۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
امیر رضا خادم:

مدعیان‌نجات‌فوتبال‌گفتندبهتراست تونباشی

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در دو مناظره با مدعیان نجات فوتبال ایران شرکت داشتم و مردم و کارشناسان بسیاری از حقایق و پشت پرده‌ها را متوجه شدند.
کد خبر : ۱۹۲۹۵۹
صراط: امیررضا خادم در پاسخ به این سوال که دلیل شرکت شما در مناظره‌های رادیویی چیست و چه هدفی را دنبال می‌کنید، اظهار داشت: به عنوان یک فرد ورزشی در طول سال‌های گذشته شاهد بوده‌ام که معمولا مدیران و دست اندرکاران مدیریت ورزش ایران پاسخگوی عملکرد خود نبودند و این رفتار حق مردمی که می‌خواستند از حقایق ورزش آگاهی پیدا کنند نادیده می‌گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی ادامه داد: برای همین چه زمانی که نماینده مردم در مجلس بودم و هم اکنون که به عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان هستم معتقدم دانستن حق مردم است و باید صادقانه پاسخگوی مسئولیتم باشم.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان که در دو مناظره با دادکان و مصطفوی اخیرا به رادیو جوان رفته است، گفت: به کارم ایمان دارم و می‌دانم که چه کرده‌ام. مسائل این دو باشگاه بزرگ را با مشورت کارشناسان و متخصصان پیش برده‌ام و به یقین می‌گوییم وضعیتی که این دو باشگاه در حال حاضر دارند بهترین است و حضور من در این مناظره‌ها برای آگاهی بیشتر مردم و علاقمندان و دلسوزان ورزش بوده است.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش وجوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در طول این مدت کم لطفی زیادی به من شد و تهمت و بی‌انصافی زیادی از سوی عده‌ای دیدم و شنیدم. حتی حریم معنوی و شخصیتی من را خدشه‌دار کردند ولی به یاری خدا این کار دشوار را به سرانجام می‌رسانم و از حضور در مناظره و پاسخگویی به افکار عمومی ترسی ندارم و اتفاقا مُصر بر این برنامه‌ها هستم چرا که مردم باید پشت پرده این فوتبال را بدانند و ابهامات برطرف شود.

خادم درباره نتیجه مناظره های اخیر خود با دادکان و مصطفوی گفت: به هرحال دوستانی به عنوان نجات دهنده فوتبال در رسانه‌ها صحبت می‌کنند ولی در این دو برنامه اصرار من برای شنیدن راهکار و ارائه برنامه بی‌نتیجه ماند و بیشتر شنیدم که بهتر است تو نباشی!

معاون وزیر ورزش و جوانان با استقبال از نقدهای منصفانه و آگاهانه درباره واگذاری و خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه برای مردم خیلی از موضوعات شفاف اعلام شده است و امیدوارم فارغ از مسائل فرعی، کارشناسان و دلسوزان ورزش به موضوعات اصلی بپردازند و اگر راهکار دارند حتما برای پیشرفت این موضوع به من و همکارانم اعلام کنند.

منبع: تسنیم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم