۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰

استقلال با پیکانِ رحمتی به صدر رسید

تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل پیکان صدرنشین لیگ برتر شد.
کد خبر : ۱۹۲۸۴۴
صراط: در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر، تیم فوتبال پیکان از ساعت 19:10 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف استقلال رفت که این بازی با برتری سه بر صفر استقلال به پایان رسید. خسرو حیدری دقیقه 30، مهدی کریمیان دقیقه 53 و سجاد شهباززاده دقیقه 61 برای استقلال گلزنی کردند.

در نیمه نخست دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند توپ بیشتر در جدال میان زمین در جریان بود تا دقیقه 30 بازی موقعیت جدی بر روی دروازه دو تیم ایجاد نشد اما در این دقیقه یخ بازی آب شد و اشتباه محمد نصرتی و سماجت کرار جاسم سبب شد تا توپ مقابل دروازه به خسرو حیدری برسد و این بازیکن گل نخست تیمش را به ثمر برساند. لحظاتی بعد از این گل هم جاسم کرار یک ضربه ایستگاهی را روانه دروازه مهدی رحمتی کرد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45 باز هم استقلال صاحب فرصت گلزنی شد اما مهدی کریمیان توپ را بالای دروازه فرستاد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان قلعه نویی تمام شود.

در آغاز نیمه دوم علیرضا رمضانی در استقلال جایگزین خسرو حیدری شد و میلاد نوری در پیکان بجای مجید خدابنده لو راهی زمین شد و در دقیقه 41 هم هاشم بیک زاده کارت زرد گرفت. در این نیمه هم ابتکار عمل با استقلال بود و مهدی کریمیان دقیقه 53 با استفاده از پاس دقیق کرار جاسم، گل دوم تیمش را وارد دروازه پیکان کرد.

این پایان کار نبود و در دقیقه 61 سجاد شهباززاده با ضربه سر گل سوم استقلال را وارد دروازه مهدی رحمتی کرد. در ادامه خشونت در بازی دو تیم بیشتر شد و میلاد فخرالدینی از استقلال و محمد نصرتی از پیکان کارت زرد گرفتند. قلعه نویی برای اداره میانه میدان آندرانیک تیموریان را در دقیقه 68 جایگزین مهدی کریمیان و پیکان هم حسینی را بجای علیرضا محمد راهی زمین کرد.

دقیقه 79 دیوسالار از پیکان و یک دقیقه بعد کرار جاسم از استقلال کارت زرد گرفتند و دقیقه 86 امیرحسین طاحونی جایگزین کرار جاسم شد. در نهایت استقلال توانست این دیدار را 3 بر صفر به سود خود خاتمه دهد.

با این نتیجه استقلال 12 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفت.

منبع: تسنیم