۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
جلالي:

2 بازيکن سايپا راهی بيمارستان شدند

مجيد جلالي سرمربي سايپا برابر شاگردان سابقش در فولاد قرار گرفت و توانست از اين ديدار سخت يک امتياز بگيرد.
کد خبر : ۱۹۳۵۵۶
صراط: پس از پایان این دیدار فولادی ها تیم حریف را به وقت تلف کردن متهم کردند. به همین خاطر با جلالی تماس گرفتیم تا از عملکرد تیمش دفاع کند. جلالی به خبرنگار "ورزش سه" گفت:

بازی هر لحظه بوی گل می داد

بازی سخت وپرفشاری انجام دادیم و فولاد هم تیم خوبی بود. بازی در هوای گرم و شرجی اهواز خیلی سخت بود و شرایط را برای ما سخت تر کرده بود. ما در نیمه اول بر بازی مسلط بودیم و موقعیت های خوبی داشتیم. در نیمه دوم بازی خیلی خوب پیش رفت و هر لحظه احتمال داشت هر دو تیم پیروز شوند. بازی سرعتی و پر رفت و آمد بود و یکی از باکیفیت ترین بازی های لیگ بودیم.این بازی خیلی باکیفیت بود و باید بگویم توپ در بدنه بازی بود و در زمین چرخش داشت.

داور دو پنالتی برای ما نگرفت

این بازی انرژی گیر بود و دو تیم فشار زیادی را تحمل می کردند و شاید فولادی ها بخاطراینکه تحت فشار بودند نتوانستند پنالتی بزنند. البته داور می توانست برای ما هم پنالتی بگیرد. کاوه رضایی پا به توپ پیش رفت که دروازه بان حریف او را هل داد و متوقف شد اما داور گفت آوانتاژ داده.در نیمه اول هم روی سیدصالحی خطا شد که فکر می کنم پنالتی بود. اما باید اذعان کنم که داوری در این بازی خوب بود.

از دیدن شاگردانم لذت بردم

وقتی بازیکنان جوان فولاد را می دیدم احساس خوبی داشتم. خدا شاهد است بدون منظور این حرف را می زنم و منظور خاصی ندارم.به هر حال بازی دادن به جوان ها تبعات خاص خودش را دارد. واقعا لذت بردم بازیکنانی مثل سروش رفیعی،ساسان انصاری،وکیا،سلیمی،عبدالله زاده ،مهرداد جماعتی و... را در زمین می دیدم.واقعا خوشم آمد از بازی این جوان ها و احساس رضایت داشتم.البته اصلا حسرت نخوردم که سرمربی سایپا هستم چون واقعا هدفم کمک به سایپا است.من در سایپا هم به بازیکنان جوان میدان دادم. اخباری و علیزاده 20 ساله هستند. اخباری دومین بازی خودش را تجربه می کرد.

2 بازیکن سایپا راهی بیمارستان شدند

تیم ما اصلا وقت تلف نکرد و بازی خوبی انجام ندادیم.2 بازیکن ما بعد از بازی راهی بیمارستان شدند. اخباری تا ساعت یک نصفه شب بیمارستان بودو حتی احتمال ضربه مغزی وجود داشت و فک بالای او بسیار آسیب دید.پای علی علیزاده هم داخل گچ رفت. بازیکنان سایپا بیخودی وقت تلف نکردند. من حتی بخاطر شرایط دروازه بان مان تعویض سومم را نگه داشتم. ما روی بازی دادن به میداودی برنامه داشتیم اما من نمی تواتسم بخاطر شرایط نامتعادل تعویض کنم.

فولادی ها بازی فصل قبل با تراکتور را ببینند

فولادی ها که می گویند ما وقت تلف می کردیم بازی فصل قبل خودشان را تراکتور را دوباره ببینند.می بینند که چقدر وقت تلف کردند و ما این کار را نکردیم چون بازیکنان ما فوتبال بازی کردند.هر کسی از دیدگاه خودش می تواند بعد از تماشای بازی صحبت کند. به نظر من این حرف ها و قضاوت ها منصفانه نیست. ما روند خوبی در بازی داشتیم و بدنه بازی دست ما بود.

فضا برای دلیر باز شد

سال گذشته در تراکتور بازیکنان خوب و قدرتمندی بودند که از لحاظ بازیکن فضای سنگین تری داشت.ما دقیقی،انصاری فرد و علی کریمی را داشتیم و حالا که آنها نرفتند فضا برای بازی دلیر باز شدو توانسته خودش را نشان دهد. تا جایی که یادم است دلیر 2 بازی کرد.
منبع: ورزش سه