۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۸

باغ وحشی در سال 2019 +تصاویر

معماران باغ وحشی بسیار بزرگی طراحی کرده‌اند که بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک و بدون مانع، حیوانات را مشاهده کنند.
کد خبر : ۱۹۲۸۵۸
صراط: شرکت معماری Group Bjarke ingles  در دانمارک باغ وحشی طراحی کرده است که بازدیدکنندگان قادرند حیوانات را از نزدیک و آزادانه مشاهده کنند.

ساختار این باغ وحش واقعاً شگفت‌انگیز است؛ این ساختار جدید، باغ وحش حیوانات را از یک محیط کوچک و اسارت قفس، آزاد می‌کند و حیوانات می‌توانند به راحتی در محیطی آزاد زندگی کنند؛ در واقع یک زیستگاه توسعه یافته‌تر و متنوع برای حیوانات است و محدودیتی برای آنها وجود ندارد.

Zootopia با هدف ایجاد بهترین محیط ممکن برای حیوانات و بازدیدکنندگان طراحی شده است؛ بازدیدکنندگان در این مکان تفریحی می‌توانند با حیوانات از نزدیک در تماس باشند و قادرند پیاده، با دوچرخه یا وسیله‌های نقلیه آبی یا زمینی در محوطه از جایی به جای دیگر حرکت کنند.

Zootopia ویژگی‌های سه باغ وحش آفریقایی، آسیایی و آمریکایی را داراست؛ این باغ وحش دارای یک ساختمان مرکزی است که در دسترس همه قرار دارد؛ در محوطه باغ وحش رستوران، فروشگاه، یک دفتر فروش بلیط و سرویس‌های بهداشتی برای بازدیدکنندگان با امکانات رفاهی وجود دارد؛ بازدیدکنندگان می‌توانند با قایق از منطقه آسیایی به منطقه آفریقایی و با ماشین‌های برقی به منطقه آمریکایی باغ وحش بروند.

Zootopia حدود 5 سال پیش طراحی شده است و حدود 2 سال است که ساخت و ساز آن توسط معماران بزرگی در حال انجام است؛ ساخت و راه‌اندازی این باغ وحش در سال 2019 تمام خواهد شد و در محوطه‌ای به وسعت 120 هکتار زمین، بنا می‌شود.

درباره سیستم امنیتی این باغ وحش برای انسان ها مطلبی در این گزارش منتشر نشده است.


منبع: فارس