثبتی دارد، در خصوص اینکه چرا کارت بازی برایش درخواست نشده هم من اطلاعی ندارم، به عنوان سرپرست باشگاه تنها برای اسامی که به من اعلام شده ‌بود درخواست کردم.

حسینی با اشاره به اینکه هنوز از کیفیت خدمت‌رسانی به مردم جهت ورود و خروج به ورزشگاه راضی نیست، تصریح کرد: علی‌رغم تلاشی که در رابطه با ارائه هرچه بهتر کیفیت به هواداران کردیم اما باز هم از این وضعیت راضی نیستیم. حتی با هماهنگی با کانون هواداران، چند لیدر را در قسمت‌های مختلف قرار دادیم تا بتوانند کمک کنند، اما باز هم چه در راه رفت و چه در راه برگشت شاهد این بودیم که تعدادی از هواداران فوتبال خراسان، پیاده هستند.

وی گفت: باید هرچه زودتر این مشکلات را به صورت کامل رفع خواهیم کرد تا تماشاگران نیز برای رفت و آمد به ورزشگاه اذیت نشوند.

سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان همچنین در خصوص درگیری پیش‌آمده میان یک خبرنگار با مجید نوروزی و رضا عنایتی، کمک مربی و کاپیتان تیم فوتبال پدیده پس از بازی این تیم مقابل تراکتور بیان کرد: متاسفانه هنگام رخ دادن این اتفاقات در صحنه حاضر نبودم و از این موضوع اطلاع کافی ندارم. البته که این موضوع از طرف مدیریت باشگاه پیگیری شده است و من به زعم خودم از خبرنگار مذکور معذرت می‌خواهم.

منبع: ایسنا