۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

خطیبی:ازبازیکنان خواستم اصلادفاع نکنند

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با وجود اینکه ۲ بر صفر از حریف خود عقب افتاده بودیم از بازیکنان خواستم اصلا در این بازی دفاع نکنند.
کد خبر : ۱۹۲۸۴۵
صراط: رسول خطیبی بعد از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل صبای قم گفت: این پیروزی را به همان اندک هواداری که حضور داشتند، تقدیم می‌کنم. وقتی تیم 2 بر صفر عقب بود هواداران با شعار معروف عیبی یوخ به بازیکنان روحیه مضاعف دادند. ناگفته نماند که در چند دوره لیگ برتر اولین شکست صبا است که در تبریز رقم می‌خورد. امیدوارم در بازی‌های بعدی که باز هم در تبریز بازی خواهیم کرد با گرفتن حداکثر امتیاز بتوانیم برای دیدار خارج خانه‌ای که مقابل پرسپولیس خواهیم داشت یک ورزشگاه تمام قرمز را داشته باشیم و بازی زیبای لیگ را در هفته هفتم می‌بینیم.

وی افزود: به بازیکنان گفتم صبای قم روی ضد حمله خطرناک است. بعد از دریافت گل اول سعی کردیم تیم را تغییر دهیم اما باز هم صبای قم به گل رسید. به بازیکنان گفتم اصلا دفاع نکنند و روی همین روند با پاس محسن دلیر و حرکت خوب ادینهو به گل رسیدیم. در بین 2 نیمه به بازیکنان گفتم برتری 2 بر یک بسیار لطمه‌پذیر است و می‌توانیم گل بزنیم. با تعویض‌هایی که کردیم نتیجه گرفتیم. بازیکن تعویضی اگر نتیجه را تغییر ندهد بازیکن تعویضی نیست. امروز فرشاد احمدزاده با گرفتن یک پنالتی و سانتر زیبا ادینهو را در فرصت گلزنی قرار داد تا این بازیکن گل دوم را بزند. سعید آقایی و دیتمار هم خیلی خوب نتیجه دادند. با وجود استفاده کم از دیتمار این بازیکن بسیار باهوش و زیرک است که یک نقطه قوت برای دفاع ما محسوب می‌شود.

خطیبی در ادامه عنوان کرد: بیشتر مربیان در تبریز به دنبال حاشیه‌های مختلف می‌گردند تا تیم و سکونشینان ما را به حاشیه ببرند. تیمی را آماده کرده‌ام که هرگز بحثی برای حاشیه نمی‌گذارد. روزنامه‌های ورزشی که می‌دانم از کجا نشات می‌گیرد بیشتر علیه من هستند. امیدوارم قلم‌ها بیشتر به سود فوتبال آذربایجان به کار برود. این حرف من را کم نشمارید. اگر امروز سکوهای ورزشگاه اینطور خالی هستند بیشتر به قلم عده‌ای خبرنگارنما برمی‌گردد. امیدوارم در قلم‌فرسایی بیشتر نقطه نظرات کارشناسان ورزشی را داشته باشند تا خودشان. چطور یک مربی از چند مشاور استفاده می‌کند، خبرنگاران هم باید بیشتر قلم‌های خود را از گفته‌های کارشناسان متخصص بهر‌ه‌مند کنند.

وی در پایان گفت: با وجود شکست هفته قبل مقابل پدیده مشهد نیاز به آن شوک بود که من حرفم را به کادر مدیریتی بزنم. با وجود نبودن جمشید نظمی در ایران او از خبر این برد لذت می‌برد. امیدوارم هرچه زودتر به ایران بازگردد و تا عرق این نفرات خشک نشده پاداش ویژه‌ای به این بازیکنان بدهد تا با روحیه در دیدارهای آینده به مصاف حریفان برویم.
منبع: فارس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند