۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵

سپاهان و فولاد به رضایت دادند

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
کد خبر : ۱۹۲۸۴۰
صراط: دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

تیم سپاهان در این بازی با ترکیب رحمان احمدی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، علی احمدی، علی حمودی، رسول نویدکیا، وریا غفوری، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و لوسیانو پریرا به سرمربیگری زلاتکو کرانچار به میدان رفت.

همچنین فولاد خوزستان با بازیکنانی مثل علی سلیمی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، لئوناردو مساریچ، یوسف وکیا، ماتیاس چاگو، مهدی بدرلو، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری، احمد عبدالله زاده، سروش رفیعی به سرمربیگری دراگو اسکوچیچ به زمین رفتند.

سپاهانی‌ها بعد از شکست هفته گذشته خود در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز مسابقه بودند و تلاش کردند که در این بازی به پیروزی برسند.

سپاهانی‌ها در این دقایق موقعیت‌های بسیاری داشتند و تلاش کردند که به گل برسند اما از موقعیت‌های خود استفاده نکردند.

در دقیقه 7 مسابقه فولاد با استفاده از ضربه ایستگاهی توسط یکی از بازیکنان خود به گل رسید اما داور بازی این صحنه را خطا تشخیص داد.

بعد از آن سپاهانی‌ها به سمت دروازه تیم فولاد حمله‌ور بودند و در سوی مقابل نیز فولاد توسط اسماعیل شریفات روی ضد حملات چشم به گلزنی داشت اما از این مسئله نتیجه نگرفت تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

سپاهانی‌ها در نیمه دوم بازی حملات خود را با قدرت بیشتری شروع کردند و در چند صحنه نیز موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما از آنها استفاده نکردند.

در دقیقه 59 مسابقه شوت عبدالله کرمی به تیر افقی دروازه برخورد کرد؛ دو دقیقه بعد در دقیقه 61 مسابقه پریرا یک موقعیت تک به تک را از دست داد و نتوانست از موقعیت خود استفاده کند.

سپاهانی‌ها حملات قابل توجهی روی دروازه فولاد ترتیب دادند و این حمله در دقیقه 64 نتیجه داد و عبدالله کرمی با شوت خوب خود، تیم اصفهانی را صاحب گل کرد.

فولادی‌ها در دقایق بعد از گل حملات بسیار زیادی روی دروازه سپاهان ترتیب دادند و در دقیقه 74 از این حملات خود نتیجه گرفتند و سروش رفیعی با یک برگردان بسیار زیبا، بازی را به تساوی کشاند.

دو دقیقه بعد محمدرضا خلعتبری می‌توانست با روپایی زیبای خود تیم سپاهان را صاحب گل کند اما واکنش مناسب دروازه‌بان فولاد خوزستان مانع از گلزنی وی شد.

در دقایق پایانی مسابقه محمدرضا خلعتبری توسط مهرداد جماعتی، بازیکن فولاد خوزستان در محوطه جریمه سرنگون شد و هواداران سپاهان اعتقاد داشتند که این موقعیت خطای پنالتی بوده اما داور بازی به این مسئله اعتقادی نداشت، چند ثانیه بعد نیز اسماعیل شریفات می‌توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند اما با واکنش خوب رحمان احمدی مواجه شد تا این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

تورج حق‌وردی، قضاوت این دیدار را بر عهده داشت؛ وی در این مسابقه به یوسف وکیا، مهدی بدرلو از فولاد خوزستان و مهدی شریفی از تیم سپاهان کارت زرد نشان  داد.

منبع: تسنیم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم