۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

لابی اصلاح‌طلبان برای تعویق انتخابات

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رفتار آن‌ها این شائبه ایجاد می‌نمود که به دنبال استفاده از زمان جهت مشترک نمودن رای خود بودند.
کد خبر : ۱۹۳۷۸۷
صراط: سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا اصرار برخی از اصلاح طلبان جهت  عدم برگزاری انتخابات ریاست شورا در امروز و تعویق آن به روز یک شنبه بیانگر این شائبه نبوده که اصلاح طلبان در صدد کسب فرصتی جهت مشابه نمودن آرا خود بوده‌اند اظهار داشت: این تحلیل‌هایی است که وجود دارد و ممکن است صحیح باشد، من آن را رد نمی‌نمایم.
 
وی در ادامه با مزاح و خطاب به خبرنگاران گفت: وقتی قرار  است چمران رئیس شورا شود چه تفاوتی دارد که انتخابات سه شنبه برگزار گردد یا یک شنبه.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوال دیگری که اگر هدف تعویق  این انتخابات صرفه حضور اصحاب رسانه بوده چرا از خبرنگاران حاضر در شورا جهت علنی و عملی نمودن این انتخابات دعوت نشده و آیا این موضوع شائبه بهره گیری از زمان جهت مشترک نمودن آرا را تقویت نمی‌نماید. با بیان این که نظر برخی از دوستان نیز برگزاری انتخابات در جلسه غیر علنی امروز بوده خاطرنشان کرد: دلیل تعویق انتخابات ریاست شورا بنابر درخواست بعضی از اعضا ممکن است همین مسئله باشد چرا که رفتار آن‌ها نیز این شائبه را ایجاد  می‌نمود.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم