۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲

واکنش فرمانده ناجا به تحريم بانک قوامين

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص فهرست تحریم‌ها و اینکه بانک قوامین جزء‌ این فهرست است، گفت: مسئولان حقوقی نیروی انتظامی را مأمور کردم که علت را بررسی کنند.
کد خبر : ۱۹۳۸۰۸
صراط: فرمانده نیروی انتظامی در خصوص فهرست تحریم‌ها و اینکه بانک قوامین جزء‌ این فهرست است، گفت: مسئولان حقوقی نیروی انتظامی را مأمور کردم که علت را بررسی کنند.
 
 سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم امروز در حاشیه نشست فصلی رؤسای پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه و گسترش شهرک های جدید در کشور افزود: با رایزنی با وزارت راه و شهرسازی، تصمیم گرفته شد متناسب با توسعه شهرک ها، ساختمان و زمینی برای استقرار واحدهای انتظامی و همچنین راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شود تا بتوان خدمات انتظامی به شهروندان شهرک ها ارائه کرد.
 
وی در خصوص فهرست تحریم‌ها و اینکه بانک قوامین جزء‌ این فهرست است، گفت: مسئولان حقوقی نیروی انتظامی را مأمور کردم که علت را بررسی کنند زیرا هر چه فکر کردم متوجه نشدم که بانک قوامین در چه حوزه ای فعالیت دارد زیرا این بانک معاملات ارزی و مبادلاتی با خارج از کشور ندارد.
 
سردار احمدی مقدم افزود: شاید به بهانه های مختلف بر توان امنیتی و نظامی کشور ابزار فشاری باشد که در حال حاضر این را حق طبیعی خودمان می دانیم که به مجامع بین المللی شکایت کنیم.
 
وی گفت: امریکایی ها حتی در شرایط مذاکره عهدشکن و پیمان شکن هستند و ما این موضوع را پیگیر هستیم.
 
سردار احمدی مقدم همچنین در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اختلاف بین گروههای عبدالمالک ریگی، افزود: وزارت اطلاعات مسئول پرونده های تروریستی و تکفیری است و اگر اظهار نظری بشود باید از سوی وزارت اطلاعات باشد.