۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

انفجار 2خودرو بمب گذاری شده در عراق

یک مقام پلیس عراق اظهار داشت: شب گذشته در اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در جنوب بغداد، شماری از شهروندان عراقی کشته و تعدادی نیز زخمی شدند که در مورد تعداد دقیق آمار تلفات تا کنون گزارشی در دست نیست.
کد خبر : ۱۹۴۱۵۷
صراط:  یک مقام پلیس عراق اظهار داشت: شب گذشته در اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در جنوب بغداد، شماری از شهروندان عراقی کشته و تعدادی نیز زخمی شدند که در مورد تعداد دقیق آمار تلفات تا کنون گزارشی در دست نیست.

به گزارش پایگاه اینترنتی ˈسومریه نیوزˈ، مقام مزبور که خواست نامش فاش نشود، افزود: دوشنبه شب دو خودروی بمب گذاری شده یکی در کنار جاده محله ˈالعاملˈ و دیگری پس از اندک زمانی در کنار جاده ای در منطقه ˈالبیاعˈ در جنوب پایتخت عراق منفجر شد.
 
به گفته مقام یاد شده، نیرهای امنیتی، محل های حادثه را به محاصره خود درآورده و از نزدیک شدن افراد به آن جا جلوگیری کردند.
 
لازم به یادآوری است که بغداد تقریبا همه روزه شاهد انفجار خودروهای بمب گذاری شده و بمب های کار گذاشته شده و کمربندهای انفجاری است.
 
علاوه بر آن حملات پراکنده ای علیه افراد غیرنظامی و نیروهای امنیتی در مناطق پراکنده بغداد انجام می گیرد که تا کنون صدها کشته و زخمی برجا گذاشته است.
منبع: ایرنا