۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵

"سرویسِ ویژه" رسانه ملی برای روحانی

در اقدامی بی سابقه، کنفرانس خبری حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری بصورت زنده از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی پخش شد.
کد خبر : ۱۹۳۶۰۰
صراط: پخش زنده سخنان رییس دولت یازدهم از شبکه اول سیما در حالی است که بطور معمول کنفرانس خبری روسای جمهور از شبکه خبر سیما -که شبکه کم‌بیننده‌تری به شمار می‌رود- پخش می شد. از جمله مراسم های نشست خبری محمود احمدی نژاد رییس جمهور پیشین از شبکه خبر پخش می شد.

قرار دادن آنتن شبکه یک سازمان صداوسیما به اظهارات رییس قوه مجریه در شرایطی است که این سازمان همواره آماج حملات دولتمردان و رسانه های آنها بوده است.

گفتنی است آقای روحانی رییس دولت تدبیر و امید در سفر اخیر خود به استان اردبیل با انتقاد شدید از رسانه ملی، گفته بود: «رسانه ملی حاضر نیست خدمات دولت را برای مردم تبیین کند و دولت از لحاظ تبلیغاتی دست تنهاست».

هم اکنون نشست خبری رییس جمهور بصورت زنده علاوه بر پخش از شبكه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران، از شبكه خبر، شبكه‌های العالم و «پرس تی وی» و رادیو سراسری ایران نیز در حال پخش است. این نشست با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری در حال برگزاری است.

به نظر می رسد "سرویسِ ویژه"ِ رسانه ملی برای رییس دولت یازدهم بی ارتباط با انتقادات اخیر روحانی و اطرافیان وی و همچنین تنگناهای مالی صداوسیما نباشد.