۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲

ظریف هم "ویتامین سه"ای شد

برنامه زنده "ویتامین سه" روز چهارشنبه پنجم شهریورماه به مناسبت هفته دولت میزبان "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه است.
کد خبر : ۱۹۳۱۱۶
صراط: علی زاهدی تهیه کننده "ویتامین سه" گفت: گفتگوی ما با آقای ظریف حول موضوعات سیاست خارجی کشور، ثبات در تصمیم گیریها، ویژگی های مذاکرات با 1+5 ، رفع تحریم ها و پیش بینی ایشان از آینده سیاست خارجی کشور در فضای خاص ویتامین سه است .

این تهیه کننده همچنین اظهار داشت: اگر آقای دکتر ظریف به موقع به برنامه "ویتامین سه" نرسند عوامل سریال دردسرهای عظیم در برنامه شرکت می کنند. آقای مهران مهام، امیر غفارمنش و الناز حبیبی از میهمانان این برنامه هستند که در مورد سریال دردسرهای عظیم، نگاهشان به مشکلات جوانان، سوژه این سریال،ویژگی های بازیگری و نوع طنزی که در این سریال ارائه می شود صحبت می کنند.

ویتامین سه مجله ای تصویری با  ریتم تند است که  شامل بخش‌های  نمایشی و گزارشی مختلفی است . اجرا و گفت‌وگو با مهمانان مرد را "علی مرادی" برعهده دارد و "مژده  خنجری" گفت‌وگو با مهمانان خانم را انجام  می‌دهد . ضمن اینکه هر روز سه خبرنگار بخش‌های مختلف این مجله را ورق می‌زنند.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 صبح به روی آنتن شبکه می رود.

گفتنی‌است؛ دکتر ظریف، اخیرا به عراق سفر کرده‌اند و در حال دیدار با شخصیت های سیاسی و مذهبی این کشور می باشند به همین دلیل حضور ایشان در برنامه ویتامین سه منوط به اتمام سفرشان از عراق است.